Cross Modifkasyon

Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
26
Merhaba öncelikle benim boyum malum 1,60 boyundayım.(Nikimle dalga geçmeyiniz)Daha önceden de düşündüğüm gibi cross almak istiyorum.Alacıgım crosslar malum yüksek oldugu için küçültmek istiyorum.

Örnek

52762d1194022454-zongshen-zs200gy-todo-terreno-lzx200gy-2_rs.jpg

Böyle bir motoru
sonraki hali böle ufak tefek bişe olsun istiyorum.(görünüş aynı olmucak tabiki.)
2010-Yamaha-YZ125a-small.jpg



Sizce nasıl yaparım yardım ?
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
cross alıp scooter amansoru takarsın cok komık bse cıkar cok kısaysan kucuk cross al yada cross alma yuksek dıye tavsıye edilir zaten
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
2. resimdeki motosiklet 1. resimdeki motosikletten daha yüksektir.
İlk resimde ki motosikletten bende var ve 1.80 boyundayım ayaklarım çok rahat yere basıyor.1.60 boyunda ki biri hiçbir işlem yapmadan binebilir.
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
26
2. resimdeki motosiklet 1. resimdeki motosikletten daha yüksektir.
İlk resimde ki motosikletten bende var ve 1.80 boyundayım ayaklarım çok rahat yere basıyor.1.60 boyunda ki biri hiçbir işlem yapmadan binebilir.
Ben 1 yıl önce 1,60 boyumla Kanuni Storm 150 sürüyordum sele yüksekliği 81mm bu 1. resimdeki Ramzey QM 200 Gy ve 76 mm miş yüksekliği.
 
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
37
hysoung rt125d karion kullan sele yüksekliği düşük gücü çok büyük aygır gibi makina:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Boyum 181 cm.
Üstteki motosiklete rahatlıkla hakim olabilirim.
Altta ki motosiklet için o kadar rahat konuşamam.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
yok afrıkatwın al sen tam senlık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst