Motosiklette mi Bir Şey Var Bende mi ?

Katılım
24 Ağu 2017
Mesajlar
16
Arkadaşın motorunu kullanıyorum vites yapısını ben aşşağı 1.vites yukarı boş bir yukarı 2-3-4 diye gider diye biliyorum bu motoru verdi bana yukarı kaldırıyorum boşa geçiyor 2ye bir türlü geçiremiyorum bu niye geçmiyor dedim durmadan aşşağıya yapacaksın dedi ? Bunn vitesi niye böyle ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------

Aşşağı basınca 1-2-3 diye devam ediyor böyle motorlarda mı varmış ? Çok şaşırdım ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:18 ----------

Anlatabildim mi bilmiyorum ama 1 ile 2'nin arasında boş yokmu ve yukarı kaldırdıkça vites yükselmez mi bu ne biçim iştir bir de bana motosiklet kullanmasını bilmediğimi söylediler çıldıracam az kaldı ya bilen yorum yaparsa sevinirim :)
 
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
626
Kimi motorlarda aşağı doğru devam eder. İlk cup sürdüğümde bende zorlanmıştım.
 
Katılım
24 Ağu 2017
Mesajlar
16
Kimi motorlarda aşağı doğru devam eder. İlk cup sürdüğümde bende zorlanmıştım.

Ben acemi olduğum için ve öyle motora hiç binmediğim için yapamadım bana motordan anlamıyor triplerine girdiler sinirlerim bozuldu , bana niye kimse söylemedi böyle motorlar olduğunu bari rezil olmazdım zaten motorunun her tarafı dökülüyordu :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim bildiğim bajaj discovery var ters sistem olan.sebebi nedir bilmiyorum daha öncede hiç sürmedim dahada sürmem.
 
Katılım
16 Şub 2017
Mesajlar
159
Cup tarzı motorlarda iki adet vites kolu var. Önde olan vites yükseltmek, arkada olan vites küçültmek için kullanılıyor. İkiside aşağıya doğru basılıyor.
 
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
626
Ben acemi olduğum için ve öyle motora hiç binmediğim için yapamadım bana motordan anlamıyor triplerine girdiler sinirlerim bozuldu , bana niye kimse söylemedi böyle motorlar olduğunu bari rezil olmazdım zaten motorunun her tarafı dökülüyordu :pr:

Size de tecrübe olsun vites aksamını(yada kullanışını) bilmediği niz motora binerken vitesler nasıl diye sorun. Hepsi aşağı mı yoksa 1 aşağı 4 yukarı mı gibi. Arabaya binerken de vitesler nasıl değişir diye bakarım. Kiminin gerisi en sağ geride kiminde mandal vardır çeker 1in yanına alırsın. El frenleri bile farklı her arabanın kiminin koca dalgası var kiminde düğme şeklinde. Geçmiş olsun ne diyim.
 
Katılım
24 Ağu 2017
Mesajlar
16
Cup tarzı motorlarda iki adet vites kolu var. Önde olan vites yükseltmek, arkada olan vites küçültmek için kullanılıyor. İkiside aşağıya doğru basılıyor.

Bu bildiğin 125cclik çin malı bir motordu sol taraftan düşmüş hatta debriyaj kolu kırıktı acaba sonradan mı değiştirdiler bilmiyorum..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------

Size de tecrübe olsun vites aksamını(yada kullanışını) bilmediği niz motora binerken vitesler nasıl diye sorun. Hepsi aşağı mı yoksa 1 aşağı 4 yukarı mı gibi. Arabaya binerken de vitesler nasıl değişir diye bakarım. Kiminin gerisi en sağ geride kiminde mandal vardır çeker 1in yanına alırsın. El frenleri bile farklı her arabanın kiminin koca dalgası var kiminde düğme şeklinde. Geçmiş olsun ne diyim.

Aynen buda bana ders oldu bir daha bilmediğim motorlara ya binmem yada sorarım 1.viteste çevre yolunda kaç km yol gittim ya :) Hiç aklımada gelmedi böyle bir şey olacağı ama onda suç değil mi insan bir uyarır gösterir :)
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
N 1-2-3-4 N 4-3-2-1-N şeklinde bende ki cub muhtemelen sende ki de aynı şekilde. Ön pedalı aşağı itince vites yükselir arka pedalı aşağı itince vites düşer.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst