Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhaba arkadaşlar bnim çalıştığım markkette su dağıtıyorum.Adam bu motoru satıcak Daha 3053 km de tüm bakımları ben varken yanımda yaptırdık.
Sizce bu motor alınırmı.1,500 e satıcak ?
Merhaba arkadaşlar.2,500 e kadar bi bütçem var.
Başlangıç motoru olarak YBR 125 seçtim.(Boyum 1,58 Ayagım yetermi)
2. ci motorum olucak ama yine bilinçsizim :)
Ybr nasıldır anlatabilirmsiniz ?
0-100 km/h iyi çıkarmı bana 100 yeter.
Merhaba öncelikle benim boyum malum 1,60 boyundayım.(Nikimle dalga geçmeyiniz)Daha önceden de düşündüğüm gibi cross almak istiyorum.Alacıgım crosslar malum yüksek oldugu için küçültmek istiyorum.
Örnek
Böyle bir motoru
sonraki hali böle ufak tefek bişe olsun istiyorum.(görünüş aynı olmucak...
Öncelikle motorcu arkadaşlarıma merhaba.Biliyorum yeni üye oldum belki cevp yazmazsınız konuma ama bi sormak istedim.19 Yaşındayım ve 1,59 Boyum 62 kilom var.Arkadaşlarımda Race 125 lik ve hysoung görüyorum bende almak istedim race bir motor.(150Cc Mondial'im Var) Yalnız boyum kısa oldugundan...