2yıldır 1 kez bile kontrol etmedim. Elle bak işte inik değilse sorun yok. Basınç ölçer de kullanabilirsiniz
2yıldır 1 kez bile kontrol etmedim. Elle bak işte inik değilse sorun yok. Basınç ölçer de kullanabilirsiniz
analog ve dijital kontrol çubukları var 20 tl 50 tl vs ücreti var.bunlarla kontrol edebilirsin.aynı motor üzerinde tecrüben ilerledikçe motorun hareketlerinin ağırlaştığını anlayabilirsin.yada ybr zaten yakmayan bir motor her depoda bi lastiklerinide gözden geçirmen sağlıklı olur
Manometre , hava basıncı ölçer yazsan çıkarBunun tam adı ne veya nerede satılıyor ?
Bunun tam adı ne veya nerede satılıyor ?
Bunun tam adı ne veya nerede satılıyor ?
15 yıldır motosıklet ve araba kullanırım hıc basınç ölçerle işim olmadı, göz kararı ya da kullanırken yalpalama ya da yere yakınlık hıssedersem motorumla ve arabamla gittim benzınlikte bastım havayı gereken PSİ ile tamam, devam. Çok takılmayın bence.