- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 2,633
- Konu Yazar
- #1
Arkadaş cok olunca her önüne gelen motorumu istiyo. Bende elimden bi şey gelmediği için vermek zorunda kalıyorum.Verdiğimde de hep aklım orda kalıo..Onları kırmadan mantıklı bi şekilde sizce nasıl kibarca hayır diyebilirim?? :salut: :salut: :silent: :silent:
Topicde (#176) Nolu Msjı Yazan
@cemal yortanlı
Topicde (#176) Nolu Msjı Yazan
@cemal yortanlı
kardeşim tam bam telime bastın...bana göre motor araba gibi ihtiyaç için değil hobi için binilir..yani herkesin bindiği motor kişiye özeldir..vermeyin arkadaşlar..allah esirgesin bir kaza yapsa ailesi size düşman olur..sebeb siz olursunuz..sonradan kötü olacağınıza baştan kötü olun daha iyi..kamberhan kardeşimizi unutmayın kazayapıp rahmetli olduğu motor arkadaşının motoruydu..ve ailesi hastaneye bile motor kıyafetleri ile gelinmesine tahammül edememişti..şimdi düşün motoru veren arkadaşı hatırını kıramadı verdi olacağı varmış kardeşimiz kaza yaptı rahmetli oldu..iyimi oldu şimdi..hem motorundan hem arkadaşından oldu ailesinin kızgınlığıda cabası...VERMEYİN kardeşim kızan kızsın motor insanın özelidir..her özelde herkesle paylaşılmaz...saygılarımla
Son düzenleme: