Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Rakip bile değiller ama insan karşılaştırıyor işte...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    ilnapoli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Arıyor
    Rakip sayılmazlar aslında. Ne silindir hacimleri aynı, ne güçleri, ne de torkları. Fakat fiyatları aynı.. Evet 2006 Yamaha YZF R6 ve 2006 Honda CBR 1000RR, bu iki motoru da kullanacak insanalar tecrübesiz değil hatta oldukça tecrübeliler fakat aynı fiyata hangisini alacaklar.. kendi kendime sorduğumda gönlüm R6 diyor peki ya siz?

    2006 Yamaha YZF R6 (19.700 YTL)

    Motor tipi: 4 silindirli, 4 zamanlı, DOHC, 16 supap, su soğutmalı, EXUP
    Silindir hacmi: 599 cc
    Çap x Strok: 67.0 X 42.5mm
    Kompresyon oranı: 12.8 : 1
    Maks. gücü: 133 HP-14.500 devirde
    Maks. Tork: 6.93 kg-m-12.000 devirde
    Yağlama: Islak karter
    Yakıt sistemi: Yakıt enjeksiyon
    Debriyaj tipi: Islak, çok diskli
    Ateşleme: TCI
    İlk Çalıştırma: Elektrik marşlı
    Vites kutusu: 6 vites
    Tahrik: Zincirli
    Ön süspansiyon: Teleskopik çatal
    Arka süspansiyon: Maşa
    Ön fren: Çift disk, f 310 mm
    Arka fren: Tek disk, f 220 mm
    Ön lastik: 120/70 ZR17 M/C
    Arka lastik: 180/55 ZR17 M/C
    Boyutlar (UxGxY): 2.040 x 700 x 1.100 mm
    Sele yüksekliği: 850 mm.
    iki teker arası mesafe: 1,380 mm
    Min. Yerden yükseklik: 130 mm
    Ağırlık: 161 kg
    Yakıt kapasitesi: 17.5 litre (3.4 litre yedek)
    Yağ kapasitesi: 3.4 litre




    2006 Honda CBR 1000RR (19.575 YTL)

    Motor: Sıvı soğutmalı 4-zamanlı, 16 sübaplı, DOHC sıralı 4 silindirli
    Motor hacmi (cc): 998
    Silindir çapı& strok (mm): 75 x 56.5
    Sıkıştırma oranı: 12.2 : 1
    Yakıt sistemi: PGM-DSFI elektronik yakıt ateşleme sistemi
    Max güç (ps @ dev/dak): 172 / 11250
    Max tork (Nm @ dev/dak): 114.5 / 10000
    Ateşleme: Elektrik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
    Çalıştırma: Elektrikli
    Şanzıman: 6 vites
    Güç Aktarımı: O-Ringli zincirli
    Boyutlar (UxGxY)(mm): 2030 x 720 x 1120
    Tekerlekler arası mesafe (mm): 1405
    Sele yüksekliği (mm): 831
    Yerden açıklık (mm): 130
    Yakıt kapasitesi (litre): 18 (4lt yedek dahil)
    Tekerlekler: Ön/Arka 3 kollu alüminyum döküm
    Lastikler Ön: 120 / 70 ZR17 M/C (58W)
    Lastikler Arka: 190 / 50 ZR17 M/C (73W)
    Süspansiyon: Ön Kademesiz ön yükleme, sıkıştırma ve açılma ayarlı, 43 mm´lik ters HMAS kartuş tipi teleskobik çatal, 120 mm esneme aralığı Arka 13 kademeli ön yükleme ve kademesiz sıkıştırma ve açılma ayarlı, gaz şarjlı HMAS amörtisörlü ünit pro link, 135 mm esneme aralığı
    Frenler: Ön 4 piston kaliperli 320x4,5 mm hidrolik çift disk, cüruflu metal balatalı Arka Tek piston kaliperli 220x5 mm hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
    Ağırlık: 176 kg


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    bence bu aralar honda almak en mantıklısı. yamaha bu fiyatlarda ikincieli ne kadar düşecek. mesela 2. el R6 alsammı yoksa sıfır hondamı alsam diye düşünenler var. ben olsam sıfır alırdım. tamam r6 2006 süper ama. o fiyatlar çok fazla bence.
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  3. #3
    macrol 500 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2006
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    '05 Kawasaki z750s maviş :)
    honda hayat onda

  4. #4
    xxxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    honda cbf 500
    honda yı alırdım
    ben giderim adım kalır dostlar beni hatırlasın

  5. #5
    araltı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2006
    Şehir
    TAXİM
    bir saniye bile düşünmem !

    hatta hemen gidip bir R-6 alıyorum tabi aranızdan biri bana 20 milyar borç verirse

    Allahım nolur bana o günleri göster

  6. #6
    mostwanted_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2006
    Şehir
    İst./Bostancı
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 ABS
    honda tabiki

  7. #7

    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul
    1000 cc 170 bg dururken neden 130 bg alayım ki,sonuçta ikisine kendini ispat etmiş markalar.samimi bi supersport yada racing(herneyse) kullanıcısı yada hayranı Honda yı tercih eder,derdi şekil yapmaksa o ayrı...

  8. #8
    nightwatcher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    kawasaki ER-6N
    motorda HONDA
    cepte NOKIA
    live to ride, ride to live

  9. #9
    ozgur_zrolu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2005
    Şehir
    antalya merkez
    Motosikleti
    jinlun 250 elegance
    cbr1000 göz kırpıyor sanki
    MT Motorize07 Antalya Grubu

  10. #10
    seth777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2005
    Şehir
    istanbul
    Atla eşeği kıyaslamak gibi birşey.Hem beygir hem de tork olarak dağlar var aralarında

  11. #11
    derin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2005
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    SUZUKI FREEWIND XF650
    600 RR ile karşılaştırmak gerekmez miydi?
    I'M BACK !!!

  12. #12
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    cbr ben seni alırımmmmmmmmmmmmm
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  13. #13
    rider89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2005
    Şehir
    Evimm
    Motosikleti
    Hussar125
    Bende Hondayı alırdım
    0 Rh (+)
    06 - 09

  14. #14
    Luxor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    2007 Honda CBF150
    yamaha daha şık gibi ama o para o kadar yakışıklılık için fazla.honda hem teknik, hem fiyat hemde performans olarak 1 boy önde.ayrıca yamahanın son günlerde foyası çıkan rpm yalanı da benim yamahaya karşı biraz daha temkinli davranmama yol açtı açıkçası...
    Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...

  15. #15
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Teknik olarak karşılaştırma direkt CBR1000 diyo. Ama piyasada aynı paraya satılan iki malın birbirinden daha önde özellikleri olduğuna inanıyorum.Belki alırken test etmek daha faydalı olabilir,

  16. #16
    Luckdove - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2005
    Şehir
    Canada
    Motosikleti
    ZZR250
    Yamaha'nin pistteki performansi muhtesem(mis. Surenlerin yalancisiyiz) Ama CBR1000'de (ya da ecnebilerin deyimi ile Fire Blade) kendisini uzun yillardir kanitlamis bir motor. Ve biraz garip gelecek ama gunluk kullanımda CBR daha kullanıslı gelebilir. Cunku artik gelisen teknolojiler sayesinde 600cc ve 1000cc'lerin agirliklari bir birbirine cok yakin. Bunun uzerine 1000cc'nin verecegi tork avantajini dusununce daha mantikli gibi geliyor. 600cc'ler surekli devirli kullanim isteyen agresif aletler. CBR ise sehir ici trafikde bile yanlis vites secimlerini bertaraf edebilir. Yakit tuketimine ise bakmamak lazim. Bu kadar para verip bu motorlari alan herhalde benzin hesabi yapmiyordur.
    Because you are mine. I walk the line..

  17. #17
    heytbecom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma
    Alıntı ozgurozeren adlı üyeden alıntı
    1000 cc 170 bg dururken neden 130 bg alayım ki,sonuçta ikisine kendini ispat etmiş markalar.samimi bi supersport yada racing(herneyse) kullanıcısı yada hayranı Honda yı tercih eder,derdi şekil yapmaksa o ayrı...

    -Yapma öyle dersen sonu olmaz bu işin.Güce bakarak motor alınmaz kanımca.
    -Kaç kişi bu gücü sonuna kadar kullanıyor.170 bhp nin 170 inide kim kullandı aranızda.Hayır sanki hergün yatagınızdan kalkınca yarışa gidiyosunuz gören sizi yarışçııııııııı sanacak.

    -Bütçene uygun ve kaliteli olmak şartıyla (yollarımızında durumu malum) bunları göze alarak uzun yolmu - şehir içimi - şehirler arasımı - ülkeler arasımı seçim sizin ama bu fiyatlara bu gücteki cihazlar korkunç ve alınmaz.

    -Kontrolsüz güç güç değildir....
    -Parası olan 170 hpde alır 370 hpde...
    Otomot.NET Kurucusu - Tamindir.com Çalışanı - Siyahinazuma.com sahibi

  18. #18
    hyosung150 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Motosikleti
    hyosung ms150 / mondial 125agk / honda today 50

    honda ben hondayım bide 1000 cc yim diyor ama yamahada çok pis sırıtıyor

    arkadaş çok iyi bir karşılaştırma yapıyor bence fiyatlar aynı ve bence racing deki iki ruhada hitab ediyor bu biri hız biri görüntü şunu söyliyeyim motosikletle görüntü yapmak isteyen (dişileri çeken bir mıknatıs) ve racing süratini tatmak isteyen yamahadan kesinlikle vaz geçmesin çok tatlı bakıyor melet beni dahi çıldırttı burda ama ben sürat performans isterim bu makinayıda konuştururum diyen cbr 1000 i seçsin derim

  19. #19
    cagri3585 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2006
    yamaha r6 honda 1000 karşılaştırma yapıldıpında bütün sazanlar cc ve beygir gücüne bakarak hemen honda diyolar bu motorlar drg yapıolar ve yamah r6 çok daha seri kalıyor hondadan draglara katılan arkadaşlarımız bilir

  20. #20
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    R6 daha güzel.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler