- Katılım
- 10 Kas 2008
- Mesajlar
- 11
- Konu Yazar
- #1
Selamünaleyküm.Sıfır km olarak Cb125e modelini almaya karar verdim.Peşin para olarak 3400 liraya kadar, 12 ay taksitle 3550 tl'ye alınabiliyor.Aranızda kullananlar var ise görüşlerini almak istiyorum.Sizce iyi bir karar vermiş olurmuyum?Fiyat olarak cazip duruyor.
Birde İstanbul'da hangi honda bayisini önerirsiniz nereden alabilirim? Satış sonrası hizmetlerde hangi bayi daha kaliteli hizmet verir? Bu konuda bilgi almak istiyorum...Şimdiden herkese çok teşekkür ederim...:cat:
Birde İstanbul'da hangi honda bayisini önerirsiniz nereden alabilirim? Satış sonrası hizmetlerde hangi bayi daha kaliteli hizmet verir? Bu konuda bilgi almak istiyorum...Şimdiden herkese çok teşekkür ederim...:cat:
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.