Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
GT250R
2011 Model
15.000 civarında
Beyaz Renk
8000 TL Pazarlık payı vardır. Takas düşünmüyorum yeni motor alacağım için satılıktır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2011-gt250r-beyaz-sorunsuz-147819194/detay/
Arkadaşlar yeni xmax 250 2014 model çok güzel olmuş. Motor çok hoşuma gitti acaba türkiye satış fiyatı ne olur
http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/scooters/sport/xmax250.aspx
Benzine bu gece yarısından itibaren geçerli olmak üzere 8-9 kuruş indirim yapılacak.
REUTERS
http://ekonomi.milliyet.com.tr/benzine-indirim-geldi/ekonomi/detay/1767902/default.htm
Hayırdır bunların başına taşmı düştü ne oldu anlamadım fena zam gelecek gibi duruyor
Kadırga KDR-250 (RACİNG) ilginç geldi sanırım yeni bir model kullanan varsa bilgi almak isterim. Bu motor hk hiçbir bilgi yok tek bulabildiğim http://www.hadisatinal.com/KDR-250-RACING,PR-164.html bu sitede satışı var 7.100 tl den satışta
Merhaba arkadaşlar ablamın eşi koreli ingilterede araba ehliyeti ile motosiklet sürülebildiği için ayrıca a2 diye bir ehliyet olmadığı için araba ehliyeti ile kullanıyordu. türkiyeye yerleştiler fakat türkiyede a2 şartı var nasıl olacak kendisi yabancı sınvlarada giremez zira türkçe bilmiyor bu...
Motomax kampanya yapmış fiyatıda uygun http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/Kushitani-Junichi-Deri-Ceket-pmu2155.html bu deri ceketi nasıldır kullanan varmı tavsiye edermisiniz. Bugün almayı düşünüyorum.
Arkadaşlar uzun süredir foruma giremiyordum işler güçler tatil derken bayağı zaman geçmiş. Bugün başıma bir olay geldi yardım rica ediyorum. Bugün işten eve gelirken arkadan motorcular uyardı ve durdum birde ne göreyim tahliye hortumundan benzin fışkırıyordu çok şaşırdım o sırada sağolsun...
Arkadaşlar vites padalını kırıldığı için değiştirdim fakat conta başıma bela oldu. eski pedaldan contayı kolayca çıkarttım fakat gelin görünkü tekrar geri takamıyorum bu nasıl takılır deli etti beni.
conta bu şekilde takılması gerekiyor fakat ağzı çok dar girmiyor resimdeki gibi kaldı bir...
vergi indiriminden sonra şimdi tekrar indirim gelmiş.
http://ekonomi.milliyet.com.tr/benzine-indirim-geldi/ekonomi/ekonomidetay/03.05.2012/1535727/default.htm
Benzine indirim geldi
Akaryakıt ürünlerinden olan benzin fiyatlarında indirime gidildi
İndirimin yüzde 1.9 oranında olacağı...
Arkadaşlar her sabah erenköyden çıkıp eyübe gitmek için 1. köprüyü kullanıyorum köprüyü geçtiğimde zincirli kuyu mecidiyeköy arasında yolları öyle sulamış oluyorlarki neredeyse göl olmuş gibi bu nedir yaa yollar niye sulanır gidin çiçekleri bahçeleri sulayın yol sulamasıda dünyada herhalde bir...
Arkadaşlar scooter ve racing makinlar bile zaman zaman zor giderken chopper kullanıcıları nasıl gidiyorlar merak ettim. chopperlar araba kadar yer kalıyorlar aralardan derelerden gidemiyorlar herhalde özellikle akşam 17:30 dan sonra haliçten 1. köprüye gelmeleri neredeyse imkansız gibi geliyor bana