mobilyette süper 52 yüksek devirde tıkanıyor yardım

Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
24
mobilytte süper 52 abi benim motoru çalıştırdığmda biraz ısınmasını bekliyorum fakat gaza sonuna kadar yüklendiğimde tıkanıyor karbıratör daha yeni sayılır memeleri söktüm tıkanıklık yok yerine tekrar taktım motorumu tekrar çalıştırdığımda aynı sorunu tekrar yaptı lütfen yardımmm
 
Katılım
26 Haz 2008
Mesajlar
163
silindirin üst kapak contasını (kaçırma ve hava yapıyor olabilir) ve bujiyi kontrol etmen gerekiyor sanırım, bir de deponu kontrol etmelisin çünkü mobiletlerde sık yaşanan problemlerden biridir bu, bir süre sonra bazı nedenlerden dolayı deponun altında pislikler birikmeye başlıyor ve benzinin fazla ihtiyaç olduğu yüksek devirlerde sorun yapıyor.
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
24
bu sorun motor sıcakken de yapıyor soğukkende bujiyi çok temizledim
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
9
kardeş büyük bi ihtimal karburatörden olması lazım benzın yetıstıremıyorsundur ucmaya heveslı deılsen karburotarle oyna derım memesini değiştir derim sorun çözülecektir
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
24
silindir üst kapaktan hava kaçırmıyor bujinin tırnak aralığı iyi depom yarıdan az benzin var bide depoyu fullucem o zaman olacakmı bakalım inşallah olur

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:59 ----------

carbıratörü basınçlı hava ile temizledim carbıratör memelerine özenli bir şekilde taktım ama sorun aynı aynı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:11 ----------

motoru çalıştırdığımda hava ayar vidasını sonuna kadar sıktım sonra 2.5 tur sola çevirdim gazı tekrar sonuna kadar yüklendim aynı sorunu tekrar yapıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst