Opet ne alaka, Koç holding ile ortakmış bir kere. Ayrıca protesto edeceklerse kendi başkanlarını protesto etsinler taraftarının orda maç seyretmesine izin verdikleri için. Sanki son dakika mı koydular o kafesleri oraya, itiraz et gönderme taraftarını. Üstelik Opet'i boykot etsen ne olur etmesen ne olur ayrıca.