Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Motorun dengesizleşmesi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    oldcockroach - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    2014 HONDA CBR 125R
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hele şu otoban ya da duble yola tırmık atanlar!
    Bir defa lığına 70-80 le sokacan oraya, hem hatim indirip sevap kazanır, hem de ne yaptığını ve yapmaması gerektiğini anlar.
    Denizli merkeze girerken hem yokuş aşağı, virajlı hemde yollar kazınmış; kardeşimin yanına giderken o yolda bir gün kayıp gireceğim bir yere diye aklım gidiyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    19 Ekim 2019
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    KTM Duke 390 - 2017
    Alıntı altora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim başıma geldi ondan biliyorum. Çizgiye temas edince motorun dengesi bozuluyordu. Sağa sola dalma yapıyordu. Gidonu tutarken güvensizlik vardı sürekli küçük müdahaleler yapıyordum. Sonra amortisör yağlarını yeniledim. (Çıkan yağda sağ sol arasında %40 fark vardı ve yağ incelmişti.) Yeni yağdan sonra ki yol gidişinden aldığım zevki unutamam. Adeta ok gibi dümdüz gidiyordu. Ondan sonra her sene ön amortisör yağlarını değişiyorum .
    17.000km motorun ve 2 yıldır trafikte olan motorun amortisöründe problem olmaz hocam. Ben öyle düşünüyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------

    Alıntı altora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu işlere meraklı olmak lazım birazda elin yatkın olacak. Tabii bir de kendine özel garajın olacak. Zamanla kendini geliştiriyorsun. O zaman da atını kendin tımar edeceksin. Çok zevkli dir emin ol. Ben tamircilere kızdım motorumu kendim rektefiye ettim servis manuel e bakarak ve 20 bini devirdi. Hemde V-twin DHOC motor. Pek tabii ki herkesin ilgisi ve yetenekleri farklı yönlerde ...
    Hocam ben seninle iletişimi koparmıyım. Aynı bende bu konudan müzdaripim, kendim yapıyorum çoğu şeyi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------

    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://www.motosiklet.net/forum/mot...cizgileri.html

    " motosiklet.net yol çizgileri " yazın google'a.
    Onlarca benzer başlık var.

    Haa, yol şeritleri normal asfalttan 6 kat daha kaygandır.
    Biliyoruz kaygan olduğu konu kayganlık değil. Önceden böyle problem olmasa kaygalığa verecektim ama durum sadece o çizgide olmuyor ufak çok ufak bir çukur olsa bile aynı sorunu yaşıyorum.
    altora bunu beğendi.

  3. #23
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Lastik ve amortisör yağı / keçesi .. ilk adım .. bunları aştıktan sonra sorun devam ederse, diğer seçenklere bakılabilir.
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  4. #24
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Aklıma yeni geldi, geçen ay bir sallantı hissi vardı. Her yeri kontrıl ettim. Ön furş, maşa lastik havası vs..
    Sonra yolda bir Bisiklet tamircisi görüp durdum. Adam bn söylemeden kalktı, arka göbek mil somununu sıktı. Nasıl öyle gevşemiş anlamadım ama en az 3-5 tur çevirdik..

  5. #25
    altora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2012
    17000 km olunca doğrusu lastik olabilir bence de.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------

    Alıntı piri_reis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    17.000km motorun ve 2 yıldır trafikte olan motorun amortisöründe problem olmaz hocam. Ben öyle düşünüyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------



    Hocam ben seninle iletişimi koparmıyım. Aynı bende bu konudan müzdaripim, kendim yapıyorum çoğu şeyi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------



    Biliyoruz kaygan olduğu konu kayganlık değil. Önceden böyle problem olmasa kaygalığa verecektim ama durum sadece o çizgide olmuyor ufak çok ufak bir çukur olsa bile aynı sorunu yaşıyorum.
    buradan görüşürüz her daim bilgi paylaşımı can dır
    muhabbeti demleyelim...

  6. #26

    Üyelik
    19 Ekim 2019
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    KTM Duke 390 - 2017
    Alıntı altora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    17000 km olunca doğrusu lastik olabilir bence de.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------



    buradan görüşürüz her daim bilgi paylaşımı can dır
    Hocam, benim motorun amortisörlerinden birisinin 2mm kadar kayma olmuş yukarıya doğru. Sorun ondan mış. Lastikçi kumpasla ölçtü. Sonra tamircide düzelttirdim.(Bak yetkili serviste kumpas yok! Düşün artık!!!!! Gelde çıldırma!) Neyse bir yerden kumpas buldurttup halletirdim. Motor düzeldi. kstradan lastik değiştirme zamanım geldiği için rosso 2 taktırdım. Motor acayip oldu. Çok yumuşak oldu.

    Teşekkürler yönlendirmeleriniz için.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)