Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Suzuki ve Kawasaki neden daha pahalı ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı fedos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ek olarak değişmedi ise hala ;Kawasaki Avrupa merkeze bağlı bir acentelik konumunda .
    Sanırım Hollanda ya bağlı.
    Bu da tarlada 50 kuruşa satılan patatesin Markette 4 ila 6 TL arasında satılması gibi bir durum oluşturuyor.

    Yalnız benim için hayal kırıklığı, Suzukinin Doğan grubuna geçipte hala fiyatlarını, bariz şekilde düşürmeden aynı seviye de devam etmesi oldu.
    Konumuz ile alakasız ama,
    Tek umudum her ne kadar Çinli grup elinde olsa da, Yakında yerli üretime geçecek olan, aslen italyan Benelli markası. muhteşem modelleri ülkemizde üretirlerse(yalnızca montaj) belki uygun fiyata harika makinelere binebiliriz.
    Katılıyorum. Benim Leoncino 35750 olmasa mesela


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Alıntı fedos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konumuz ile alakasız ama,
    Tek umudum her ne kadar Çinli grup elinde olsa da, Yakında yerli üretime geçecek olan, aslen italyan Benelli markası. muhteşem modelleri ülkemizde üretirlerse(yalnızca montaj) belki uygun fiyata harika makinelere binebiliriz.
    Maliye Bakanlığı bunu beğendi

  3. #23
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Yakın zamanda NC750x, Tracer 700, V-strom arasında kalmıştım.

    Artçılı sürüş için diğerleri ya aynı konforu sunamadı, ya yükleme değerleri (çantalar vs) düşük kaldı. Arazi değilse bile stabilizede en azından düşünmeden sürebilmek istedim. Honda'nın yakıtı iyi, Yamaha'nın Çanakkale'de servisi vardı.

    Sonuç: Aynı kategoride bile olsa, ufak tefek farklar bazen daha öne çıkabiliyor ve ucuzuna değil, işinizi görene yönelebiliyorsunuz. Mt-07 'nin cp2 motor bloğuna bayılmama rağmen,(Tracer'da da aynı blok) V-strom aldım.

  4. #24
    engin_deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    street triple rs
    Alıntı Green Arrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Suzuki ve Kawasaki pahalı değiller. Firmaların ülke politikalarına göre fiyatlandırma sistemleri var. İngilterede Suzuki oldukça uygun fiyatlı. Bizdeki gibi bir fark yok ortada. Yıllardır bu durum değişmediğine göre firma merkezide bunun farkındadır eminim. Demek ki bizim pazarımız ile ilgilenmiyorlar çok fazla...

    *2.el Suzuki motorlar çok uygun fiyatlara alınabiliyor ama bende öyle sahip olanlardanım
    msc otomotivdeki 1250 fa yı sizmi aldınız yoksa

  5. #25

    Üyelik
    20 Haziran 2018
    Öyle ahım şahım bir kalite farkı olmasa da suzuki ve özellikle kawasaki diğer japonlardan biraz daha kaliteli ama distribütör ve küresel fiyatlandırma politikasının da etkisi var , honda zaten en çok üretim yapan marka ve fiyatları oldukça makul tutarak bu liderliklerini de devam ettiriyorlar ama kalite konusunda kawasaki hondadan iyidir

  6. #26
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı buteo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öyle ahım şahım bir kalite farkı olmasa da suzuki ve özellikle kawasaki diğer japonlardan biraz daha kaliteli ama distribütör ve küresel fiyatlandırma politikasının da etkisi var , honda zaten en çok üretim yapan marka ve fiyatları oldukça makul tutarak bu liderliklerini de devam ettiriyorlar ama kalite konusunda kawasaki hondadan iyidir
    Genel olarak dahi boyle bir cikarim yapmak bence mumkun degil.

    Honda'nin bariz ustun oldugu modeller var:

    Mesela 1000cc naked grubunda Honda'nin modeli Kawasaki'den hem pahali, hem de kaliteliydi (arka tek masa, hidrolik suspansiyon, gosterge paneli, vs.) Honda o modeli Turkiye'ye getirmedigi icin bilinmiyor. Ayni sekilde bir Goldwing gercegi mevcut, ki BMW bile K1600 modeli ile rekabet edememekte.

    Muadil olduklari modeller var:

    Honda, Grom modeli ile cok basari yakalayinca, Kawasaki de benzer bir model cikartti, bunlar kafa kafaya sayilir.

    Kawasaki'nin önde oldugu modeller var:

    Tabii ki H2 ve H2R. Eski VN1500 EFI da efsaneydi. Honda'nin muadil cruiserlarindan iyiydi.

  7. #27

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    daha kaliteli sanırım ama tip yok honda yamaha kadar

  8. #28

    Üyelik
    20 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Alıntı Ogretmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar mahşerin 4 atlısı olan Japon markaları arasında Yamaha ve Honda fiyatlar açısından daha makul. Suzuki Ve Kawasaki'nin fiyatları ise fahiş derecede. Peki buna rağmen kimler alıyor bu Suzuki ve Kawsaki'yi ? Neden hala bu kadar fark var aralarında ? Bir enduro almaya kalksak 40 bine Yamaha ve Honda dan alabiliyorken Suzuki ve Kawasaki'de 50 bini buluyor . Güç aynı teknoloji aynı peki fark ne ?
    çoğumuzda varolan bir algılama durumu öğretmenim. düşünürken "4 atlı" düşünmemizden kaynaklanıyor. zihnimizde dördünü bir anıyoruz hep. en azından ülkemizde böyle yapıyoruz. öne çıkan dört marka dördü de aynı ülkeden olunca beynimiz bize oyun oynayıp eşitliyor. sonra aynı organ eşitlediği şeye kendisi itiraz ediyor. aslında bir ve eşit değiller. ikisi diğer ikisinden daha iyi kabaca.
    Levent bunu beğendi.

  9. #29
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Kawasaki biraz Japonya'nın Ducati'si gibidir.
    Bu arada Kawasaki'nin asıl ağırlık verdiği yer türbinlerdir. Yani tek ve asıl işi araç üretmek değil. Ancak diğer rakipleri Honda'da dahil asıl ağırlık verdikleri konu motosiklet yani araç üretimi.

    Dolaylı yoldan üretim maliyetlerinde fark vardır. Ayrıca Kawasaki diğer rakiplerinden 1 tık iyi gibi

  10. #30

    Üyelik
    11 Mayıs 2018
    Motosikleti
    VFR 800
    Alıntı Ogretmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar mahşerin 4 atlısı olan Japon markaları arasında Yamaha ve Honda fiyatlar açısından daha makul. Suzuki Ve Kawasaki'nin fiyatları ise fahiş derecede. Peki buna rağmen kimler alıyor bu Suzuki ve Kawsaki'yi ? Neden hala bu kadar fark var aralarında ? Bir enduro almaya kalksak 40 bine Yamaha ve Honda dan alabiliyorken Suzuki ve Kawasaki'de 50 bini buluyor . Güç aynı teknoloji aynı peki fark ne ?
    Sorunuza nacizane tecrübemle cevap vermek isterim. Kullanmış olduğum motosikletlerden nispeten güçlü olanlarından bahsedecek olursam; üç sene sürdüğüm 2012 Kawasaki Z750R ve iki sene sürdüğüm 2013 Z1000SE, gerçekten asfalta basan, virajı, amortisör sönümlemesi, sertliği, geri bildirimi, frenleri ve motor performansından çok memnun kalmış olduğum motosikletlerdi. Hızlanmalarda, ani açışlarda, egzozdan bağımsız olarak motordan gelen emiş sesi gerçekten muazzamdı... Bunları diğer güçlü marka ve modellerle kıyaslayacak kadar çok, büyük motosiklet değiştiremedim. 2011 Honda Cbr 600 RR'ı ise bir sene kullanmıştım. Şu an 2009 üretim Honda VFR 800 kullanıyorum. Kullanmış olduğum Kawasaki'lerin virajdaki hissi, performansı gerçekten çok çok zevkliydi. Sadece bunlar da değil, detayları, kaynak noktaları, bazı altta kalmış detaylar, vs. vs. Temizlik ve bazı iyileştirmeleri bizzat yaptığım için detayları karşılaştırabildim. Motosiklet testlerindeki sonuçlar, birinin diğerini salise ile geçmiş olması sonuç değil. Hele ki Mcn ve türevi İngiliz test otoriteleri(!)... Yani kesin konuşmak pek makul olmayabilir. Fiyat politikaları konusunda ise belirleyici etkenlerin tek bir konu olmadığını, yurt dışındaki fiyatlandırmalardan anlayabiliyoruz. Örneğin; bir aralar, eskiden beri üretilen Honda Cbf 1000 ile Bmw R 1200 GS ile aralarında 1000 pound fiyat farkı vardı. Şimdi o fark 2000 pound olmuş. Biri artık tedavülden kalkmış diye düşünebiliriz. BMW R 1200 GS, CBF'ten üstün demiyorum, sadece bu ülkede saçma pahalı satıldığı için bunu yazdım ve evet biri nispeten eski bir teknoloji ve nerdeyse aynı fiyattalar. Türkiye'de ise hiç öyle olmadı...

    Yanısıra, Kawasaki'nin motosiklet sektöründeki ticari kaygılarının nispeten az olduğunu görüyoruz. Küçük hacim ve scooter konusundaki pasif tutumu bunu kanıtlar nitelikte. Herkesin paraya ihtiyacı var ama görünen o ki bazıları, başka sektörlerle memnun ve motosiklette niş pazarla uğraşmayı seçmiş. Yeni çıkan bir amiral motor, yekünde daha iyi sonuçlar alsa bile Kawasaki bir bütün olarak; "bir başkaymış" dedirtecek hissiyatı, tekniği ve imajıyla veriyor. Suzuki'de de benzer durum söz konusu. 2007 ve 2009 Suzuki Gsxr 600 kullandığımda bu nasıl sihirli bir sürüş pozisyonu dediğimi hatırlarım. Diğer taraftan, fiyat / performans araçları değiller ama bekleyeni de bekliyor gerçekten.

    Özetle, hepsinin tadı ayrı gerçekten. Son derece hafif İtalyan ve İngiliz çıplakları veya SS'leri, nispeten ağır ama güç eğrileri,sorunsuzluğu ve viraj kararlılığı ile ün yapmış olan japonlar... Herhangi birine daha kötü nasıl diyebiliriz

  11. #31
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı alargada adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Özetle, hepsinin tadı ayrı gerçekten. Son derece hafif İtalyan ve İngiliz çıplakları veya SS'leri, nispeten ağır ama güç eğrileri,sorunsuzluğu ve viraj kararlılığı ile ün yapmış olan japonlar... Herhangi birine daha kötü nasıl diyebiliriz
    SS icin durum cok farkli, ancak naked icin MT10 disinda Avrupali naked'larla boy olcusebilecek bir Japon naked yok. Kawasaki'nin de yok, Suzuki'nin de, Honda'nin da.

    Cok zorluyoruz ama yukarida yazilan hic bir araba markasi benzetmesi uymuyor motosikletlere...
    alargada bunu beğendi.

  12. #32
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    tasarım, kullanılan malzeme, işçilik, maliyetler, prestij.

  13. #33

    Üyelik
    06 Nisan 2009
    Alıntı fedos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ek olarak değişmedi ise hala ;Kawasaki Avrupa merkeze bağlı bir acentelik konumunda .
    Sanırım Hollanda ya bağlı.
    Bu da tarlada 50 kuruşa satılan patatesin Markette 4 ila 6 TL arasında satılması gibi bir durum oluşturuyor.

    Yalnız benim için hayal kırıklığı, Suzukinin Doğan grubuna geçipte hala fiyatlarını, bariz şekilde düşürmeden aynı seviye de devam etmesi oldu.
    Konumuz ile alakasız ama,
    Tek umudum her ne kadar Çinli grup elinde olsa da, Yakında yerli üretime geçecek olan, aslen italyan Benelli markası. muhteşem modelleri ülkemizde üretirlerse(yalnızca montaj) belki uygun fiyata harika makinelere binebiliriz.
    Konuyla alakasız ama işte o hollanda daki acentenin sahibinin kızı Sofuoğlu nun eşi oluyor😀

  14. #34
    linkinpark20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2013
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Yamaha XJ6
    Kawasaki euro ile sattigindan oyle. Euro dusukken z800 u bir arkadasim 26000 e almisti. Keza ninja 250 sl de 250likler arasinda en uugun fiyatlisiydi. Eski altin elbiseli adam videolarinda gorebilirsiniz.

  15. #35

    Üyelik
    20 Haziran 2018
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Genel olarak dahi boyle bir cikarim yapmak bence mumkun degil.

    Honda'nin bariz ustun oldugu modeller var:

    Mesela 1000cc naked grubunda Honda'nin modeli Kawasaki'den hem pahali, hem de kaliteliydi (arka tek masa, hidrolik suspansiyon, gosterge paneli, vs.) Honda o modeli Turkiye'ye getirmedigi icin bilinmiyor. Ayni sekilde bir Goldwing gercegi mevcut, ki BMW bile K1600 modeli ile rekabet edememekte.

    Muadil olduklari modeller var:

    Honda, Grom modeli ile cok basari yakalayinca, Kawasaki de benzer bir model cikartti, bunlar kafa kafaya sayilir.

    Kawasaki'nin önde oldugu modeller var:

    Tabii ki H2 ve H2R. Eski VN1500 EFI da efsaneydi. Honda'nin muadil cruiserlarindan iyiydi.
    Doğru zaten dediğim gibi öyle çok bir fark da yok aralarında , otomobillerde de olduğu gibi motosikletlerde de benzer seviyelerde markalar, yani volkswagen ve mercedes in kaliteleri arasında dağlar kadar fark vardır ama ikisi de alman , ama japon markalarda böyle büyük kalite farkı olmuyor , bi genelleme yaparsak kawasaki nispeten daha kalitelidir ama çok da bir fark yok zaten japon üretici aynı teknoloji ve malzemeyi benzer bir mühendislikle işlediği için otomobilleri de motosikletleri de çok farklı olmuyor


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)