Ehliyeti aldım ama boş bir yolda sürdürdüler sekiz falan çizdim , tamam motora hakimim diyebilirim ama trafikte korkuyorum, heycanlanıyorum, bir de büyük şehir dur kalk çekincelerim var.Bunu nasıl aşabilirim acaba ilk trafiğe çıkışımda bir hocayla mı anlaşsam onun gözetiminden mi çıksam...