- Katılım
- 15 Haz 2014
- Mesajlar
- 3,215
- Motosikleti
- 600RR
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar merhaba geçen cumartesi tavuk ezmiştim maalesef ölmüştü... bugünde inanamayacaksınız ama koyuna çarptım evet KOYUN:santa: abdestli geziyorum bu arada gelelim olaya tavuk ezdiğim günden beri 2 kat dikkatli bir sürüş gerçekleştirirken sağ tarafta otlayan bir koyun gördüm arkadaşları yol karşısında idiler, sanırım oda bir anda gitmek istedi ve olan oldu hızım 15-20 arası idi ve ön çamurluğum koyunun sol arka bacağınla bütünleşti hayvan meeeeeeeeeeeeeeeeeee diye bir gürültü kopardı yerdeydi bir anda kalktı neyseki hafif topallıyodu çoban bayağı sert çıkıştı bana önüme atladı diyorum yavaştım diyorum ama dinlemiyor ohayvanda birşey yok diyorum ya olursa diyor o an kendimi zor tuttum ağlayacak duruma geldim abi kusura bakma özür dilerim dedim uzaklaştım giderken plakanı aldım diye bağırdı adam
ale: ehliyetim yok ve bu olay komşu köyde gerçekleşti nereden olduğumu bilmiyor olabilir asıl endişelendiğim ehliyetim yok
r: başıma bir iş çıkmasın arkadaşlar çok korkuyorum daha babama söylemedim söylesem zaten o yasaklar motoru bana bu sefer bende binmeye korkar oldum şuan motoruda satılığa çıkardım ne yapmalıyım bilmiyorum...