- Katılım
- 10 Kas 2008
- Mesajlar
- 11
- Konu Yazar
- #1
Ben aranıza KIRKLARELİ Lüleburgazdan katılıyorum.Siteyi uzun süredir takip ediyorum.18 yaşındayım aktif olarak 2 seneden beri motosiklet kullanıyorum.A2 ehliyetim var en kısa mesafede dahi kaskımı takıyorum.Kurallara uyuyorum.Adım Ahmet.Nakliyat işiyle uğraşıyoruz Kamyonumuz var.Motosikletim SEGER marka 125 cc çinli. İnşallah ileride daha güzelini almak nasip olur.

