- Konu Yazar
- #1
Arkadaşın motorunu kullanıyorum vites yapısını ben aşşağı 1.vites yukarı boş bir yukarı 2-3-4 diye gider diye biliyorum bu motoru verdi bana yukarı kaldırıyorum boşa geçiyor 2ye bir türlü geçiremiyorum bu niye geçmiyor dedim durmadan aşşağıya yapacaksın dedi ? Bunn vitesi niye böyle ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------
Aşşağı basınca 1-2-3 diye devam ediyor böyle motorlarda mı varmış ? Çok şaşırdım ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:18 ----------
Anlatabildim mi bilmiyorum ama 1 ile 2'nin arasında boş yokmu ve yukarı kaldırdıkça vites yükselmez mi bu ne biçim iştir bir de bana motosiklet kullanmasını bilmediğimi söylediler çıldıracam az kaldı ya bilen yorum yaparsa sevinirim
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------
Aşşağı basınca 1-2-3 diye devam ediyor böyle motorlarda mı varmış ? Çok şaşırdım ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:18 ----------
Anlatabildim mi bilmiyorum ama 1 ile 2'nin arasında boş yokmu ve yukarı kaldırdıkça vites yükselmez mi bu ne biçim iştir bir de bana motosiklet kullanmasını bilmediğimi söylediler çıldıracam az kaldı ya bilen yorum yaparsa sevinirim