Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Selamünaleyküm.Sıfır km olarak Cb125e modelini almaya karar verdim.Peşin para olarak 3400 liraya kadar, 12 ay taksitle 3550 tl'ye alınabiliyor.Aranızda kullananlar var ise görüşlerini almak istiyorum.Sizce iyi bir karar vermiş olurmuyum?Fiyat olarak cazip duruyor.
Birde İstanbul'da...
Ben aranıza KIRKLARELİ Lüleburgazdan katılıyorum.Siteyi uzun süredir takip ediyorum.18 yaşındayım aktif olarak 2 seneden beri motosiklet kullanıyorum.A2 ehliyetim var en kısa mesafede dahi kaskımı takıyorum.Kurallara uyuyorum.Adım Ahmet.Nakliyat işiyle uğraşıyoruz Kamyonumuz var.Motosikletim...