Furkan merhaba,
Kanuni Tiger kullanıcısıyım motorum suanda 7bin kmde hic bir sorun yasamadım suana kadar.. Kullanımdan dolayı sorun yaşayabilrsn servisle gorusup bilgi almanı tavsiye ediyorum..
Furkan merhaba,
Kanuni Tiger kullanıcısıyım motorum suanda 7bin kmde hic bir sorun yasamadım suana kadar.. Kullanımdan dolayı sorun yaşayabilrsn servisle gorusup bilgi almanı tavsiye ediyorum..
ben tigrina 100 kulllanıyorum o da çin ama diger çinlerden bayağı bir farklı sağlamlığına gelince dökülüyo denmez normal bi motor neyse bu da o bazen çin olduğu konusunda tereddüd bile ediyorum
kanuni ye noldu denilince sanırım cevabını biliyorum (babamla sohbetlerimizden)
kanuni yani mz alman adı mz türkiyede kanuni
mz bmw nin bi kategorisiymiş sonra bmw den farklı hale gelmiş mz adında mütürlar üretilmiş tabi alman malı alman kalitesiyle sonra türkler mz i olduğu gibi türkiyeye getirmişler. y,ne aynı kalite fakat ilerleyen zaman ve çinin vazgeçilmez karına yenik düşüpevrim geçirmiş aslında kanuni (mz) ağır ve kaliteli motorlar üretirdi fakat türkiyede piyasaa sürebilmesi için küçültüp basitleştirip ekonomik bir hale getirmesi gerekiyordu öyle de yaptı ama artık mondiallerden haojin asya çin çan çon larından ayrı tutulmuyor
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
Arkadaşlar sakın ama sakın kanuni tiger almak gibi bir hata yapmayın. Üç ay kadar önce o km tiger s aldım. Aldığıma alacağıma pişman oldum. Sıralıyorum arkadaşlar. 1. Eksos arızalı çıktı çifti değişti 2. sinyallere kumanda eden alet bozuldu değişti 3. Amortisör fabrikasyon hatalı çıktı oda üç gün önce değişti. 4. Benzin deposu benzin kaçırmaya başladı (alttan) 5. Sol taraftaki nikelajlı kapağın nikalajı attı değişti. 6. Bazen depo kapağından benzin terleme yapıyor. 6. Deponun içinde hafif oksitlenmeler görülüyor. 7. Gece ışıkları kesinlikle çok yetersiz asla gece uzun yol gidemezsiniz. Ben yarım saatlik yolu zor tamamladım. Yukarıdaki parçaları değişti değişti yazdım ama o kadar kolay değişmedi. Kuralkanı en az 20 kere aradım ne meiller attım dikkate alınıp ilgilenilmedi. İnanması zor ama motora iki kişi binince kasislerde arka teker çamurluğa sürtüyor. Servis arızasını tespit etiği halde siparişi bir haftada veriyor. Motor asla uzun yola gidecek bir güven vermiyor. Düşünsenize uzun bir tura çıktınız depo delindi. Yaşadığım faciaları buraya sığdırmak inanın mümkün değil. Sakın sakın bu motordan uzak durun. Bikere 0 km alacakların hepsinin amortisörü değişmesi gerekecek çünki amortisör olması gerekenden kısa. Ama bunu sorunu ben kendim bulmak zorunda bırakıldım. En üst düzey yöneticisine kadar aradım aynı zamanda hemşerimdir. Son zamanlarda bana cevap bile vermedi. Almadan öncede danışmıştım kendisine al hemşerim sonuna kadar arkasındayız biz demişti. Ama muhatap bile olmadı. Motora ayıracak fazla vaktim olmadığı için sorunsuz olsun dedim 0 km olsun dedim ama şimdi işi gücü bıraktım motor peşinde geziyorum. Birazda benim gibi biraz titizseniz helal paranızı bu zımbırtıya sakın vermeyin. Sorusu olan irtibata geçebilir g.ozturk1978@hotmail.com
İllada alacaksanız ikiye ikibuçuğa ikinci el alıp hevesinizi alın. Hiç olmazsa benim gibi toplamda 6 bin ytl ye maledipte içiniz yanmasın 4400 motora verdim çantası demiri camı şusu busu 1500 ytl verip en iyisinden taktırdım ama söksen kimin ne işine yarar... Sakın arkadaşlar sakın... Hele hele sıfır km sakın sakın sakın...
15.07.2008 Ek. Arkadaşlar inanmayacaksınmız değişen amortisör hafta sonu bartın gezisinde patladı yağ kaçırıyor. Bartın servisi tekrar isteyeceğiz dedi. Böyle bişey varmı ya... 0505 835 96 03
tek kelime ile berbat bı hızmet popcorn denılen scouter varken bende azmı yolda kaldım 5 -6 km yuruuyup servıse az mı gıttım kanunı en son alacagım motor
::gleam::Bugünü dünüme yarınıma değişir giderim
Zaten bu kafada değil seni, evi bile zor bulurum::cheeeeer::
Arkadaşlar sakın ama sakın kanuni tiger almak gibi bir hata yapmayın. Üç ay kadar önce o km tiger s aldım. Aldığıma alacağıma pişman oldum. Sıralıyorum arkadaşlar. 1. Eksos arızalı çıktı çifti değişti 2. sinyallere kumanda eden alet bozuldu değişti 3. Amortisör fabrikasyon hatalı çıktı oda üç gün önce değişti. 4. Benzin deposu benzin kaçırmaya başladı (alttan) 5. Sol taraftaki nikelajlı kapağın nikalajı attı değişti. 6. Bazen depo kapağından benzin terleme yapıyor. 6. Deponun içinde hafif oksitlenmeler görülüyor. 7. Gece ışıkları kesinlikle çok yetersiz asla gece uzun yol gidemezsiniz. Ben yarım saatlik yolu zor tamamladım. Yukarıdaki parçaları değişti değişti yazdım ama o kadar kolay değişmedi. Kuralkanı en az 20 kere aradım ne meiller attım dikkate alınıp ilgilenilmedi. İnanması zor ama motora iki kişi binince kasislerde arka teker çamurluğa sürtüyor. Servis arızasını tespit etiği halde siparişi bir haftada veriyor. Motor asla uzun yola gidecek bir güven vermiyor. Düşünsenize uzun bir tura çıktınız depo delindi. Yaşadığım faciaları buraya sığdırmak inanın mümkün değil. Sakın sakın bu motordan uzak durun. Bikere 0 km alacakların hepsinin amortisörü değişmesi gerekecek çünki amortisör olması gerekenden kısa. Ama bunu sorunu ben kendim bulmak zorunda bırakıldım. En üst düzey yöneticisine kadar aradım aynı zamanda hemşerimdir. Son zamanlarda bana cevap bile vermedi. Almadan öncede danışmıştım kendisine al hemşerim sonuna kadar arkasındayız biz demişti. Ama muhatap bile olmadı. Motora ayıracak fazla vaktim olmadığı için sorunsuz olsun dedim 0 km olsun dedim ama şimdi işi gücü bıraktım motor peşinde geziyorum. Birazda benim gibi biraz titizseniz helal paranızı bu zımbırtıya sakın vermeyin. Sorusu olan irtibata geçebilir g.ozturk1978@hotmail.com
İllada alacaksanız ikiye ikibuçuğa ikinci el alıp hevesinizi alın. Hiç olmazsa benim gibi toplamda 6 bin ytl ye maledipte içiniz yanmasın 4400 motora verdim çantası demiri camı şusu busu 1500 ytl verip en iyisinden taktırdım ama söksen kimin ne işine yarar... Sakın arkadaşlar sakın... Hele hele sıfır km sakın sakın sakın...
15.07.2008 Ek. Arkadaşlar inanmayacaksınmız değişen amortisör hafta sonu bartın gezisinde patladı yağ kaçırıyor. Bartın servisi tekrar isteyeceğiz dedi. Böyle bişey varmı ya... 0505 835 96 03
yukarıda onca arıza yaptını soyleyen arkadas kesınlıkle yalan soyluyor ınanmıyorum ben karalama yapıyor ımkansız denecek arızalardan bahsedıyor ben sana 10 tane tıger kullanıcısını dızerım buraya senın bahsettıgın arızaların hıc bırını bırak gormeyı duymamıstır bıle aynen burada soyluyorum yalan soyluyorsun o motoru bana ulastır gormek ıstıyorum arkadasım tanıdıgım cok ıyı servısler var bana maıl adresını ver ulastır o motoru..
1,5 sene deer 152 kullandım 20,000 km geçtim.çok memnundum.tabi zamanla büyüttük motorsikleti.fakat yinede aşığım deer'a
LasTiği YaK, RuhUnU deĞiL:cat:
banada biraz karalama gibi geldi. hadi titresim var diyenleri anladık ufak tefek sorunları anladık ama kesinlikle soylenen sekilde buyuk caplı arızalar gormedim duymadım. 2005 modele biniyrz halen biniyrz en buyuk masrafım kmteli kopmustu o oldu baskada sikayetim yok lastik patlaması dısında hiç yolda kalmadım. parası olan daha iisini alsın
ya tozu dumana katacaksın, yada tozu dumanı yutacaksın!
bende kanuni kullanıyorum ....
Gaytette memnunum ....
SAdece bir kez yolda kaldım . Oda KRANK kestiği için
(KRANK kesen her makine uolda kalır zati )
İlk makinem giraz hor kullandım ama sonuçta benim makinem.(yani motosikletim)
arastıralarım sonucu bısey farkettım tigerın motoruyla kanunu atv 300 zun motorları neredeyse hemen hemen aynı hatta sılındır ust kapagı bıle bırbırının aynısı dusundum 300 cc olan atv 300 zun sılındır ve pıstonu tıgere uymazmı bunu servısle gorusucem eger boyle bısey yapabılırsem tıgerı 300cc ye cıkarabılırsem en kral 250 yı yolda toz ederım
bırde su adamın uste yazdıklarınanın yalan oldugu nerden bellı 1500 ytl vermıs tıgerın aksesuarlarına arkadasım yamaha drag sıtarın aksesurlarından mı bahsedıyosun sen en babası toplasın tıgerın butun modıfıye aksesuarları 500 ytl eder yalan soyleyıp durma hngı fırmanın servısısın yada adamısın bellı degıl...
popcorn hussar ve seyhan sağlam,bobcat i saymama gerek yok.geri kalanı 5 para etmez...
Nedense kendi motoru (bence şansına) sağlam çıkan herkes, motoru arıza yapanları yalancılık, karalama ve başka markanın adamı olmakla itham ediyor, çok ilginç.
Geçenlerde kayıt dışı (off-the-record) olarak Kanuni'den cidden üst düzey bir yetkiliyle görüştüm, Kanuni hakkında demediğini bırakmadı, o adamın söylediklerini buraya yazsam dava yerim Adam bana Kanuni'nin üretim bantlarını, montaj yapanların yetersizliğini, firma mentalitesini ayrıntılarıyla anlattı; ki bunları söyleyen alelade bir servis olsa bir gram ciddiye almazdım.
bırakın bunları adam gıbı kullanırsanız hıc bısey olmaz servıs calısanları arkadaslarım o kadar gıdıyorum bı tane tıger gormedım servıse gelen daha hıc motor acmamıslar kac sefer bındınız bu motora yok arkadasımda var yok ben bırınde gordum ayaklarıyla olmaz bu ısler alıcan kullanıcan honda cbf gordum yolda aynı cbf onu cekıyodu bı tane kanunı servısıne getırmısler segman kırmıs bu motorun tek sorun cıkaracagı yer aku konjektor adam gıbı kullandıktan sonra hıc bısey olmaz adamlar bas bas bagarıyo suzukı gn 250 motoru ustundekı gıttım suzukı servısıne onlarda dogruladı arkadasımdada var ne yollara vurdu bu motoru ben vurmuyorum kesınlıklede o vuruyo resımlerı koyımde buraya gorun...benımkıne neden bısey olmuyo cunku ben profesyonelım 9 yasndan berı var bende motor hıc motora bınme sen gıt al tıgerı ondan sonra motor dandık hıkayeleı anlat..
yok kanunının yonetıcısı oyle demıs yok bılmem ne bı bın ustune kullan en az bı sene ondan sonra yorum yap senın kullanmadıgın bı seye yorum yapma hakkın bıle yok arkadasım
Hele bir soluklan yeğenim
Tiger'de GN-250 motoru falan yok, ya uydurmuş arkadaşın ya da motordan anlamıyor. Kanuni kullanmadığımı kim söyledi onu çok merak ediyorum, Kanuni'nin etkinliklerine de katıldım, ATV'sinden Cross'una, Enduro'suna kadar bir sürü aracını da kullandım; değil CBF ilk Titan'lar bile Kanuni'nin Çinlilerinden daha iyi. Ayrıca CBF'im daha 1000 bakımı ve yağ değişimi hariç servise girmedi, en ufak bir soru bile çıkartmadı, boşver CBF'e laf atmayı sen.
Kanuni "markası" için ne derseniz deyin, benim gözümde beş para değeri yok. İsteyen alsın binsin, kimseye Kanuni kullanıyor diye laf etmem, kullanana saygı duyarım; ama bedavaya verseniz biraz kullanır, ya titreşimden sıkılınca ya da bozulduğu yerde bırakır Honda'ma binerim, hiç de uğraşmam.
Marka fanatiği olmayın, olacaksanız da adam gibi bir markanın fanatiği olun
bende ankaradayım 1 hafta önce antalyadan geldim kanuni tiger ile hiç sorun çıkarmadı ama genel olarak pişmanım motor kısmına diyecek yok ama diger kısımları biraz kötü ama benim kullanmama başka motor bukadar dayanırmıydı bilmiyorum ama motor kısmı bence çok güzel tiger genel olarak diger aksamlarda sorun çıkarıyo
kanuni kendi markasını basmış motora ama hepsi çin malı tıgır 2008 model 3 cü amartisörde patladı kanunicilere sabır versin allah yamaha honda zamanı artık üç kuruş ucuza alalım derken 5 kuruş zarar ediyoruz ben servisliğini bile bıraktım bahçe motorcusuna verdiler servisliğini saygılar
sen ingilizmisin(off the record).kardeşim bırakın bu şunla görüştüm şöyle dedi palavra larını.ben seni kanuni yazan her forumda karalama kampanyasının içinde görüyorum.siz ne kadar çatlasanızda kanuni türkiyede en çok satan marka yani bir numara yani (number one (ingilizler anlasındiye))
sana ıspat ederım gn 250 oldugunu acar motorun cogu parcasında gn 20 yazıyor karburatorune bakın made ın japan yazıyr sen ne anlatıyosun paran varsa ne alırsan al bızene ama bılmedıgın bınmedıgın motoru karalama arkadasım hodrı meydan butun servslere gıdelım kac tane tiger motoru acmıslar arıza cıkaran yerlerı bellı trıska yerler gn 250 oldugunu gormuyomusun kor musun sen gıt bak bı tane gn 250 nın motoruna bıde tıgerınkıne bak tıpa tıp aynı gel uzun yola cıkalım ıstedıgın yere gıdelım ama sen acemıysen davara bıner gıbı bınersen motora motor ne yapsın haa yukarıdakı arkadasımın dedıdı gıbı pılastık parcaları aksesuarları bıraz dandık ama motoru kesınlıkle 10 numara sana motor begendırmek zorunda degıl adamlar gıt honda al benden 10 km re daha hızlı dıye gıdıpte cbf 250 ye 8 kusur lıra verıceme yarı fıyatını verırım gosterıs olarakta daha gosterıslı bı motora bınerım senın sokaga atılıcak 8 bın lıran varsa o baska evet benı sadece 10 km bı farkla gecebıldı ben bayır asagı degıl duz yolda bu motora 140 yaptırıyorum cbf nn gecmesıde hafıf olması tekerleklerının ınce olması bu motorda 140 kılo olsaydı toz ederdı cbf yı bf nın motorunda sorun yokmu var evet ondada var tıpık egzantırıkten ses gelme problemı var cogunda hemen motorumu kotulemek lazım sen profesyonel bınıcı degılsın ıse marka acısından bakıyosun oyle bakmayada devam et
bu yenı mod olan amortusor patlaması ısınıde ılk defa duyuyorum bu arada ben 95 kıloyum arkamada 80 kıloluk arkadasımı alıyorum bırak patlamayı en ufk bı sorun cıkmadı hıc bı tıger kullanandanda boyle bır arıza duymadım sallayın bakalım tutarsa
hala tıtresımden bahsedıyolar o kadar karalama burumusku adaların gozunu kac sefer cozumunu yazmama ramen gormezlıkten gelıyolar usenmıyorum gene yazıyorum ıyı oku bı seyler ogren tıtresımın sebebı on zıncır dıslısının kucuk olması ne oluyo kucuk olunca motor cekıs bakımından fazla guc uretıyor tabırı caıse 5 vıtesen sonra bıle vıes ıstıyo ıste bu guc tıtresıme sebep oluyo on dıslı 15 lık takıldıgında motor vıtes gecıslerı uzuyor moor fazla guc uretmıyor hızlanıyor rahatlıyor tıtresımde ortadan kalkıyor bu teknık bılgıler senın kafana ne kadar gırer bılmem ama ısın ozetı bu gel benım motora bın tıtrıyomu..
bu kadar ınsan enayı bı sıs akıllınısız adamlar dızel motorsıklet yapmıs deneme asamasında turkıyede 3 marka var ıpı gogusleyen honda yamaha kanuni
hndanın tıtan modelı dunyanın en saglam motoru cbf onun yanına yaklasamaz segman kırmıs motor hala servıste duruyor meydan okuyorum cbf ne 2 kısı gecemessem senı bu motoru yakarım ben apacı dedıgın cını toz edıyo onu yolda bı suru para verıcem 3 kurusluk dedıın cınlı yanımdan gececek yok oyle salata
Kanuni'yi karalayarak kazanacağım hiç bir şey yok. Bu forumda da çok kişi beni tanır, yalan söyleyecek bir adam değilim. Bu arada Türkçe'de yeterince yaygın olmayan bir terimin ingilizcesini parantez içinde vermeme laf edecek konuma geldiysen yazacak pek bir şey bulmıyorsun demektir.
Site yöneticilerinden olcan138'in Kanuni Tiger 250 testinde titreşim hakkında yazdıkları:
2006 Türkiye Motosiklet Satış Rakamları:olcan138 adlı üyeden alıntı
Ülkemizde en çok satılan motosiklet modelleri:
001 - MONDİAL - 104 302
002 - KANUNİ - 26 442
003 - RAMZEY - 22 283
004 - HONDA - 19 013
005 - YAMAHA - 18 892 adet ile ilk beş sırayı alırken diğer bilinen modellerden ise;
074 - BMW - 623
087 - KAWASAKI - 361
064 - SUZUKİ - 881
110 - HARLEY – 135
2007'ye ait veri bulunmuyor.
Bu konuya yazacağım son cevap büyük olasılıkla budur. Kanuni bayileri istediklerini yazsınlar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)