mobillet süper 51 sorunlarım var

Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
24
selam arkadaşlar;
arkadaşlar avans ayarı yaptım doğrumu bilmiyorum bilgi verirseniz iyi olur ondan sonra rotor kapağını kapattım vidasını iyice sıkıştırdıktan sonra kabloyo bujiye taktım kıvılcım çıkarıyo karbıratör boğazı büyük karbıratörün kendisi çok küçük motoru çalıştırdığım da motor çalışyo ama 15 dakika sonra motoru tekrar çalıştırdığımda çalışmıyor bunun sebebi ne olabilir arkadaşlar avans ayarından kaynaklanabilirmi yada karbıratör çok küçük olduğundanmı çalışmıyor
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Merhabalar..
Motorunuzda bildiğim kadarı ile manyetolu ateşleme sistemi vardır ve avans tertibatı olmaması gerekir (yanlış biliyor olabilirim. Sadece jawa motoruma mobilet manyetosu takmayı denemiştim. oradan fikir yürütüyorum
Motorunuz 15 dakika çalışması sonucunda kendi kendine mi stop ediyor? Yoksa çalışırken sıcak motoru stop ettirdiğinizde tekrar çalışıtırmakta mı zorlanıyorsunuz?

Eğer motorunuz normal çalışırken 15 dakika sonrasında stop ediyorsa, karbüratör benzin seviyesi, benzin filtresi yada benzin hortumunda bir tıkanıklık var mı kontrol edilmelidir.

Ama motorunuz 15-20 dakika çalışması sonunda siz stop edip tekrar çalıştıramıyorsanız, hava ayarınız çok kısıktır ve motorunuz zengin karışımla çalışıyordur. Hava ve buji tırnak aralıklarını kontrol etmelisiniz. Tırnak aralığı 0.7-0.9mm ayarlanırsa ve hava ayarı biraz açılırsa sorun giderilebilir sanırım
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
24
abi dediğin gibi buji tırnak ayarını 0.7-0.9mm arasında yaptım şimdi çatır çatır çalışıo bujinin tırnak aralığı çok açılmış sorun çözüldü saol teknik hoca
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst