Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
selam arkadaşlar
motorsikletimin karbıratör ayarını nasıl yapmalıyım hava ayar vidası ve rölent vidasının ayarlarını verebilirmisiniz kaç tur çevirmeliyim bana yardımcı olabilirmisiniz?bu ayar motor soğukkenmi yapılır yoksa sicakkenmi?
selam arkadaşlar yamaha crypton t110 motorum düz bir yolda giderken motor 80 den yukarı çıkmıyor sebebi nedir arkadaşlar bide bujiyi sürekli değiştiriyorum değiştirdiğim haldede 80 den yukarı çıkmıyor
selam arkadaşlar
motorumla alakalı bir sorun vr galiba
arkadaşlar motoru 1. vitese attığımda motoru gaz verdiğim anda arka tekerlikten tak tak diye sesler geliyor o tak tak sesi yapması normalmi bu sesin takozlarla alakası olabilirmi?
selam arkadaşlar;
ilk önce meraba arkadaşlar motorum mobillet süper 52 profil resimdeki görülen motor arkadaşlar motorum şöyle sorunları var abiler motorum çok titriyo ama hızlı giderken hiç tiremiyo bir yerde yavaşladığımda mobillet kadrosu çok titriyo
bunun sorunu ne olabilir arkadaşlar...
selam arkadaşlar;
arkadaşlar avans ayarı yaptım doğrumu bilmiyorum bilgi verirseniz iyi olur ondan sonra rotor kapağını kapattım vidasını iyice sıkıştırdıktan sonra kabloyo bujiye taktım kıvılcım çıkarıyo karbıratör boğazı büyük karbıratörün kendisi çok küçük motoru çalıştırdığım da motor...
selam arkadaşlar;
mondial 125 uag nin kötü ses sorununu önlemek için yamaha yada R6 egzozu
takıla bilirmi? taktığımızda aynı yamaha ve R6 gibi ses çıkartırmı?arkadaşlar
selam arkadaşlar;
benim arkadaşımın mondial 125 uag motor kullanıyor ve şu sıkıntısı var motor soğukken gazı aniden veriyor ve devir verdiğim gaza oranla yükselmiyor bunun nedeni ne olabilir
selam arkadaşlar;
benim arkadaş var ve mondial 125 uag kullanıyor ve şu sıkıntıları var motorla belli bir süre hız yaptıktan sonra (100-110 arası) bir yerde durduğunda motor
kendiliğinden stop ediyor bunun nedeni ne olabilir arkadaşlar
selam arkadaşlar;
benim mobilyette süper 52 ama carbıratör çok benzin yiyor bunun carbıratör memesiyle alakası olabilirmi yada meme vidasını cok sıkmak yada yarıya kadar gevşetmek bununla alakası olabilirmi meme yi ne kadar sıkmalıyım yada ne kadar gevşetmeliyim lütfen ince ayar istiyorum yardım!!!
mobilytte süper 52 abi benim motoru çalıştırdığmda biraz ısınmasını bekliyorum fakat gaza sonuna kadar yüklendiğimde tıkanıyor karbıratör daha yeni sayılır memeleri söktüm tıkanıklık yok yerine tekrar taktım motorumu tekrar çalıştırdığımda aynı sorunu tekrar yaptı lütfen yardımmm