YBR 125 (Eski Kasa)

Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
26
Merhaba arkadaşlar.2,500 e kadar bi bütçem var.
Başlangıç motoru olarak YBR 125 seçtim.(Boyum 1,58 Ayagım yetermi)
2. ci motorum olucak ama yine bilinçsizim :)
Ybr nasıldır anlatabilirmsiniz ?
0-100 km/h iyi çıkarmı bana 100 yeter.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ybr topiğini baştan başla okumaya atom karınca kardesım :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
temiz bi ybr 100 km ye çıkar ama daha fazlasını bekleme. Boyun yeterli gelir umarım. Her yerde ybr dolu. Birinin üstüne binip boyunu deneyebilirsin.
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
26
ybr topiğini baştan başla okumaya atom karınca kardesım :)
Karıştırdım ama sizin bilgilerinizi merak ettim herkez ybr yi övüyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------

temiz bi ybr 100 km ye çıkar ama daha fazlasını bekleme. Boyun yeterli gelir umarım. Her yerde ybr dolu. Birinin üstüne binip boyunu deneyebilirsin.
Tmm 100 yeterde kolaymı çıkıyor o önemli bnm için peki bu mondiallin mh drift modeli rakip olurmu buna.
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
Hız konusunda ybr ile drifti geçmeyi hiç düşünme bile ama diğer tüm konularda ybr:cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bak senin boy avantajın var. Muhtemelen kilonda hafiftir. Yani anlıcan sen tek başına binersen ybr ye ybr seni uçurur :) yokuşlarda iyi çıkar iyi hızlanır ama artçı alırsan bunları bekleme 100 ü görmen zorlanır. Drift olayına gelirsek senin ebatlarda bi dirift kullanıcısı rakibin olabilir. Ama sen rüzgara karşı boydan dolayı drençten baya bi yırttın kilonlada motor yırttı paçayı çok avantajlısın çoook :)
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
26
bak senin boy avantajın var. Muhtemelen kilonda hafiftir. Yani anlıcan sen tek başına binersen ybr ye ybr seni uçurur :) yokuşlarda iyi çıkar iyi hızlanır ama artçı alırsan bunları bekleme 100 ü görmen zorlanır. Drift olayına gelirsek senin ebatlarda bi dirift kullanıcısı rakibin olabilir. Ama sen rüzgara karşı boydan dolayı drençten baya bi yırttın kilonlada motor yırttı paçayı çok avantajlısın çoook :)
Kilom 63 :) drift var arkadasımda bukadar seri motor görmedim 125 lik çok seri yaw.Süper bişe ufakta
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1,76 boy 70 kiloyum her yokladığımda 120yi düz yolda görüyorum ybr ile..atom kardesım sen de git hangisi kesene uyuyorsa onu al..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
karar senin ybr işini görür gibi tabiki 2 ci el alırken dikkat edeceklerin var. Bu formda var. Bi arattır. Cepten yazdığım için ekleyemiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gayet güzel çıkıyor ben sevıyorum hızlanmasini da durmasını da motorumun..125 cc motorsiklet altı üstü daha ne olabilir kı
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ybr 120km/h görür rahat görüyor hızlanmasıda muadillerine göre iyi sayılır hemde mondial e kıyaslanmayacak kadar sağlam sorunsuz :cat:
senin boyutlarına göre de süper gider ben artçılı kullanımda 100km/h çok rüzgarlı hava olsada görüyorum hem benim boy 1.82 kilo 80:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst