- Katılım
- 3 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,548
- Konu Yazar
- #1
Moderatör tarafında düzenlendi:
Sorsan buna yeşil yandı ya ben haklıyım der. Kornaya basarak insanları daha beter paniğe sürüklemiş o korku ve şokla olduğu yerde dona kalsa ezip geçer. Sana yeşilde yansa,morda yansa,laciverte de yansa, yüzde birmilyon geçiş hakkı sendede olsa YAYA YOLA ADIM ATTIĞI ANDA DURMAK ZORUNDASIN. Bu videodaki kadınların yada diğer yayayarın şöyle sağlam bir avukatları olsa varya.. neyse.
Sorsan buna yeşil yandı ya ben haklıyım der. Kornaya basarak insanları daha beter paniğe sürüklemiş o korku ve şokla olduğu yerde dona kalsa ezip geçer. Sana yeşilde yansa,morda yansa,laciverte de yansa, yüzde birmilyon geçiş hakkı sendede olsa YAYA YOLA ADIM ATTIĞI ANDA DURMAK ZORUNDASIN. Bu videodaki kadınların yada diğer yayayarın şöyle sağlam bir avukatları olsa varya.. neyse.
Sorsan buna yeşil yandı ya ben haklıyım der. Kornaya basarak insanları daha beter paniğe sürüklemiş o korku ve şokla olduğu yerde dona kalsa ezip geçer. Sana yeşilde yansa,morda yansa,laciverte de yansa, yüzde birmilyon geçiş hakkı sendede olsa YAYA YOLA ADIM ATTIĞI ANDA DURMAK ZORUNDASIN. Bu videodaki kadınların yada diğer yayayarın şöyle sağlam bir avukatları olsa varya.. neyse.
Videoda iki takım gerizekalı görüyoruz. İlki motosiklet kullanmasına rağmen sağ tarafta bekleyen minibüsün görüşünü kapattığının bile farkında olmayan, arkasında yaya çıkabileceğini aklına getiremeyen ve yay geçidine yaklaştığını idrak edemeyen sözde motorcu, diğeri de kırmızı ışık yanmasına rağmen karşıdan karşıya geçen yayalar. Bu arada motorcunun hızına da dikkatinizi çekerim. Son olarak da orada yolcu indiren şerefsiz minibüsçüyü unutmayalım.
Bu olayda motorcunun hatasını göremeyenler motor sürmesin.
tamam abi biz motorları satılığa çıkarıyoruz, sen tek başına sürersin artık.
En doğrusu olur.
Bu şekilde düşünenler için kazada haklı çıkmak önemli olabilir ama asıl önemli olan birilerini veya kendini öldürmemektir. O minibüs orada duruyorsa arkasından yaya gelebilir veya yola top fırlamışsa arkasından çocuk gelebilir gibi...
Sorsan buna yeşil yandı ya ben haklıyım der. Kornaya basarak insanları daha beter paniğe sürüklemiş o korku ve şokla olduğu yerde dona kalsa ezip geçer. Sana yeşilde yansa,morda yansa,laciverte de yansa, yüzde birmilyon geçiş hakkı sendede olsa YAYA YOLA ADIM ATTIĞI ANDA DURMAK ZORUNDASIN. Bu videodaki kadınların yada diğer yayayarın şöyle sağlam bir avukatları olsa varya.. neyse.