- Katılım
- 18 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,341
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar scooter ve racing makinlar bile zaman zaman zor giderken chopper kullanıcıları nasıl gidiyorlar merak ettim. chopperlar araba kadar yer kalıyorlar aralardan derelerden gidemiyorlar herhalde özellikle akşam 17:30 dan sonra haliçten 1. köprüye gelmeleri neredeyse imkansız gibi geliyor bana