Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
11. sayfa BirinciBirinci ... 910111213 ... SonuncuSonuncu

Neden Enduro?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #201
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    tekrar okudum yazıyı ve tekrar kendime iyiki endurocuyum dedim... İçim kıpırdadı yine Pro.. Bu kadar mı etkili yazılır bea
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #202
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Kendisi her ne kadar (daha endurocu olamadan ) enduroculuktan istifasını vermiş olsa da...... Güzel yazmış....
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  3. #203
    aybarssurucu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2006
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS / KLX250
    Şeytan diyor ki CBF-150'yi modifiye et

    Şaka bir yana ben de bayağı sağlam yangın yollarını çıkıyorum CBF ile. Kayalık falan, acaba diyorum CBF'in ön maşayı biraz uzatsam ve 21" tel jant ve arka da 18 tel jant yapıp CBF-Enduro mu yapsam Parasızlığın gözü kör olsun yaa.

    Geçen Cumartesi sahilde otururken kız arkadaşım soruyor şaka yollu "bir gün beni terkedersen sebebi ne olur?" O sırada Allah'ın işareti 2006 KTM 650 Adventure geldi ışıklarda durdu,benim cevabım şu oldu "Işıklarda rakiben duruyor, şimdiden tanış" O da bildiğinden KTM hastalığımı bir şey demedi.

  4. #204
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    Alıntı myheart adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tekrar okudum yazıyı ve tekrar kendime iyiki endurocuyum dedim... İçim kıpırdadı yine Pro.. Bu kadar mı etkili yazılır bea
    Kalemim güçlüdür
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  5. #205

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    DENiZLi
    Motosikleti
    Tabanvay

    Enduroooooooooo

    en sonunda benim gibi düşünmeye başlayan birsini buldum forumda. sizin bu yazdıklarınızı uzun zamandır bende düşünüyorum ama malesef enduro ile cross lar birlirlerine çok karıştırılıyor ve mesela türkiyede 250 cc bir enduro yok. avrupada 125 cc varaderolar var mükemmeler ama türkiyede küçük cc li sanırım hyosung rt 125 var. oda cüssesine göre bence çok pahalı. 125 cc olmasıda bi zaman sonra yetmeyecektir.

    bmw f650 ye gelince; yedek parça fiyatlarının ve 0 km fiyatlarının uçuk olmasından dolayı es geçiyorum.
    artık son yaptığım araştırmalardan sonra kesinlikle kawasaki diyorum.

    ilk önce bazı arkadaşlar bmw lerden başka güzel enduro görmedim demiş peki hiç kawasaki KLE 650 ye bakmış mı ? bence çok yakışıklı bir motor.
    şimdilerde de kendime KLE 500 bakıyorum. 0. km fiyatı 7 000 avro. çift silindir ve su soğutmalı. harika bi motosiklet çünkü kawasakiye yazdığım yazıya şöyle bi cevap geldi 100 km de yakıt tüketimi 2,5 lt

    artık gerisini siz düşünün
    (not: kle 650 ve 500 ün resmini ekleyemedim birisi yardımcı olursa sevinirim )

  6. #206
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    KLE 500 pek tutulan bir motosiklet değildir sahip olduğu motorun özelliklerinden dolayı. Düşük devirlerde torklu olması gereken enduroların özelliğini taşımamakta. Sebebi ise üzerinde ER5 motoru olmasıdır. Hatta aynı motor En500'de de var.

    KLR 650 daha mantıklı bir tercih.
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  7. #207
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Alıntı myheart adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tekrar okudum yazıyı ve tekrar kendime iyiki endurocuyum dedim... İçim kıpırdadı yine Pro.. Bu kadar mı etkili yazılır bea
    Alıntı Prometheus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kalemim güçlüdür
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  8. #208
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    Alıntı Prometheus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KLE 500 pek tutulan bir motosiklet değildir sahip olduğu motorun özelliklerinden dolayı. Düşük devirlerde torklu olması gereken enduroların özelliğini taşımamakta. Sebebi ise üzerinde ER5 motoru olmasıdır. Hatta aynı motor En500'de de var.

    KLR 650 daha mantıklı bir tercih.
    evet kle 500 agresif sayılabilecek sportif özelliklerde bir motora sahip.
    ama klr 650 yerine kle 650 yani diğer adıyla kawasaki versys tercih edilirse: genel izlenime göre harika bir motor. sportif, dengeli ve modern bir yapısı var. yeni teknoloji olması da sağlamlık ve yakıt tüketimi açısından daha avantajlı.
    yalnız bu motorda da aynı kle 500 de er5 motoru kullanışdığı gibi er6 serisinin motoru kullanılmış. bu segmentteki diğer endurolara göre daha atak olduğu manasına geliyor. fakat 650 cc olduğu için tork bakımından yeterli.

  9. #209

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    DENiZLi
    Motosikleti
    Tabanvay

    kawasaki

    benim kle 500 yazmamdaki neden fiyat açısından erişilebilecek yakıt yönüyle (100km de 2,5 lt) kullanıcısının cüzdan dostu bi motor olmasıdır. kle 650 almayı düşünse birisi 9 000 avro vereceğine 10 000 avro verip abs lisini alır. buda 18 500 YTL demek bence çok para. bunun yanında kle 500 12 800YTL erişilebilecek ve üstüne gerekli aksesuarları (ne bileyim koruma demirleri arkaya 3 çanta atılması gibi ) cüzdanızı fazla sıkmadan alınabilecek olması.

    f 650 lerin 2. eli çok masraflı olmasından dolayı nedense her alan satmaya yelteniyo. ben kawasakinin bu yönden daha çok kullanıcı dostu olduğunu düşünüyorum. 2. el 2002 model f 650 gs alınacağına 0 km kle 500 bana göre daha mantıklı.

    endurocu arkadaşlarımızın yorumlarını bekliyorum

  10. #210

    Üyelik
    30 Ekim 2006
    Arkadaşlar Enduro Sınıfının BMW olmadığını sizlere göstermek istedim

    Buyrun bakalım BMW vs ...... (950cc ve yukarısı endurolar için)













    Elbette aslında bunlar birer enduro-touring asla tambir enduro kadar offroad kabiliyetine sahip olamazlar. :D

  11. #211

    Üyelik
    15 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul/Beşiktaş
    Motosikleti
    Zongshen GY_A200
    Enduro'lar yazıldığı kadarı ile ortalama 250 kg, yolda kaldınmı yada çamura saplandınmı işte o zaman işin iş. Bence hafif motorlar daha akıllıca en azından rahatça itebilirsin, vaz geçtim, bendeki kross iyimiş...
    "Motosiklet Özgürlüktür."

  12. #212

    Üyelik
    30 Ekim 2006
    650 ve üzeri cc sahibi enduro diye tabir edilen tüm motorlar aslında enduro-touring sınıfındadırlar. Gerçek endurolar Husqwarna, Husaberg, KTM gibi markalarca üretilirler. İşin gerçeği şuki 150kg üstü offroad motoru olmaz...
    Olsada onu ağır arazide kullanacak kullanıcısı insan olamaz (Yani güç ve genge olarak elbette, kullanan mullanan vardır allah muhafaza )

    KTM950 adventure ve super enduro ile BMW hp2 yi ayrı tutuyorum elbette

  13. #213
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    Alıntı juniyear adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim kle 500 yazmamdaki neden fiyat açısından erişilebilecek yakıt yönüyle (100km de 2,5 lt) kullanıcısının cüzdan dostu bi motor olmasıdır.
    Aynı motor kullanılan ER5 ve EN500, 100 km'de 5 lt yakarken, bu nasıl 2.5 yakıyor? Sence de bir terslik yok mu
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  14. #214

    Üyelik
    15 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul/Beşiktaş
    Motosikleti
    Zongshen GY_A200
    Evet haklısın, 250 Kg, yu ne iter nede çekersin, 650cc üzeri motor almadan önce bunlarıda beraberinde düşünmek lasım; en azından en hafifini tercih etmek gibi...
    "Motosiklet Özgürlüktür."

  15. #215

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    DENiZLi
    Motosikleti
    Tabanvay
    Alıntı Prometheus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı motor kullanılan ER5 ve EN500, 100 km'de 5 lt yakarken, bu nasıl 2.5 yakıyor? Sence de bir terslik yok mu
    bende kawasaki tr nin yalancısıyım
    servise attığım mesaj cevabı

    " Öncelikli olarak firmamıza göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz. Göndermiş olduğunuz emaile istinaden KLE500 100 km.de ortalama yakıt sarfiyatı 2,5 LT.'dir. Bir KLE500 sahibi olmanız dileğiyle.."

    servis verileriyle kullanıcı verileri arasında bu kadar farka şaşırmamak mümkün değil 5 değilde 3-3.5 deseniz kullanışa göre değişir dicem ama 5 lt tam 2 kat. sizin 5 lt yakıt sarfiyatı var dediğiniz 93-97 modeller arası filan olmasın.
    bu konuya 2006-2007 model kle 500 sahibi olan bi arkadaşın cevabı sorunlarımızı çözer gibi geliyo

  16. #216

    Üyelik
    30 Ekim 2006
    500 cc bir enduro 100km'de 2,5lt yakamaz arkadaşlar. Her ne kadar KLE çift silindir olsa bile... Kesinlikle yalnış bilgilendirme...

    KLE500 ile aynı fiyatlarda pegaso 650ie ve KLR 650 de bulunabilir. Bence alternatifler göz ardı edilmemeli...

  17. #217
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    Alıntı juniyear adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende kawasaki tr nin yalancısıyım
    servise attığım mesaj cevabı

    " Öncelikli olarak firmamıza göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz. Göndermiş olduğunuz emaile istinaden KLE500 100 km.de ortalama yakıt sarfiyatı 2,5 LT.'dir. Bir KLE500 sahibi olmanız dileğiyle.."

    servis verileriyle kullanıcı verileri arasında bu kadar farka şaşırmamak mümkün değil 5 değilde 3-3.5 deseniz kullanışa göre değişir dicem ama 5 lt tam 2 kat. sizin 5 lt yakıt sarfiyatı var dediğiniz 93-97 modeller arası filan olmasın.
    bu konuya 2006-2007 model kle 500 sahibi olan bi arkadaşın cevabı sorunlarımızı çözer gibi geliyo
    banada pek inandırıcı gelmedi 2.5lt.Bizim CBF 150ler okadar yakıyor.Sizin 500cc için bunu söylemek zor 4-5lt den az yakmaz.
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  18. #218
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    kle 500 kullanan yok mu?
    modeliyle beraber kendi tüketimini yazsın lütfen.
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  19. #219
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    http://www.google.com.tr/search?hl=t...BCketimi&meta=

    Yakıt tüketimi fazla demişler, genel kanı olarak.
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  20. #220

    Üyelik
    30 Ekim 2006
    Şöyle bir bilgiye ulaştım,
    KLE500 yakıt sarfiyatı
    90-110 km süratle 4,7lt/100km
    110-160 km süratle 6,4lt/100km
    160 ve üstü süratle 9,2lt/100km

    Bu veriler 2005model KLE için ortalama değerlermiş


    REKLAM ALANI
11. sayfa BirinciBirinci ... 910111213 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler