- Katılım
- 12 Eyl 2005
- Mesajlar
- 367
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bugün adazapazarı yönünden istanbula otobandan gelirken otoban çıkışından önceki son benzin istasyonu olan opet yakınlarındaa ( allahtan ki yakınlarında ) motorum arızalandı.ne olduğunu anlamadım ama sanırım piston patlattı.iterek motoru opette güvenli bir yere çektim ama servisler pazar günü kapalı oldukları için motoru orada bırakmak zorunda kaldım.sizden ricam yarın motoru almaya gittiğimde en yakın servise nasıl gideceğim.sanırım opetin olduğu bölge pendik ya kurtköy civarlarında bir yer oraya en yakın sanırım asyanın pendik damla motor oraya nasıl gidebilirim.
daha önce motoru yolda kalan ve servisle motoru çektiren var mı kaç para verdi. olmazsa motoru arabanın arkasına bağlayıp halatla çekeceğiz.
yardımlarınızı bekliyorum
MOTORUM asya 150 T1
daha önce motoru yolda kalan ve servisle motoru çektiren var mı kaç para verdi. olmazsa motoru arabanın arkasına bağlayıp halatla çekeceğiz.
yardımlarınızı bekliyorum
MOTORUM asya 150 T1