- Katılım
- 28 Mar 2016
- Mesajlar
- 30
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar,
Yeni aldığım motosikletim için emniyete gitmeden önce bu forumdan çok bilgi aldığım için kendi deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.
1) İlk olarak zorunlu trafik sigortası yaptırdım. 950TL ödedim. Yaş 31, üzerime kayıtlı ilk araç.
2) Üsküdar emniyet müdürlüğüne gittim.
3) Polis memuru Ek-1 var mı diye sordu. Yoktu, hemen yakında bir trafik müşavirliğine gittim. 20TL'ye bilgileri girdi ve çıktı aldı.
4) Polis memuruna EK-1, bayiden aldığım belgeleri verdim. 190TL araç tescil belgesi + motorlu araç trafik belgesi ücreti ödedim. 5-10dk sonra belgelerim hazırdı.
5) Emniyetten Üsküdar'daki plaka basım yerini öğrendim ve gittim. Ancak burada motosiklet plakası bakmıyoruz, Ümraniye'ye gitmen lazım dediler...
6) Ümraniye'de emniyetin hemen yakınındaki şöförler odasına gittim. 14TL ödedim. 15dk sonra plakam hazırdı.
Özet olarak sigorta harici 20+190+14 = 224TL ödedim.
Yeni aldığım motosikletim için emniyete gitmeden önce bu forumdan çok bilgi aldığım için kendi deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.
1) İlk olarak zorunlu trafik sigortası yaptırdım. 950TL ödedim. Yaş 31, üzerime kayıtlı ilk araç.
2) Üsküdar emniyet müdürlüğüne gittim.
3) Polis memuru Ek-1 var mı diye sordu. Yoktu, hemen yakında bir trafik müşavirliğine gittim. 20TL'ye bilgileri girdi ve çıktı aldı.
4) Polis memuruna EK-1, bayiden aldığım belgeleri verdim. 190TL araç tescil belgesi + motorlu araç trafik belgesi ücreti ödedim. 5-10dk sonra belgelerim hazırdı.
5) Emniyetten Üsküdar'daki plaka basım yerini öğrendim ve gittim. Ancak burada motosiklet plakası bakmıyoruz, Ümraniye'ye gitmen lazım dediler...
6) Ümraniye'de emniyetin hemen yakınındaki şöförler odasına gittim. 14TL ödedim. 15dk sonra plakam hazırdı.
Özet olarak sigorta harici 20+190+14 = 224TL ödedim.