adem içi farklı arkadaşım hala durup durup orj deme asabmı bozma
her yeri ile oynamışsın ama dışı nı ellememişsin çok kurnazsın
ama benden kaçamazsın
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
adem işte ne kadar dikkatliyim sen anla işin içinde bi yanlan dolan varsa benden kaçmaz
adem gideyim yemek yiyeyim ekmek arası tavuk yumurtası
biraz da uyuyayım yoksa bu nöbet bitmez sabah 10 30 a kadar buradayım
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
İşini görüyomu o zaman kapa çeneni dedirten motorlar bu çin motorları. Haftada 3-4 saat bakım yapmasam ortadan ikiye ayrılası var, yolda mutlaka bi yerleri dökülür yada yolda bırakır kontrol etmesem. Cub'ların scooterlardan daha sorunsuz olması da söz konusu değil, Cub'ların arızaları ufak oluyor ama sık oluyor scooterlar daha az sıklıkta büyük arızalar veriyor, bi cub motor arızasından 1 hafta yatmaz ama scooter 2-3 hafta bile yatabilir.
Allah'tan benim motoru gizli tapınaktaki Koreli bir Kör yaptı. Yoksa her yeri dökülürdü.
imzada mevcuttur. 2006 kenbo125 - 1.600 TL alındı - 4 sene - 30.000 km - 100 TL masraf Sadece yağ - Agresif kullanış - Mutlu satıcı - 1.000 TL satış - Alanda mutlu
At sahibine göre kişnermiş. inşallah böyle bir atasözü vardır - Ne kadar ekmek o kadar köfte - inşallah bu duvar yazısı değildir
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
iyiki çin motorları var yoksa cbf ybr şimdi 5 değil 10000 lira olurdu rekabet ortamının olması bence gayet iyi...
çin malları olmasaydı çoğumuz motosiklete binemezdik bu saattede bu forum yerine kimbilir ne yapıyor olurduk
çok yakınımın 50 lik mondial scooterı var mondial ilk piyasaya çıktığında almış motoru ve o motoru hala kullanıyorlar
gerçekten çok şaşırdım ve çine karşı küçük bir önyargım yıkıldı
Mustafa Kemal Atatürk
kullanmasını bilirsen güzel motor ama motora binmesini bilecen her sürücü binmesini bilmezz
Kalite bakımından japon fakat cinlerde cok zorlamalarda dökülüyor ya
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
herşey kullanım şartlarına göre değişiyor japonlar büyük firmalar malları kaliteli olmak zorunda
Yerliydi, yabancıydı, Çinliydi, Japon idi diye ayırmayın, günahtır...
Ama Koreliyse koy sepete
#sürenadam
Herkesin kendi motosikletini kendi ülkesinde ürettiği dönemler çok gerilerde kaldı. O yüzden örnek gösterilen motorların hepsi tarih öncesi modeller.
Çin'de üretiliyor diye Japon marka bir motoru Çin marka olanlarla aynı kalitede diyemezsiniz. Bunu sadece Japon olduğu için söylemiyorum. Burada üretim sistemlerinden, kalite sistemlerinden bihaber bir sürü arkadaş şöyledir böyledir diye yazıp duruyor. Çin'de bile üretilse, siz Honda fabrikasının içine girdiğinizde orası Japon fabrikasıdır. Nasıl ki deniz kıyısında da askerlik yapsanız, dağda da yapsanız içerisi aynı oluyor, aynı onun gibi birşey. Honda kalite namına ne biliyorsa onu uygulatır, bazı şeylerden taviz veriyorsa, bu kendi istediği içindir, Çin'de üretildiği için değil. Bir de adamlar tabi ki çok üretilen ve satılan modelleri Çin'de üretiyorlar. Bunlar da tabi ki 125 cc ve civarı olanlar. Adam gidip de CBR600 RR'ı Çin'de ürettirmez çünkü toplamda işçilikten çok fazla kazanamaz.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)