- Katılım
- 29 Nis 2014
- Mesajlar
- 3,048
- Konu Yazar
- #1
geçen gün servise bir selam vereyim dedim fuar kampanyası varmış öğrendik zaten kovalıyordum 2014 modelleri 2015 abs li gelirmi diye bekliyordum abs yokmuş 2250 tl indirimi de duyunca biraz düşündükten sonra 4000 peşini verdik 600 rr ı almış bulunduk motor 15 20 mart arası gelecek biryerde bağlı param var 23 ünde boşa çıkıyor 30000 TL kalanıda verip o tarihte motoru alacağım renk olarak repsol allah herkese istediği motoru nasip etsin
20 GÜN GEÇERMİ BE UYKU GİRMİYOR GÖZÜME
20 GÜN GEÇERMİ BE UYKU GİRMİYOR GÖZÜME
Son düzenleme: