Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Skyteam v-raptor görüşleriniz?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Goruntu 10 numara, yine skyteam guzel bir motor getirmis, supermoto olan da da goruntu iyiydi...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    adam yerine koymazlar buna bineni. harley'e binmediği sürece hak ettiğin muameleyi görmüyosun

  3. #23
    Uğur34-ist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    Skyteam v raptor 250 gören duyan alan yok mu aradaşlar!! Lutfen kullanıcılar foruma girip bi zahmet yorumlarını yazsınlar yaaaa:((

  4. #24

    Üyelik
    06 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT25 2016
    Alıntı Uğur34-ist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Skyteam v raptor 250 gören duyan alan yok mu aradaşlar!! Lutfen kullanıcılar foruma girip bi zahmet yorumlarını yazsınlar yaaaa:((
    ingilizceniz varsa skyteam v raptor veya v retro yazarak googlelarsaniz bilgi mevcut. görebildiğim kadarıyla araç 250cc olmasına rağmen son hızı oldukça düşük. (100 km civarı) dislilerle işin boyutu değişir muhtemelen.

  5. #25
    Uğur34-ist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    Evet Google'dan baya araştırım yabancı forumları.klasik motor sevdiğim için bajaj boxer ile uzun müddettir ilgileniyorum ve takibindeyim.ama bu motor aklımı çeldi biraz.değişik hoş bi tipi var.Tabi kişiye göre değişir.Asya motor distribütörlüğünü yapıyormuş.İstanbulda aramadığım bayisi kalmadı.sadece bir kac tane bayiye gelmiş az sayıda ve satılmış.yakindan incelemek istiyordum ama yok.ikinci parti Ağustos Eylül gibi çoğu bayide olacakmış.fabrikayı bile aradım bu konuda.tabi sonrası ne olur bilinmez.yabanci forumlardan da yorumları okudum.dişli ve lastik değişimi halledilebilir kolayca.titreşimde kabul edilebilir seviyelerdeymiş.debriyaj bazen ayırmiyormus ama ayarla ve yağ ile sorun gidiyormuş.yedek parçada biraz beklenir.suzuki Van Van da bile 20-25 gün parca bekliyorlarmış Türk kullanıcıları.türk kullanicilarinin yorumlarını alsak daha iyiydi.ama maalesef motor da kullanıcıda yok maaleseftatmin edici yorum ve test bulamadım maalesef.bi gelsin bakalım.

  6. #26

    Üyelik
    13 Haziran 2014
    Motosikleti
    MT-07
    Arkadaşlar lütfen kullanan varsa resim ve deneyimlerini paylaşsın ben van van ı çok beğenmiştim ama fiyatı çüş dedirtmişti. Bu makul seviyede gibi duruyor ybr nin 5.500 cbf nin 5.750 olduğu bir dönemde bu motora 6.000- 6.500 verilir ön arka disk fren o yeter ,7.000 etmez ama 1. sayfada arkadaşımızın paylaştığı detaylı resimlerde vidaları felan iyi duruyor hiç öyle çinliler gibi değil

  7. #27

    Üyelik
    26 Eylül 2014
    Şehir
    Konya
    Ben motoru yeni fark ettim ve cidden fiyatı güzel bence 250 lik böyle bir motor bu fiyata süper bence.Hele dediğiniz gibi cbf 5.800 ybr 5.500 iken bu motora 6.500 iyi bence.Lakin işte kafama takılıyor 1.80 boyla insan sırıtır bunun üstünde diye düşünmeden edemiyorum.Bence bu motor şehir içinde 10 numara olur.

  8. #28

    Üyelik
    13 Haziran 2014
    Motosikleti
    MT-07
    Valla benim boy 1.90 ben hiç almayım o zaman sırıtacak bişey yok motorun modeli küçük görünüyor ama o kadarda küçük bir motor değil hele o lastiklerle bence çok tarz bir alet, tek sıkıntı lastik şu an kafama takılan arka lastik ebadını bulmak zor gibi ve zannedersem iyi bir takım lastik 800 tl tutacak gibi ama denemek lağzım bu kadar iri bir lastiğin yere temas yüzeyide iridir belkide iyi tutar, denemek lağzım!

  9. #29

    Üyelik
    04 Mart 2014
    Hızı düşük. Istanbul trafiğinde sıkıntılı olur.

    Dişli değiştirip filan hızı artar mı bilmem.

  10. #30

    Üyelik
    13 Haziran 2014
    Motosikleti
    MT-07
    Nereden biliyosunuz hızının düşük olduğunu ? Ybr ve Cbf ten gayet canlı olacağını düşünüyorum ve tarz bir motor arka frende disk !!!

  11. #31
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Mirkuza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nereden biliyosunuz hızının düşük olduğunu ? Ybr ve Cbf ten gayet canlı olacağını düşünüyorum ve tarz bir motor arka frende disk !!!
    Dişli oranları düşük hıza göre ayarlı. 90km hızda deli gibi bağırıyo motor. Aslında çok gereksiz bişey olmuş, motorda deli tork var ve cross motor değil sonuçta. 5. vitesi 130km hıza rahat çıkacak şekilde ayarlamalılardı dişli oranlarını.

  12. #32

    Üyelik
    04 Mart 2014
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dişli oranları düşük hıza göre ayarlı. 90km hızda deli gibi bağırıyo motor. Aslında çok gereksiz bişey olmuş, motorda deli tork var ve cross motor değil sonuçta. 5. vitesi 130km hıza rahat çıkacak şekilde ayarlamalılardı dişli oranlarını.
    Dişli değişimi ile hızlanır mı peki? Hızlanma güvenli olur mu sizce?

  13. #33
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı ülgenhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dişli değişimi ile hızlanır mı peki? Hızlanma güvenli olur mu sizce?
    Uygun dişli bulabilirsen olur. Ön dişli orjinalinde kaçlık bu çok önemli. 14 ise 16 yapıp baya hızlandırabilirsin. 15 ise 17 yaparsın ama vites müşürünü iptal etmen gerekbilir. Ön dişli zaten büyükse 16 falansa o zaman arka dişliyi küçültmen lazım. Uygun dişli bulman gerçekten zor. Güzelce bir tasarım yapıp lazerle kestirmen lazım. Dişli değişimi güvenli olur. Şimdi zaten bütün viteslerde aşırı tork vardır dişliyi ayarlayınca daha bide dengeli olur motor.

  14. #34

    Üyelik
    04 Mart 2014
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uygun dişli bulabilirsen olur. Ön dişli orjinalinde kaçlık bu çok önemli. 14 ise 16 yapıp baya hızlandırabilirsin. 15 ise 17 yaparsın ama vites müşürünü iptal etmen gerekbilir. Ön dişli zaten büyükse 16 falansa o zaman arka dişliyi küçültmen lazım. Uygun dişli bulman gerçekten zor. Güzelce bir tasarım yapıp lazerle kestirmen lazım. Dişli değişimi güvenli olur. Şimdi zaten bütün viteslerde aşırı tork vardır dişliyi ayarlayınca daha bide dengeli olur motor.
    Anladığım kadarı ile mesele uygun dişli bulmak, yoksa yaptırmak. Teşekkürler hocam.

  15. #35
    azrael - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Motoru aktif olarak kullanan var mı?

  16. #36
    okan kömür - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda grom
    bu motorların fiyatlarının pahalı olmasının nedeni bunların Türkiye de fiyat belirlenirken hobi motoru olarak görülmesi motosikletten çok zevk için yazlık tarzı yerlerde satılıcağını düşündükleri için böyle yüksek fiyat konur.honda msx 125in gerçek değeri 6.000-6.500 dür fakat 8000 oldu motosiklet fiyatlarının pahalı olması iyi mi oluyo yoksa kötü mü tartışılır

  17. #37

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Bugün motoru bayide biraz inceledim. Bir ay kadar önce sahibinden.com'da bayi ilanını görmüştüm ve uzun zamandır gidip yakından bakmak istiyordum. Motor resimde göründüğünden çok daha iri, ilk önce onu diyeyim. Ön lastik zaten kocaman, arkadaki resmen dev gibi. Genel malzeme kalitesi bana göre fena değil. Fiyatı ile orantılı yani. Bir tek peglerini beğenmedim. Şasiye kaynatılmış, inşaat demirine benzer çubuklara geçirilmiş lastiklerden ibarettiler. Motor bloğu Asya Motor sitesinde görülenden farklı. Bunda balansör çıkıntısı yok. Bu da ya çok titreşimli ya da tam tersi az titreşimli olduğunu gösterir. Bunda daha yeni bir blok olduğundan daha az titreşimli olacağını düşünüyorum ama denemeden bilemeyiz. Henüz hiç satmadıklarından satıcı da bilmiyordu. Motor gücünün düşük olması bana balansörlü olduğunu düşündürüyor. Biliyorsunuz son zamanlarda balansör koymadıkları motorların güçleriyle şov yapan firma sayısı bir hayli arttı. Motorun kilometre saati 140'a kadar gidiyor, 120 yapsa hiç fena olmaz ancak internette 90 yaptığını okumuşturm. Ayrıca sitesinde verilen güç değerleri farklı bloklu motorun mu yoksa bunun mu belli değil. İki motorun teknik özellikleri birbirinin aynısı olamaz.

    [IMG] [/IMG]
    [IMG] [/IMG]
    [IMG] [/IMG]
    [IMG] [/IMG]
    [IMG] [/IMG]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:09 ----------

    Bu arada fiyatı 6900 TL. Ben motoru çok beğendim. Eğer rahatsızlık veren bir titreşimi yoksa ve hızı 120'ye kadar çıkabiliyorsa alınabilir. Çok tarz duran dikkat çekici ve farklı bir motor. Nereye koysanız ben buradayım diye bağıracaktır.

  18. #38
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Balansör yok bunda, ancak motor bloğu 10 numara. 230cc üstten egzantrikli motorla getirmişler. Önceki klasik OHV 223cc bir motordu.

  19. #39

    Üyelik
    04 Mart 2014
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Balansör yok bunda, ancak motor bloğu 10 numara. 230cc üstten egzantrikli motorla getirmişler. Önceki klasik OHV 223cc bir motordu.
    Balansör yoksa titreşim vardır diyebilir miyiz?

  20. #40
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı ülgenhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Balansör yoksa titreşim vardır diyebilir miyiz?
    Titreşim vardır heralde, ama fazla rahatsız edeceğini sanmıyorum.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler