1000 lik bi makina alamadık ya yazıklar olsun ne diyim
1000 lik bi makina alamadık ya yazıklar olsun ne diyim
@boy
Yapma allah aşkına yani r6'yla 1000RR karşılaştırması Anadol'la Ferrari karşılaştırmasına mı benziyor? bence hiç benzemiyor. R6 ile 1000RR karşılaştırması bence Mazda RX-8 (1300 cc, 240 HP, 220 Nm, 83.800 YTL) ile Honda S2000 (2000 cc, 240 HP, 208 Nm, 78.40 YTL) karşılaştırmasına daha çok benziyor ama anladığım kadarıyla senin mantığına göre bu iki otomobil de karşılaştırılmaz.
1000RR, R6'dan daha iyi bir motosiklet olabilir hiç bir lafım yok ama benim bu iki modeli karşılaştırmam sadece fiyatlarının yakın olmasından dolayı değil. aşağıya diğer nedenlerimi de yazıyorum. belki şimdi bu iki modeli niye karşılaştırdığım anlaşılır.
Fiyat: 19.700 YTL (R6) - 19.575 YTL (1000RR)
Ön fren: çift disk 310 mm - çift disk 320 mm
Arka fren: tek disk 220 mm - tek disk 220 mm
Ön lastik: 120/70 ZR17 - 120/70 ZR17
Arka lastik: 180/55 ZR17 - 190/50 ZR17
Uzunluk: 2040 mm - 2030 mm
Genişlik: 700 mm - 720 mm
Yükseklik: 1100 mm - 1120 mm
Sele yüksekliği: 850 mm - 831 mm
İki teker arası mesafe: 1380 mm - 1405 mm
Ağırlık: 161 kg - 176 kg
Depo: 17.5 lt - 18 lt
bu arada daha önce dediğim gibi 1000RR, R6 daha daha iyi hatta çok daha iyi bir motosiklet olabilir hiç bir fikrim yok.
Honda alır kaçardım
bence cok saçma bi kıyaslama ve yamaha r6 o parayı hak etmiyor bence...
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
THE_LANCET adlı üyeden alıntı
3 tane mantıklı sebep yaz laf olsun diye yazmayalım sebebini merak ettim ??
boşverrr R6 herzaman 600cc de son karardır..ama 1000cc dersen tabikide honda derim.bu senin kendi gücüne ve isteğine bağlı bir şeyy..çünkü yamaha ve honda özellikle cc konusunda oldukça farklı motorlar.ikisi de güçlü ve tercih edilir ama dediğim gibi önce kaç cc istediğin önemli fiyat sonra geliyor bence..fuara kadar beklemekte de fayda var..
Bu yorumu yazmadan önce;Peril adlı üyeden alıntı
Cbr 600 f,Cbr 600 RR,Cbr 1000RR,Yzf R6,Yzf R1 kullandınmı cok merak ettim (sadece merak)!!!
Cünkü o kadar emin bir şekilde "600 cc de r6 son karardır demişsin ki sanki r6'n war !!!
Tecrüben warsa bu konuda sorun yok!!!
Ayrıca bir motorun son kara olması her zaman bahsettiğim gibi kişsel bir olaydır!!!
Biri için en iyi olan diğeri içi en kötü olabilir!!!
Herkes aynı görüşe sahip olamaz!!!
saygılarssss!!!
John, peril de zaten kendi fikrinden başka birşey yazmamış
BİR GÜN HERKES [B]ABS[/B]'Lİ OLACAK!!! [B]ABS[/B] SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN:)
Ama kanun gbi kesin karadır demiş!!!
Neese uzatmaya gerek yok!!!
Önemli olan fikir paylasımı zati
@johny
"Çift motorlu jet savaş uçaklarında F-22 son karardır" demek için de insanın F-22, F-15, F/A-18, F-4 ve F-14 kullanmış olması mı lazım? Sadece merak ettim
bende hondayı alırıdımmm düşünmeden hemde bi fireblade im olsa keşkeee :(
johny,
çok merak insanın başına dert açar bence fazla merak etme ki yorumlarına karşılık vermeyeyim..Bu seni ilgilendirmez bilen biiyor..öğrenmek istersen de adam gibi sorarsın cevap veririz...
Evet beim düşüncem r6,r1 kullandım r6 kullandım,diğer motorlarla ilgili de senden daha tecrübeli ,bu olaya yıllarını vermiş profesyonel kişilerden edindiğim bilgilere göre yorum yaptım...son karar sahibinindir.
önce dene ve sonra karar ver
Honda
@Khutuck
Evet ikisi de supersport kategorisinde ama aynı sınıfta değiller. Sadece fiyatları aynı diye 600cc ile 1000cc motoru teknik özelliklerinden dolayı karşılaştıramazsın. Haa fiyatları aynıdır, o zaman hangisini alacağı kişinin tercihidir. Zevk meselesi.Aynı fiyatta ve aynı sınıfta iki motorun kıyaslanmaması için bir sebep göremiyorum.
@ilnapoli
Arkadaşım, yazmış olduğun boyut, hacim, v.s.. ile ilgili özellikler tüm supersport kategorisindeki motorlarda birbirine çok yakındır zaten. Neden maksimum sürat veya beygir güçlerini yazmadın? İşte zaten kıyaslanamayacak olmasının nedeni budur. Tüm yarışlarda esas alınan özellik motor hacmidir. Kıyaslamanın o yüzden anlamsız olduğunu düşünüyorum. Sana hak veriyorum, sonuçta fiyatı olan her motor hangisini alsam diye birbiriyle karşılaştırılabilir. Tamamen zevk meselesi. Ama özellik olarak veya hangisi daha iyi olarak karşılaştıramazsın.aşağıya diğer nedenlerimi de yazıyorum. belki şimdi bu iki modeli niye karşılaştırdığım anlaşılır.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
cagri 3585 arkadaşım 600 makinayla 1000 lik makinayı nasıl geçersin allah aşkına eğerki motorlarda arıza +ekstra ve pilotla aynı derecede ise sen 600 lük makinayla nasıl 1000 lik makinayı karşılaştırırsın hadfi draglardan bahsediyorsun draglarda 600 lük makinayla 1000 lik makina aynı katagoride nasıl kalkar evet ben birkere draglarda 600 lük makinayla 1000 lik makinanın kalkışını izledim (yarışlar bittikten sonra gösteri amaçlı) sunucuda aynen şöyle diyordu sınıflar eşit değil acaba bir mucize olabilirmi oda (acaba 1000 liği kullanan pilot bir hata yaparmı ) daha ne diiim olsa bir 1000lik makina sende getir bir 600 lük makina kalkalım sen beni geç bende binlik makinayı üzerine benzip döküp yakiim
bir kız sevdim adı funda motor aldım adı honda diyeceksin ne buldun onda honda bütün motorlara vurur punta bencede honda
oglan(boy), zevkler ve renkler tartisilmaz diycem, ama her halukerde tartisiliyor, neyse, ha bu arada o katanayi ogrenciyken almistim ve halen kullaniyorum, bunuda belirteyim.
ben yinede R6 diyorum. Su cok ovdugun honda da Slippery Clutch bile yok.
Maybe you'll learn what "slippery clutch" is when you become a man.
Yamaha nin o parayi hakkedip etmedigi yine ayri bir konu.
Life starts at [SIZE="2"][COLOR="Red"]8000 RPM[/COLOR][/SIZE]
hondaaaaaaaaaaaaaaaaa hiç düşünmem ondaaaaaaaaaaa
ne sağcıyım ne solcu motorcuyum motorcu kalayım:cat:
@Bulent abi
Abi sen bu kafayla 50 yaşında bile kullanırsın Katana'yı... Bak boy'un oğlan olduğunu öğrenebilmişsin bu yaştaha bu arada o katanayi ogrenciyken almistim ve halen kullaniyorum, bunuda belirteyim
Slippery Clutch çok matah birşeymiş gibi konuşuyorsun. İnsanlar da senin çok bilgili biri olduğunu falan sanacaklar. Slippery Clutch (kaydıran debriyaj) dediğin olay yüksek devirli motorlarda yüksek süratte vites küçültüldüğünde arka lastiğin kilitlenip motordaki hakimiyetin kaybedilmemesini sağlar. Aslında debriyajın slippery (kardıran) değil slipperiness (kaydırmayan) olması gerekir. Çünkü debriyaj kaydırırsa kavrama olmaz ve motor yerinde sayar. Yani anlayacağın slippery clutch sadece yavaşlarken hakimiyette ufak bir avantaj sağlar. Hakimiyet de deneyimle ilgilidir, bu ufak avantajı rahatlıkla ekarte eder. Bu da öyle Honda tercih edilmemesine neden olacak bir özellik değil.ben yinede R6 diyorum. Su cok ovdugun honda da Slippery Clutch bile yok. Maybe you'll learn what "slippery clutch" is when you become a man
Hak edip etmediğini satış rakamlarına bakarsan anlarsınYamaha nin o parayi hakkedip etmedigi yine ayri bir konu
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
satış rakamları her zaman iyiyi ve kötüyü göstermez boy.
2005 yılı Türkiye'de en fazla satılan otomobil 30 bin adetle Renault Megane oldu, şimdi Megane Türkiye'nin en iyi otomobili diyebilir miyiz..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)