Siz bide iki yönde de trafik sıkışınca görün şenliği.. :sunny: Salıncak gibi mübarek.. Emin olun rüzgarda ilerleyerek geçmek, durarak geçmekten daha iyi.:mrgreen: Rüzgarlı havalarda kollar serbest ve dizler depoya daha önce olduğundan daha sıkı yapışık ve oldukça yavaş. derinden ve sessiz.