Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

00:00 sıraları E5 kasıtlı çarpma sonucu trafik kazası

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Eşimle bir günlük hafta içi iznimizi kopardığımız günün sabahı Bursa tarafına doğru planladığımız yolculuğun dönüş etabında, akşam saat 00:00 civarında E5 üzerinde yaklaşık 110 km/h hızla sağ şeritte giderken sağdan katılım ile gelen bir araç yolunda düz gitmekte iken direksiyonu doğrudan üzerime kırarak kullanmakta olduğum ve üzerinde eşimin de bulunduğu motosikleti sağ ön kapısı ilk temas noktası olmak üzere çarmış ve çarpma sonrası sola doğru itme hareketine devam ederek kasıtlı olarak düşmemize sebebiyet vermiştir.

    Kask kamerasından aracın yaklaşım şekli (motosikletin sağ dikiz aynasından) ve hareketindeki kasıt net biçimde görüntülenmiştir.

    Otomobil sürücüsü, sebebiyet verdiği kaza sonrası hiçbir şekilde yavaşlama belirtisi göstermeden hızla yoluna devam ederek kaçmış, bu hareketi şahit diğer taşıt sürücüleri tarafından da görülmüştür.

    Kazada can kaybı yaşanmamasının nedeni kullanılan ekipmanlar ve diğer otomobil sürücülerinin kazayı zamanında fark ederek doğru tepki vermeleri ile şanstan ibarettir. Yardım için duran herkese buradan ayrı ayrı teşekkür ederim.

    Ambulans ve polisin gelip tutanak tutması ardından hastane ve alkol raporları alınmış, konu savcılığa iletilmek üzere işlemlere başlanmıştır.

    Aracın çarpma ve itme etkisi ile düşerken ve sürüklenirken bir taraftan eşimi tutmaya çalışarak ayrılmamaya, böylece yolda iki farklı noktada tehdit oluşturup yaşama ihtimalimizi %50 daha düşürmemeye gayret ediyordum. İlk fırsatta ayağa kalkıp eşimi de araçların geçtiği yol üzerinden çıkarmak için hareket ettim. İnanın ki o an beyin çok farklı çalışabiliyor, neyse ki paniklemeyen bir yapım var. Aksi durumda ne olurdu bilemiyorum.

    Motosikletin kaza sonrasında ayağa kalktığındaki hali. Dikkat ederseniz gidon bir yere, çamurluk bir yere, teker başka bir yere bakıyor. Ekspertizi yapılıp incelenip gerekli tüm parçalar orjinali ile değiştirilecek.



    Arkamızdan gelip yardım için duran araçlardan birindeki bayan “sürüklenirken kıvılcımlar çıkıyordu, çok korktum araç içindeyken bağırdım” dedi. Kıvılcımların çıktığını tahmin ettiğim yerler buraları oluyor





    Eşim ve benim üzerimizdeki ekipmanlar eksiksizdi.
    Motosiklet botu (Benim YDS, Eşimin IXON)
    Dizlik (Venom Mafsallı)
    Pantolon (Riderdenim)
    Bel/Böbrek koruma (Prosev)
    Mont (Benim RiderDenim, Eşimin Venom)
    Kask (AGV)
    Eldiven (Venom)
    Not: Eşimle benim kullandığımız ekipmanlar aynı marka ise ayrı ayrı belirtmedim.

    İlginçtir ki pantolonlarda neredeyse hiçbir şey yok. Dizlikler de sağlam. Ancak benim pantolonun sağ kalça kemiği kısmına darbe almış ve sürüklenmiş, sağ bacak yerde çok az sürüklenmiş.



    Tabi ki pantolonun bu kadar az hasar almasındaki ana neden, sağ bacağıma takılı olan çantaydı, ki onun da durumu bu.



    Eşimin ayakkabılar sanki yere hiç değmemiş, ancak benim ayakkabılar sağ ve sol yanaktan asfalta sürtündüğü az çok belli. Çok hafif de olsa yıpranma görülebiliyor.

    Eşimin sırt çantası biraz yırtılmış ancak benim sırt kısmındaki hasarın büyük kısmını çanta üstlenmiş. Bu da montun daha az zarar görmesini sağlamış.



    Benzer şekilde benim eldivenlerde hiçbir temas görünmüyor, ancak eşimin sağ elinin üstü az da olsa asfalta sürtmüş ve bu makul fiyatlı ürün dahi işini yapmış.



    Tabi ki haliyle en büyük hasar montlarda. Eşimin ve benim montlarımızı incelediğimde sağ arka, sağ omuz ve sağ kol hasarlı, özellikle sağ kol ve dirsek kısımlarındaki ciddi hasar, ekipman olmasa neler olurdu diye düşündürüp insanı korkutmaya yetiyor.







    Bel/Böbrek koruma da bu arada boş durmamış. Düşme esnasında ilk darbeyi o almış ve benim montun alt kısmına dikkat ederseniz yırtıldığında bel koruma ikinci kez işini yapmış. Düştüğümüzde ve sonrasında hiçbir bel ağrısı şikayetimiz olmadı. Bu ekipmanı kullanmayan arkadaşlara yine şiddetle öneriyorum. Pahalı bir şey değil, çantada yer de işgal etmiyor. İmkanı olanlar ve sürat yapan arkadaşlara mutlaka tam sırt koruma öneriyorum.




    Sırt çantasının sağ cebindeki yedek kağıt mendil ve yedek kamera bataryası kabının geldiği durumu da göstermek isterim.



    Ekipmanları bir araya getirdiğimde ortaya çıkan manzara ise olayın aslında hiç de basit olmadığını,, o ekipman olmasa bize neler olacağını gözler önüne sermeye yetiyor.



    Ve olayın videosunu da buraya ekliyorum. Olay iki gün önce gerçekleşti, kamera bataryası yolda değiştirildiğinden tarih ve saati hatalıdır bilginize. Buradan izleyip duygu ve düşüncelerinizi çekinmeden yazabilirsiniz.



    Hiçbir ekipman gereksiz değildir. İmkanlarınız dahilinde erişebildiğinizin en iyisini alın. Sadece bir kez işe yarayacak, emin olun. Şimdiye kadar bir şey olmadı diye düşünürseniz, olduğunda çok geç kalmış olacaksınız. Lütfen kaskınızı takıp “bir şey olmaz” demeyin, hava sıcak diye mont giymeden bir yere gitmeyin. Bu kazada en az hasarı alan ekipmanlar ilginçtir ki kasklardı. Eşim başını yere dahi değmemiş, ben ise çok hafifçe başımın arka kısmını vurup sürtmüşüm.

    Ekipman kullanalım. Ne kadar iyi motosiklet kullandığınızın ve tecrübenizin bu noktada önemi yok. Tüm kazalarımı diğer araç kullanıcıları ve yoldaki uygunsuzluklar yüzünden yapmışımdır. Kendimi bildim bileli iki teker üzerindeyim. Birbirinden farklı cc, marka, model, tarzda motosikletlerim var. O anki psikolojime uygun, keyfe keder birini alıp kullanıyorum ki bunlardan en zevkle kullandığım CBF150’ dir. Bu eşekle trafiğe çıkmak tuhaf gelecek ama hoşuma gidiyor. Tecrübe ve motosikletinizin bir önemi yok. ABS ve elektronik sürüş kontrol sistemleri, en pahalı ve iyi lastikler asla diğer sürücülerin size doğrudan etkileşimini değiştirmiyor. Maalesef bütün eğitimler de bu tip kazaları engelleyemiyor. Yandan aniden katılan bir aracın yolunda düz ilerlerken (savrulma yok) size kasti olarak kaza yaptırmak için üzerinize direksiyon kırıp, çarptıktan sonra da düşene kadar itmeye devam etmesini hiç kimse beklemez, hiçbir eğitimde yer almaz.

    Trafikte her canlı türü var. Kaza sonrası arkamda (servis aracı dahil) 4-5 araç durup en az 15-20 dakika bizimle ilgilendiler, ambulans ve polisler gittikten sonra dahi birkaçı biz oradan ayrılmadan araçlarına binmedi. Buradan kendilerine tekrar tekrar teşekkür ederim. Bu insanlar da o diğer insan dışı varlıklar ile aynı trafikte unutmayalım.

    Bu uzun yazıyı okuduysanız size de teşekkür ederim. İçimi dökmek istedim, ekipmanın değerini tekrar göstermek istedim. Dikkatli sürün, ekipmanı eksik etmeyin.
    Remzidemir41, san, cbr1100 xx ve 34 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    22 Şubat 2016
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    xmax 400 momo abs 2014 peugeot django 150
    Çok geçmiş olsun. O arabayı süren çıktığı yere tekrar girse ve hiç çıkmasa çok iyi olurmuş. Bu tip sürücülerin ölmesini istiyorum. Geberesiceler.

  3. #3
    DesAres - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2017
    Şehir
    İstabul
    Motosikleti
    Tricity
    Çok geçmiş olsun o aracın plakasını mobese tarzı kameralarla almaya çalışın dava açın gerek maddi hasarlar olsun, gerekte bu aracın kasıtlı kazaya sebebiyet vermesi yüzünden yaşadığınız psikolojik travma olsun bu işin peşini bırakmayın ki bunun gibi öküzler içeriye girip başkasının da böyle kasıtlı olarak kazaya sebebiyet vermesin.

    Sakın ama sakın davadan vazgeçmeyin şunu unutmayın ki bu kaza ölümle de sonuçlanabilirdi eğer olur da davandan vazgeçmeyi düşünürseniz Allah korusun ama eşinizin o kazada yaşamını yitirdiğini düşünün.

    Hayvan oğlu, hayvanın kasıtlı olarak yaptırdığını da unutmayın ki kasıtlı veya kasıtsız hiç farketmez onun orada durmaması, emniyet şeridinden geri dönmemesi bile bu olayın kasıtsız yapılmış olsa bile kasıtlı bir davranış olduğunun kanıtıdır !
    furkan2632, jackonbir ve wing41 bunu beğendiler.

  4. #4
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Hocam büyük geçmiş olSun ölümden dönmüşsünüz şikayetinizi geri almayın.

    110km hızla oluyorda bu kaza size bişey olmuyorsa ekipmanın büyük payı ver benim baş parmağımda kırık var şuan 40-50km hızla çarptım tek eksik ekipman eldivendi korkudan eldivende takıcam artık sıcak filan demeden

  5. #5
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Ah hocam ya geçmiş olsun. Artçı'da varmış yanınızda. Siz'e ve eşinize bir şey olmaması sevindirici.
    O hiç kurusu, umarım yakalanır. Aynadan belli oluyor geldiği, merceksiz xenon farını bir tarafına monte ettiğim adamı.
    Allah bizleri korusun böyle durumlardan. Kazasız belasız hepimize.
    maktama ve furkan2632 bunu beğendiler.

  6. #6
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Çok çok geçmiş olsun. Plaka tespiti yapılıp bu hareketi yapan şerefsizin yargı yolunda en ağır cezayı alması için elinizden geleni yapın.
    furkan2632 bunu beğendi.

  7. #7
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Motosikleti
    Şimdilik zorunluluktan 4 teker ile çile dolduruyor
    Çok çok geçmiş olsun dostum.İzlerken resmen sinir krizi geçirdim.Arabayı kullanan mahluk ile ilgili buraya bir şeyler sıralamak isterdim ama forumda küfür yasak.Böyle tipleri direk adam öldürmeye tam teşebbüsten yargılayıp ceza vereceksin.Arabanın plakasını alan yok mu?

  8. #8
    scorpions_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2009
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    racer 200_discovery150_cbf 150_cbr 250_
    Çok geçmiş olsun, size bişey olmaması sevindirici.

  9. #9

    Üyelik
    31 Mayıs 2018
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eşimle bir günlük hafta içi iznimizi kopardığımız günün sabahı Bursa tarafına doğru planladığımız yolculuğun dönüş etabında, akşam saat 00:00 civarında E5 üzerinde yaklaşık 110 km/h hızla sağ şeritte giderken sağdan katılım ile gelen bir araç yolunda düz gitmekte iken direksiyonu doğrudan üzerime kırarak kullanmakta olduğum ve üzerinde eşimin de bulunduğu motosikleti sağ ön kapısı ilk temas noktası olmak üzere çarmış ve çarpma sonrası sola doğru itme hareketine devam ederek kasıtlı olarak düşmemize sebebiyet vermiştir.

    Kask kamerasından aracın yaklaşım şekli (motosikletin sağ dikiz aynasından) ve hareketindeki kasıt net biçimde görüntülenmiştir.

    Otomobil sürücüsü, sebebiyet verdiği kaza sonrası hiçbir şekilde yavaşlama belirtisi göstermeden hızla yoluna devam ederek kaçmış, bu hareketi şahit diğer taşıt sürücüleri tarafından da görülmüştür.

    Kazada can kaybı yaşanmamasının nedeni kullanılan ekipmanlar ve diğer otomobil sürücülerinin kazayı zamanında fark ederek doğru tepki vermeleri ile şanstan ibarettir. Yardım için duran herkese buradan ayrı ayrı teşekkür ederim.

    Ambulans ve polisin gelip tutanak tutması ardından hastane ve alkol raporları alınmış, konu savcılığa iletilmek üzere işlemlere başlanmıştır.

    Aracın çarpma ve itme etkisi ile düşerken ve sürüklenirken bir taraftan eşimi tutmaya çalışarak ayrılmamaya, böylece yolda iki farklı noktada tehdit oluşturup yaşama ihtimalimizi %50 daha düşürmemeye gayret ediyordum. İlk fırsatta ayağa kalkıp eşimi de araçların geçtiği yol üzerinden çıkarmak için hareket ettim. İnanın ki o an beyin çok farklı çalışabiliyor, neyse ki paniklemeyen bir yapım var. Aksi durumda ne olurdu bilemiyorum.

    Motosikletin kaza sonrasında ayağa kalktığındaki hali. Dikkat ederseniz gidon bir yere, çamurluk bir yere, teker başka bir yere bakıyor. Ekspertizi yapılıp incelenip gerekli tüm parçalar orjinali ile değiştirilecek.

    https://i.hizliresim.com/aYB6A7.jpg https://i.hizliresim.com/8zEJrA.jpg

    Arkamızdan gelip yardım için duran araçlardan birindeki bayan “sürüklenirken kıvılcımlar çıkıyordu, çok korktum araç içindeyken bağırdım” dedi. Kıvılcımların çıktığını tahmin ettiğim yerler buraları oluyor

    https://i.hizliresim.com/DDkaAZ.jpg
    https://i.hizliresim.com/mo8nDY.jpg
    https://i.hizliresim.com/EDEZ0v.jpg

    Eşim ve benim üzerimizdeki ekipmanlar eksiksizdi.
    Motosiklet botu (Benim YDS, Eşimin IXON)
    Dizlik (Venom Mafsallı)
    Pantolon (Riderdenim)
    Bel/Böbrek koruma (Prosev)
    Mont (Benim RiderDenim, Eşimin Venom)
    Kask (AGV)
    Eldiven (Venom)
    Not: Eşimle benim kullandığımız ekipmanlar aynı marka ise ayrı ayrı belirtmedim.

    İlginçtir ki pantolonlarda neredeyse hiçbir şey yok. Dizlikler de sağlam. Ancak benim pantolonun sağ kalça kemiği kısmına darbe almış ve sürüklenmiş, sağ bacak yerde çok az sürüklenmiş.

    https://i.hizliresim.com/Bz9kdV.jpg

    Tabi ki pantolonun bu kadar az hasar almasındaki ana neden, sağ bacağıma takılı olan çantaydı, ki onun da durumu bu.

    https://i.hizliresim.com/7D84JP.jpg

    Eşimin ayakkabılar sanki yere hiç değmemiş, ancak benim ayakkabılar sağ ve sol yanaktan asfalta sürtündüğü az çok belli. Çok hafif de olsa yıpranma görülebiliyor.

    Eşimin sırt çantası biraz yırtılmış ancak benim sırt kısmındaki hasarın büyük kısmını çanta üstlenmiş. Bu da montun daha az zarar görmesini sağlamış.

    https://i.hizliresim.com/j6YoD9.jpg

    Benzer şekilde benim eldivenlerde hiçbir temas görünmüyor, ancak eşimin sağ elinin üstü az da olsa asfalta sürtmüş ve bu makul fiyatlı ürün dahi işini yapmış.

    https://i.hizliresim.com/2aQblL.jpg

    Tabi ki haliyle en büyük hasar montlarda. Eşimin ve benim montlarımızı incelediğimde sağ arka, sağ omuz ve sağ kol hasarlı, özellikle sağ kol ve dirsek kısımlarındaki ciddi hasar, ekipman olmasa neler olurdu diye düşündürüp insanı korkutmaya yetiyor.

    https://i.hizliresim.com/Z3106g.jpg
    https://i.hizliresim.com/lZzVXB.jpg
    https://i.hizliresim.com/nlGBd5.jpg
    https://i.hizliresim.com/vPoqGm.jpg
    https://i.hizliresim.com/1EnXbY.jpg

    Bel/Böbrek koruma da bu arada boş durmamış. Düşme esnasında ilk darbeyi o almış ve benim montun alt kısmına dikkat ederseniz yırtıldığında bel koruma ikinci kez işini yapmış. Düştüğümüzde ve sonrasında hiçbir bel ağrısı şikayetimiz olmadı. Bu ekipmanı kullanmayan arkadaşlara yine şiddetle öneriyorum. Pahalı bir şey değil, çantada yer de işgal etmiyor. İmkanı olanlar ve sürat yapan arkadaşlara mutlaka tam sırt koruma öneriyorum.

    https://i.hizliresim.com/VDybOy.jpg
    https://i.hizliresim.com/Z3106k.jpg

    Sırt çantasının sağ cebindeki yedek kağıt mendil ve yedek kamera bataryası kabının geldiği durumu da göstermek isterim.

    https://i.hizliresim.com/PDEgd6.jpg

    Ekipmanları bir araya getirdiğimde ortaya çıkan manzara ise olayın aslında hiç de basit olmadığını,, o ekipman olmasa bize neler olacağını gözler önüne sermeye yetiyor.

    https://i.hizliresim.com/g6LBgZ.jpg

    Ve olayın videosunu da buraya ekliyorum. Olay iki gün önce gerçekleşti, kamera bataryası yolda değiştirildiğinden tarih ve saati hatalıdır bilginize. Buradan izleyip duygu ve düşüncelerinizi çekinmeden yazabilirsiniz.

    https://www.youtube.com/watch?v=zStsIYF8fo8

    Hiçbir ekipman gereksiz değildir. İmkanlarınız dahilinde erişebildiğinizin en iyisini alın. Sadece bir kez işe yarayacak, emin olun. Şimdiye kadar bir şey olmadı diye düşünürseniz, olduğunda çok geç kalmış olacaksınız. Lütfen kaskınızı takıp “bir şey olmaz” demeyin, hava sıcak diye mont giymeden bir yere gitmeyin. Bu kazada en az hasarı alan ekipmanlar ilginçtir ki kasklardı. Eşim başını yere dahi değmemiş, ben ise çok hafifçe başımın arka kısmını vurup sürtmüşüm.

    Ekipman kullanalım. Ne kadar iyi motosiklet kullandığınızın ve tecrübenizin bu noktada önemi yok. Tüm kazalarımı diğer araç kullanıcıları ve yoldaki uygunsuzluklar yüzünden yapmışımdır. Kendimi bildim bileli iki teker üzerindeyim. Birbirinden farklı cc, marka, model, tarzda motosikletlerim var. O anki psikolojime uygun, keyfe keder birini alıp kullanıyorum ki bunlardan en zevkle kullandığım CBF150’ dir. Bu eşekle trafiğe çıkmak tuhaf gelecek ama hoşuma gidiyor. Tecrübe ve motosikletinizin bir önemi yok. ABS ve elektronik sürüş kontrol sistemleri, en pahalı ve iyi lastikler asla diğer sürücülerin size doğrudan etkileşimini değiştirmiyor. Maalesef bütün eğitimler de bu tip kazaları engelleyemiyor. Yandan aniden katılan bir aracın yolunda düz ilerlerken (savrulma yok) size kasti olarak kaza yaptırmak için üzerinize direksiyon kırıp, çarptıktan sonra da düşene kadar itmeye devam etmesini hiç kimse beklemez, hiçbir eğitimde yer almaz.

    Trafikte her canlı türü var. Kaza sonrası arkamda (servis aracı dahil) 4-5 araç durup en az 15-20 dakika bizimle ilgilendiler, ambulans ve polisler gittikten sonra dahi birkaçı biz oradan ayrılmadan araçlarına binmedi. Buradan kendilerine tekrar tekrar teşekkür ederim. Bu insanlar da o diğer insan dışı varlıklar ile aynı trafikte unutmayalım.

    Bu uzun yazıyı okuduysanız size de teşekkür ederim. İçimi dökmek istedim, ekipmanın değerini tekrar göstermek istedim. Dikkatli sürün, ekipmanı eksik etmeyin.
    abi şuan içimden şu senin kaskını alıp adamın kafasına ezilip asfaltla bir olanakadar vurasım geldi haysiyetsiz şerefsiz..

  10. #10
    68charger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2013
    Şehir
    Istanbul city
    Motosikleti
    2006 Yamaha FZ6 Fazer ABS, Kawasaki Ninja 300 ABS
    Çok çok geçmiş olsun size. Sizlere bir şeyin olmaması sevindirici bunda elbette eksiksiz korumanın faktörü çok büyük.

    Umarım kazaya sebebiyet veren mahlukatı bulmak ve cezalandırmak için gerekli şikayetlerde bulunmuşsunuzdur.

  11. #11
    Emreerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC700XA
    O*puları tenzih ederek, ağız dolusu o*pu çocuğu demekten başka bir tepki veremedim. Bu kadar hızlı olmasa da benzer olay sıkışık trafikte benim de başıma gelmişti. Plaka alamadığım için kaçıp gitmişti.

    Plaka belli mi? Güzergah üzerinde mobese var mı? Lütfen peşini bırakmayın.

    Çok geçmiş olsun.

  12. #12

    Üyelik
    23 Şubat 2015
    Motosikleti
    1970 Triumph Tr6
    çok geçmiş olsun, kural tanımazların ve onlara destek çıkanların, hüküm sürdüğü coğrafya :(

    Kamera saati tekrar sıfırlanmadıysa güncel saat ile arasındaki fark saptanıp,o dakikada varsa çevre kamera görüntülerinde bakılacak zaman aralığını verebilirsiniz.

  13. #13

    Üyelik
    04 Mayıs 2018
    Şehir
    Kasımpaşa
    Motosikleti
    PCX,Pulsar,MT-25,MT-07
    Çok geçmiş olsun. Söyleyeceklerim ne forum kurallarına nede mübarek ayın hatırına hoş karşılanmayacak malesef o yüzden herkesim içinden geçenlerle hem fikir olduğumu belirtmek isterim. Arabayı süren hayvan( hayvanları tenzih ederim ) resmen oyun oynar gibi adam öldürmeye teşebbüs etmiş. Kesinlikle peşini bırakmayın. Size de bişey olmadığı için gerçekten çok mutlu oldum. Allah daha beterlerinden saklasın.

  14. #14
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    ulan o nasıl sağa giriş. insan öldürmeye tam teşebbüs!

    bu mahlukatın savunmasını çok merak ediyorum. nasıl yalanlar atacak acaba?

    memleketimize acilen yerli ve milli dexter lazım.

  15. #15
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Hayır mübarek gün senin Allah belanı versin, namussuz şerefsiz haysiyetsiz vurdun bari bi dur. Büyük geçmiş olsun hocam.

  16. #16
    tyrung - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2014
    Motosikleti
    Monster 696, Vespa Primavera
    Geçmiş olsun. Direkt kasıt olmayabilir. Sağdan yola katılım var, alkollü veya dalgın olabilir. Umarım plakasını hızlıca bulursunuz.

  17. #17

    Üyelik
    06 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi V7 II Stone
    Çok çok çok geçmiş olsun size de eşinize de. Kanım dondu izlerken. Sanki bana olmuş gibi küfürlerimi de sıraladım bütün içtenliğimle. Ülke maganda dolu hale geldi maalesef. Giderek de artıyor. Dediğiniz gibi eğitim bir yere kadar ama o da kesinlikle gerekli.

  18. #18

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Millet aç aç..
    Çok çok geçmiş olsun. Umarım mobese kayıtlarında bulunur bunu yapan şerefsiz. Adam öldürmeye teşebbüsten yargılanmalı!

  19. #19
    halo1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    Ankara, İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX636R
    çok geçmiş olsun. gerçekten inanamıyorum nasıl insanlar var ya inanamıyorum gerçekten ya. hem yol boş hem hızınız az değil. bu nasıl bir şey ya

  20. #20
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F
    İnsan hayatında bazen mucizelere şahit olur, sizin eşinizle beraber bu kazadan kırıksız ve sağ olarak çıkmanız bir mucizedir. Çok geçmiş olsun. Videoyu 2-3 kez izledim ve sinirden kudurmaktayım şu an. Trafik bu, dikkatsizlik vs kaza olur ama kaçmanın, yaralıyı o halde bırakmanın tek bir açıklaması olabilir, o da en hafif tabirle orospu çocukluğudur. Umarım o kaçan şerefsizin hakettiğini yargıya taşımadan kendiniz verirsiniz.


    ANES MOTOR
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)