Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Gerçek Racingci...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Ahmet Abi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Motosikleti
    Subaru Xv
    Gerçek racingci 230kg motor ile bunları yapabilendir.





    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR 600
    Bunun Sahdesıdemı var Önemli olan bilinçli trafikde sagılı motor kullanmaktır ister scootor ister racing bilinçli olmadıktan sonra odun yıne odundur.

  3. #23
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    Öncelikle; ''Gerçek racingci'' veya ''racingci'' diye birşey yoktur, türkçemizde böyle bir kelime yoktur. Böyle bir kategoride yoktur.
    Devir tüketim ve kapitalizm devri, mağazalar, ürünler ve bunların yedek parçaları, bakım yada servisleri sürekli maddi ve parasal kaynaklı şirketlere bağlıdır. Motosiklet sektörüde buna bağlıdır, otomotiv sektörüde... Paraları olan insanlar için her konuda kesesine göre üretimler yapılır. Çok parası olan insanlar gidip Ferrari mağazasından bir araç satın alabilir, yarışçı olmasına veya pistte kullanmasına gerek yoktur. Sonradan görme olabilir, kişilik sorunları olabilir, hız bağımlısı, egzotik araç tutkusu, saplantısı gibi birçok sorunuda olabilir.
    Motosiklet konusuda böyledir, İnsanlar kesesine göre satın alır. Bu araçların reklamları, üretimleri ve başarıları kullanılır satış yapabilmek için ve
    çeşitli segmentte araç üretirler. Supersport bir motosiklet illa yarışta veya pistte kullanılmak üzere alınmaz, zaten yarış ve pist için motosikleti hazırlamak, servis kadrosu oluşturmak, bunun eğitimini almış olmak gerekir. Piyasaya sürülen Standart-Stok olarak üretilen Supersport araçlar cadde-street amaçlı üretilmiştir. En amatör şekilde bile pistte kullanılmaz veya yarışa çıkamaz. Belki şu olabilir; sosyal aktivite ve organizasyonları takip edip, belli bir bilginiz ve eğitiminiz, ekipmanınızda varsa CSS gibi organizasyonlara katılabilirsiniz. Ya da arkadaşlarınızla beraber piste çıkarsınız, fakat yine kurallar vardır falan filan.
    Bu tamamen kişilik, karakter ile alakalı bir durumdur. Kuralları bilmek, usül ne ise yerine getirmek, bilgi, kültür ve eğitim gibi donanımla alakalıdır. Supersport motosiklete biniyor diye insanları sınıflandırmayalım, racingciler, çapırcılar diye... Bu da yanlış ve komik Supersport'a binen insanlar yarışçı değildir, pistte kullansalarda yarışçı değildir veya yarış pilotu yani profesyonel değildir.
    geocitys ve wolrath bunu beğendiler.

  4. #24

    Üyelik
    31 Mayıs 2012
    Şehir
    Antalya
    Alıntı motorcu adam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bide su hakkini verememe mevzusu var. Motoru alabilmek icin o parayi toplama bi dert, milletin afra tafrasiyla ugrasmak ayri bi dert. Sanki motoru alirken serefin uzerine yemin ediyosun saticiya en hizli sekilde kullanicagina virajlarda yere 0 yaticagina dair. 1000rr alip isteyen kurye yapar isteyen 60km yi gecmez. Racing motor alinca surat manyagimi olmak gerekiyor o motorlarda gayet sakin bi sekilde kullanilabiliyor. Ozaman yaris motorlarini bitek valentino rossi satin alsin.
    Sen hiç racing alıpta 60 kullanan gördün mü, üzerine çıkınca makine kendisi hızlanıyor zaten sakin binerim falan olayı yok ss de

  5. #25
    manners - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    Hongkong/Guangzhou
    Alıntı motorcu adam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birakin allah askina su insanlari siniflandirma olayini. Erif yillarca calisiyo didiniyo kenarda kosede biriktirdigiyle bi motor aliyo. Sonra elalem bunla apaci diye bi cacik bilmiyo diye makara yapiyo. Adam isterse omur boyu piste adim atmaz, japonyadan ingiltereye kadar motoruyla gider ve istedigini giyer. Adam kimseye zarar vermiyo sanane kardesim. Sizin sayginizi kazanmasi icin adamin elin italyanina 3000 euro vermesimi lazim. Anlicagin racingci olmayi senin saydigin kriterler sonucu sertifika ile vermiyolar. Racing motor kullanan ve bundan zevk alan herkes racingcidir bunun gercegi sahtesi yok.
    kimseye zarar vermiyor dedigin o APACHI, gunahsizin birine vurur yada trafikte birine carpip hayatindan olursa carptigi adaminda hayatini zindan eder. biri su apachilere has bir pist yapsin ucretsiz, ne halt ediyorlarsa orda etsinler. altina motor cekmekle motorcu olunmaz. trafikte ilerlerken yaptiklarim beni baglar mantalitesi ile gidersen bir kavsakta yada abuk subuk bir virajda sana gel bakalim yaptigin kimi bagliyor diye sorarlar dostum. su ulkede motoa ve motorcuya saygi yoksa bunun %50si yiyemeyecekleri lokmayi yutmaya calisan motor sahiplerinden kaynaklaniyor.

  6. #26
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Gerçek racing ci iki zamanlı hastası olur ve gerçekten racing motorunun aynısını kullanır bu yüzdendirki motorun üzerinde sizin öğrenmek istediğiniz şey yazar...

    Eski motorum Aprilia rs 250 GP No:1
    ExTReMa bunu beğendi.

  7. #27

    Üyelik
    17 Haziran 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - 2011
    Arkadaşların söylemiş olduğu maddiyat meselesine şöyle bakılabilir: Motosiklet ile araba arasındaki tavan fiyat farkı(en pahalı motorlar, yani Panigale, HP4 gibi süpers spor motorlar bile 100 bin ₺ civarında iken arabalarda, yani Ferrari, Bugatti gibi süper spor araçlarda milyonlar konuşulmakta) nedeniyle insanlar süper spor motorlara rahatlıkla sahip olabilmekteler. Hal böyle olunca da 30-40 bin lira civarında ya da daha az parası olan insan süper spor motorunu alıp binebiliyor, adam gibi ekipman vs sahibi olmadan. Ama bu durum arabalar için böyle değil. Hiç cebindeki parayı güç bela denkleştirip Ferrari alan insan gördünüz mü? Aksine süper spor araç sahipleri araçlarını parkeden valelere, bizim haftalık benzin paramızı bahşiş olarak bırakmaktalar. Bilinç konusunda ise 250 cc motoru bile kullanmak tecrübe ve eğitim isterken, 600cc ve üstü motorlarda bu gerekliliğin düzeyi kat ve kat artmakta. Ve bu da eğitim vs düzeyinin artması demek, yani bu da eşittir daha fazla para. Hal böyle olunca da güç bela cebindeki parayı denkleştirip süper spor motor almak ve hakkını veremeden bilinçsiz şekilde kullanmak maddi ve manevi anlamda savurganlık yapmak demektir. Biraz uzun oldu açıklama, anlatım zayıflığı varsa kusuruma bakmayın.
    ronnytechno ve glock bunu beğendiler.

  8. #28
    Sadık1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Adam kimseyi asagilamamiski. Kimseye apacide dememis. Kendine gore o sinifa bir bakis bir yorum getirmis. Sizlerde fikrinizi yazin bilginelim demis. Muhalaefet edip laf sokmak neden?

    Cunku ss motosiklet sahibi olan bir grup ne tarzi nede hiz merakli yada yetenekleri yuzunden bu secimi yapiyor. Kalin lastik tok bir ses ve tum dikkatler ustunuzde. Bunu icin binlerce liralik motorada gerek yok. Herhangi bir motoru alip fren balatasi bitince degistirmek yerine yeni moda power ledlerle brn burdayim demek pesinde. E frene basinca durmuyor.... olsun ama bak nasil cayir cayir yaniyor ledler.

    Neyse olmasi gereken sekilde ve kurallara uygun kim hangi motora biniyorsa basimizin ustunde yeri var. Ama diegleri icin birsey diyemiyorum.


    "KAZASIZ SURUSLER"

  9. #29
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    ben bugün gerçek reyzinkçi gördüm


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)