Galatasaray taraftarlarını opeti boykota çağırıyor ?

Katılım
24 Ağu 2017
Mesajlar
16
Stadyumda karşı taraftarlara kafes tarzı demir parmaklıkları boykota çağırıyor.Antalya spor başkanı opetin sahibi oluğu için opeti boykot etmeye çağırıyorlar.Ben bir galatasaray taraftarı olarak opeti kullanmamayı düşünüyorum şahsen sizce ?
 
Katılım
5 Haz 2007
Mesajlar
404
Mesajdan hiçbir şey anlaşılmıyor, ama çıkarımım Opet'i boykot etmem, arabada Otobil var, işime gelmez.

Siz Türkiye'de futbolu boykot edin de bir işe yarayın.
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
kendilerinin stadındaki misafir tribünü de aynı konum ve şekilde.neyin boykotu ?
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Opet ne alaka, Koç holding ile ortakmış bir kere. Ayrıca protesto edeceklerse kendi başkanlarını protesto etsinler taraftarının orda maç seyretmesine izin verdikleri için. Sanki son dakika mı koydular o kafesleri oraya, itiraz et gönderme taraftarını. Üstelik Opet'i boykot etsen ne olur etmesen ne olur ayrıca.
 
Katılım
3 May 2016
Mesajlar
576
Dün akşam 3 puan alınsaydı kimsenin boykot falan aklına gelmezdi. Merak etmeyin bir sonraki maça kadar unutulur.
 
Katılım
4 Nis 2010
Mesajlar
343
Koç grubuna ayar vermek için kurbanda koç kesmemek kadar alakalı bir durum olmuş. Takdir ettim.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Tavşan dağa yüzüstü yatmış(yaslamış). Dağı becerdim demiş. :farao:
 
Katılım
22 May 2011
Mesajlar
660
Uğraştığınız şeye bak ergen triplerini geçti artık bizim futbolun entrikaları.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Opet tuvaletlerini çiçek gibi tutmaya devam ettiği sürece isterse o parmaklıkları taraftarın bi yerine soksunlar, umrumda değil.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,660
Opet kalitesiz akaryakıt sattığı için ben şahsi olarak güzel tuvaletlerine pislemek dışında yıllardır girmiyorum zaten. :)
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Şimdilik boykot hakkımı PINAR 'dan yana kullanıyorum. Şöyle bi 5 sene geçsin sonra bakarız.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Biz hangi birini boykot edek kardeş gelen koyuyor geçen koyuyor..

Fenersporlu.. :pale::salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst