mobillet süper 52 çok titriyo ve bazı sorunlarım var

Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
24
selam arkadaşlar;
ilk önce meraba arkadaşlar motorum mobillet süper 52 profil resimdeki görülen motor arkadaşlar motorum şöyle sorunları var abiler motorum çok titriyo ama hızlı giderken hiç tiremiyo bir yerde yavaşladığımda mobillet kadrosu çok titriyo
bunun sorunu ne olabilir arkadaşlar
birde diyer sorunum var arkadaşlar motorla bir yere giderken yada bir yerde durduğum anda motora gaz veriyorum motor kalkışta boğuluyor gibi oluyor
ama hızlandıktan sonra canavar gibi gidiyor motor birden hızlanmıyor yavaş yavaş hızlanıyor. Motorun contasını değiştirdik segmanlarını değiştirdik gine kalkışta aynı sorun var yine karbüratörüde yeni aldık daha karbıratör 15 15 dellarto
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
bende de var moped titreşimi bilmem ama benim mobilette boğulma oluyordu kalkışta sonradan keşfettim benzin yağ karışımı yaparken yağı fazla kaçırıyormuşum.ayarı iyi tutturmak lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst