satoyama kullanıcısının son içeriği

  1. satoyama

    Artık japon commuter efsanesi bitti mi?

    Japonlar ülkemizde biraz sınıf değiştirdi. önceden hitap ettiği kesim farklıydı. genelde commuter ve cub lar önde gelirdi. onun üzerine de bir iki 100cc scooteri vardı. 150cc scooterleri bile o dönemler pahalı sınıfa girerdi. honda pcx ve dio ile ülkemizde tutturduğu için commuter ve cub olayı...
  2. satoyama

    Ciry grip 2

    Benim lastiklerde fabrika çıkışı city grip2.. arka fren tabii ki yeri gelince kızaklıyor, kızaklamamak için abs devreye giriyor oradan anlıyorum.. genel anlamda city grip 1 hiç bir zaman sevemediysem de bunları sevdim diyebilirim..
  3. satoyama

    Öndeki aracı dibinden takip eden tip!

    Bunu yapan insanların cahil cesaretleri ile leş hayatlarının acısını etrafına yansıtmasının bir sonucu olarak tanımlıyorum.
  4. satoyama

    vespayı sadece geyler sürmez yeni videonuz hazır

    Uzaktan bakan gizli gaylere.. Bu da ben ve benim vespam, titreşimsiz 22beygir. 147kg
  5. satoyama

    vespayı sadece geyler sürmez yeni videonuz hazır

    Yılların italyancısıyım bu "gay" muhabbetini ilk kez burada duyuyorum.. bence akıllı adam vespa alır biner.. vespa vespadır, yıllar ne kendini ne tarzını eskitmez.
  6. satoyama

    30 binde 2020 model bmax 155 alınır mı

    İlk kriter olarak alacağınız kişi apaçi biri değilse, temiz bakmış bakımlı ise nmax yamaha servisine gösterip rahatlıkla alabilirsiniz.
  7. satoyama

    Yamaha Kalite Olarak Nereye Gidiyor?

    Geçen gün önüme bir reels düştü, aynı şekilde rodaj bakım sonrası yeni bir xmax motor sarmış, yağlama yapmamış. yamaha gibi bir firmada bu durumun kronik olacağını düşünmek bile istemem. sahte yağ bile koysan tolere edecek bir blok var üzerinde, yeni blok çok iyi çok uzun ömürlü diye biliyorum...
  8. satoyama

    35 bin km'de Forza 250 mi yoksa sıfır Joymax Z+ mı?

    .................
  9. satoyama

    Medley'e Veda, Forza'ya Merhaba. (Bu sefer balık baştan koktu.)

    Hayırlı olsun, Medley de kayış gibiymiş..
  10. satoyama

    Benim bu sektöre ve ekipman pahalılığına aklım ermiyor.

    2001 krizi demişken iyi hatırlattın, ben o zaman Mecidiyeköy de bir yerde çalışıyorum, tv izlemezdim, pek olan bitenden de haberim olmazdı.. bir gün ofise geldim ve ne oluyor ya millet dolar vs konuşuyor dedim.. günaydın dolar x2 oldu devalüasyon oldu dediler ben krizi o şekilde öğrendim, o...
  11. satoyama

    Suzuki SV-7GX EICMA 2025'te Tanıtıldı

    2006 dan beri bu motor bloğunu ben biliyorum, öncesi var mı bilmem.. sağlam blok ama neden bu v2 motorda halen devam ediyorlar, mesela honda twin paralel silindire geçti, neden diye sordum, bu daha verimli oluyor dediler.. oysa ki eski africa twinler transalp ler vs ne muhteşemdi, çalışması...
  12. satoyama

    Benim bu sektöre ve ekipman pahalılığına aklım ermiyor.

    Kesinlikle doğru, bir youtuberin japonya gezisinde motosiklet mağazalarında ki en iyi marka eldivenlerin fiyatını görünce anlamıştım.
  13. satoyama

    Benim bu sektöre ve ekipman pahalılığına aklım ermiyor.

    Arkadaşlar motosiklet ekipmanları neden bu kadar uçuk? ucuzu çok dandik ama belli markalar çok pahalı.. yıllardır mont kask eldiven pantolon ayakkabı ekipman alırım ama bu eldiven olayı beni gerçekten deli edecek.. şimdi şu iki ürüne bakın.. özellikle ses dj lik işinden anlayan arkadaşlar bu...
  14. satoyama

    Esenyurtta Uygunsuz Yolculuk Yapan Bayan Artçı.

    tehlikeli madde başka ne olacak. aklı başında biri bu şekilde motora biner mi? 1761271385 tehlikeli madde başka ne olacak. aklı başında biri bu şekilde motora biner mi?

Yeni mesajlar

Üst