Arkadaşlarim Motorumu Istediklerinde Onlari Kirmadan Nasil Hayir Diyebilirim???

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
Arkadaş cok olunca her önüne gelen motorumu istiyo. Bende elimden bi şey gelmediği için vermek zorunda kalıyorum.Verdiğimde de hep aklım orda kalıo..Onları kırmadan mantıklı bi şekilde sizce nasıl kibarca hayır diyebilirim?? :salut: :salut: :silent: :silent:

Topicde (#176) Nolu Msjı Yazan
@cemal yortanlı


kardeşim tam bam telime bastın...bana göre motor araba gibi ihtiyaç için değil hobi için binilir..yani herkesin bindiği motor kişiye özeldir..vermeyin arkadaşlar..allah esirgesin bir kaza yapsa ailesi size düşman olur..sebeb siz olursunuz..sonradan kötü olacağınıza baştan kötü olun daha iyi..kamberhan kardeşimizi unutmayın kazayapıp rahmetli olduğu motor arkadaşının motoruydu..ve ailesi hastaneye bile motor kıyafetleri ile gelinmesine tahammül edememişti..şimdi düşün motoru veren arkadaşı hatırını kıramadı verdi olacağı varmış kardeşimiz kaza yaptı rahmetli oldu..iyimi oldu şimdi..hem motorundan hem arkadaşından oldu ailesinin kızgınlığıda cabası...VERMEYİN kardeşim kızan kızsın motor insanın özelidir..her özelde herkesle paylaşılmaz...saygılarımla
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
valla ben a2 ehliyeti olup olmadıgını soruyorum. yok deyincede kusura bakma babamın ustune motor diyorum sorumluluk alamam tabi bende ehliyet var ;)
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
cık.diyemezsin bence.kesinlikle kırılacakalardır hatta senle konuşmazlar bile bi daha :p
toplumumuzun eksilerinden biri belkide bu
"hayır" diyemiyoruz rahatça ve hayır denilmesini de istemiyoruz.
bakalım ne yazcaklar ben de öğreneyim bari.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
valla yaa ehliyeti bende soruorum ama yemıo artık burdakıler... Bişi olmaz ara yollardan gitcem ole yapcam bole yapcam diolar... Vermek zorunda kalıosun.. Gerçekten de bizim toplumumuzun bir eksigi bu...
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
gercek dostunsa yok dediğinde kırılmaması lazım..
mekanik cıhazlar içinde en narin olan motordur..
alıp düşse ne olacak bi özür dileyecek o kadar..
ama o düşmenin sende bırakacagı derin izi anlatıp..
duygu sömürüsü yaparsan belki anlarlar..
yok anlamıyorsa bırak motor düşüp dağılmasındansa o kırılsın..
bi ara gönlünü alırsın olur biter..
obur türlü oldugu yerde düşse sadece cizilse motor o bile insanı üzüyor be..
:pr: :)
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
gerçekten ole de vedat abi.. millet anlamıo işte.. gercek dostlarımda motor sevdası olan yok.. ole yuz gore tanıdıgım elemanlar bile istiolar yaa... ben adama slm versem mi die düşünüorum yuz gore tanıdıgım ıcın adam bana yalvarıo motorunu ver die. napcam anlamadım yaaa
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
15
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnsan bir başkasına ait birşeyi neden ister ki ??? Hem de motosiklet kadar özel birşeyi ...???::cekic::
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
evet bende onu anlayamıyorum zaten... kimse kimsenin arabasını cok zor durumda kalmadıgı sürece isteyemez. ama motoru zırt pırt sanki bi bisiklet gibi veya trafikle hiç alakası olmayan kuralı bişeyı olmayan bi mal gibi goruolar anlayamıorumm....
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
dostum ilk motorumu aldıgımda bende senin durumundaydım şimdi en yakınımdakiler bile çekiniyolar. sırf bu yuzden babamla kavga bile ettim motoru düşürmüştü bende çektim motoru garaja 1 hafta binmedim kırılan cizilen parçalarını aldım değiştirdim.
babamada şu cevabı vermiştim: ben bu motoru sıfır aldım boylede kalacak..
o motorumu sattım tabi...

he bide şöle bişey var millet senin motorunun ustunde ne kadr çok kişi görürse bi okadar daha artar istenme sayısı

- nasılsa herkese verior. bende istiyim.. düşüncesiyle

1 kaç kişiyi tersle bak göreceksin sayı dahada azalcak..

sırf motorun var diye arkadaş olmak istiyenlerde olucak yuz verme..
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
motoru olan zaten istemez. motoru olmayan da ne kadar ciddi bişey olduğunu bilmediği için ister.istiyecektir de bu tabiat kanunu:mrgreen:
ben istesem ve arkdaşım bana motorunu vermese ben bidaha konuşmam onunla.küserim lastiklerini batlatırım.motor blokunu kırıp,krank keçelerini zedelerim:p :queen:
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
15
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Net olmak her zaman iyidir.Çok açık ve kesin bir dille , vermeyeceğini belirt.Kimse bir diğerine herhangi birşeyi paylaşmıyor diye kırılmamalı bence.::lac::
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
ne yani yeni tanıdıgın biri istiyoda sende veriyormusun..
ana döverim len parçalarım len..
o kişiyi elimden zor alırlar..
buda isteyeceklere örnek olur..
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
yaa ölede işte millet anlamıooo... exile arkadasım sanada katılıorum... güzel bi düşüncee bakalım zamanla motorun isteklilerini kovmayı basarabilecekmiyim???
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Baştan tavır önemli birde zamanında motorunu istemiş olduğun adama hayır diyemezsin haliyle, kimseden hiçbir malını istemedim motorum olduğunda vereceğim cevap çok basit ''at (motor) , avrat, silah'' bu üçü kutsaldır. :wiinkk:
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
motoru vermediğin zaman selamı kesen adamdan gerçek dost olmaz bunuda unutma..
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
vedat kaya' Alıntı:
ne yani yeni tanıdıgın biri istiyoda sende veriyormusun..
ana döverim len parçalarım len..
o kişiyi elimden zor alırlar..
buda isteyeceklere örnek olur..


yok ole değil yaa.... eskiden tanıorum bi yerlerden ama nerden tanıdıgımı bile hatırlamıorum.. adam slm verio motoru istio.. yok kardeşimmmm:pr: :pr: :pr: :pr:

BIYIKLI' Alıntı:
Baştan tavır önemli birde zamanında motorunu istemiş olduğun adama hayır diyemezsin haliyle, kimseden hiçbir malını istemedim motorum olduğunda vereceğim cevap çok basit ''at (motor) , avrat, silah'' bu üçü kutsaldır. :wiinkk:


:wiinkk: :wiinkk: :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
85
Motor'un çin malı olduğunu söyle :queen: hatta bunu yapan mühendisler kör olmuş falan diye de itele bi iki cem yılmazdan :queen: :queen: :queen: ...
Ya şaka maka cok gıcık bişey benden de amfi istiyolar elektro gitar için :pale: hayır diyebilmek için de zorunluymuşum gibi gereksiz mazeretler sunuyorum öle .. Motorum olunca inş. benden istemezler :cherry:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
Mdvyn-R' Alıntı:
Motor'un çin malı olduğunu söyle :queen: hatta bunu yapan mühendisler kör olmuş falan diye de itele bi iki cem yılmazdan :queen: :queen: :queen: ...
Ya şaka maka cok gıcık bişey benden de amfi istiyolar elektro gitar için :pale: hayır diyebilmek için de zorunluymuşum gibi gereksiz mazeretler sunuyorum öle .. Motorum olunca inş. benden istemezler :cherry:

valla olsunda görürsün arkadaşımmm....
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
o zaman adamın parasını sor..
nakit 1000 ytl versin kapora..
düşerse git parçasını al ..
yook veremiyorsa 1000 ytl verme..
kredi kartını ve şifresini al..
motoru ver bişi olursa tahsil ederim diicen.. :queen:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2005
Mesajlar
342
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende çok samimi arkadaşlarıma birerkere motorumu verdim ama birdaha vermem dedim sırf kırılmasınlar diye onlar motor üzerindeyken benim içim gidiyor düşücek diye hatta exile arkadaşımızın dediği gibi sırf motorum var diye arkadaş gibi görünenler bile var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst