- Konu Yazar
- #1
selam arkadaşlar;
arkadaşlar avans ayarı yaptım doğrumu bilmiyorum bilgi verirseniz iyi olur ondan sonra rotor kapağını kapattım vidasını iyice sıkıştırdıktan sonra kabloyo bujiye taktım kıvılcım çıkarıyo karbıratör boğazı büyük karbıratörün kendisi çok küçük motoru çalıştırdığım da motor çalışyo ama 15 dakika sonra motoru tekrar çalıştırdığımda çalışmıyor bunun sebebi ne olabilir arkadaşlar avans ayarından kaynaklanabilirmi yada karbıratör çok küçük olduğundanmı çalışmıyor
arkadaşlar avans ayarı yaptım doğrumu bilmiyorum bilgi verirseniz iyi olur ondan sonra rotor kapağını kapattım vidasını iyice sıkıştırdıktan sonra kabloyo bujiye taktım kıvılcım çıkarıyo karbıratör boğazı büyük karbıratörün kendisi çok küçük motoru çalıştırdığım da motor çalışyo ama 15 dakika sonra motoru tekrar çalıştırdığımda çalışmıyor bunun sebebi ne olabilir arkadaşlar avans ayarından kaynaklanabilirmi yada karbıratör çok küçük olduğundanmı çalışmıyor