Selamünaleyküm Abilerim Kardeşlerim!!!

Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
11
Ben aranıza KIRKLARELİ Lüleburgazdan katılıyorum.Siteyi uzun süredir takip ediyorum.18 yaşındayım aktif olarak 2 seneden beri motosiklet kullanıyorum.A2 ehliyetim var en kısa mesafede dahi kaskımı takıyorum.Kurallara uyuyorum.Adım Ahmet.Nakliyat işiyle uğraşıyoruz Kamyonumuz var.Motosikletim SEGER marka 125 cc çinli. İnşallah ileride daha güzelini almak nasip olur.


 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Aleyküm Selam.

Hoşgeldin.

Kamyonunuz Scania mı? :)
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Aleykümselam.Hoşgeldin abi.Katılımcı olmanız dileğiyle.Kazasız sorunsuz sürüşler.
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
376
kardeş dememin bi sakıncası yoksa kardeş dicem sana(bi yaş büyüksün benden) :) hoşgeldin ahmet kardeş:p
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
Aleyküm selam..
Aramıza hoş geldin,kalıcı ve katılımcı olman dileğiyle
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Kamyon SCANİA 360 kırkayak 2004 model.

Yalova'dan gelen Sinop'lu bir arkadaşım vardı. (Allah rahmet eylesin depremden kurtuldu ama trafik kazasında vefat etti kendisi)

Vabis şöyle Vabis böyle diye diye aklıma sokmuştu.(psikopatlık derecesinde hastası idi kamyonlarının)

Onun yüzünden (sayesinde demeyeyim) yoldan geçen tırlara, kamyonlara gözüm takılıyordu.
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
11
Kamyonlarda Scania'nın üstüne yok uzun ömür güç konfor hepsi bir arada.bizim kamyon 530 bin kmde daha hiç parça değiştirmedik enjektörler dahil.sadece periyodik bakım yapıyoruz.
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
12
Biliym bu motorları arkadaşlarda da var benımkının aynısı hemen hemen . allah kaza bela vermesn
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
ve aleykum selam ve rahmetullahi ve berekatu..
Hosgeldiniz sefalar getirdiniz.. :rendeer:
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
92
Ben aranıza KIRKLARELİ Lüleburgazdan katılıyorum.Siteyi uzun süredir takip ediyorum.18 yaşındayım aktif olarak 2 seneden beri motosiklet kullanıyorum.A2 ehliyetim var en kısa mesafede dahi kaskımı takıyorum.Kurallara uyuyorum.Adım Ahmet.Nakliyat işiyle uğraşıyoruz Kamyonumuz var.Motosikletim SEGER marka 125 cc çinli. İnşallah ileride daha güzelini almak nasip olur.



a.s hoşgeldin:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst