İstanbulda chopper kullanmak

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Arkadaşlar scooter ve racing makinlar bile zaman zaman zor giderken chopper kullanıcıları nasıl gidiyorlar merak ettim. chopperlar araba kadar yer kalıyorlar aralardan derelerden gidemiyorlar herhalde özellikle akşam 17:30 dan sonra haliçten 1. köprüye gelmeleri neredeyse imkansız gibi geliyor bana
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Ben aralardan kaçamak yapmak için değilde şehir içinde 2.vitesi zor gördüğüm için bir kaç ay önce shadow 750cc satıp yerine 125 cc sym fidlle almıştım.
bu motorla çok rahat ettim,elim ayağım oldu benim çok memnunum..Ama shadowda görülen ilginin zerresi yok bunda herkez küçümsüyor..
bir diğer dezavantajıda bununla şehir dışına çıkmakda sıkıntılı olacaktır.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
evet uzun yol için ayrı şehir için için işe gidip gelmek için ayrı motor olmalı gibi
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
Çapır kullanacak kadar kanı ağır akan adam, trafiği pek kafaya takmaz zannımca :)
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
tam anlamıyla ömür törpüsü oluyor. akşam iş çıkış trafiği başlıyor arabalar birikiyor aralardan geçmeye başlıyorsun ama gidon leylek bacağı gibi

üstünde bide aynalar var çarpmadan iki arabanın arasından geç geçebilirsen. zaten motor ağır hava da sıcaksa ter bi tarafından akmaya başlıyor

ama uzun yola çıkınca öyle rahat oluyor ki üzerine battaniye atsalar yolda giderken uyursun :)
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
araba aralarından geçmek kadar tehlikeli bişe yok örneğin birden kırsa adam yada kapıyı açsa ne olacak.şehirde kuryeleri görüyorumda kaza yapmayanı yoktur bence
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
219
Araba aralarından geçmek doğru değil evet.
En sol veya en sağdan gidiyorum genelde.
Kartal-Ataşehir arasını ölçtüm. Araba ile motor arasında en az 20dk farkediyor akşam iş çıkışı trafiğinde.
Köprüde ise Kartal-Taksim 30-40dk sürüyor yine iş çıkışı trafiğinde.
Bir scooter kadar rahat değiliz şehir trafiğinde elbet ama ben yine de motorumdan çok keyif alıyorum :)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Araba aralarından geçmek doğru değil evet.
En sol veya en sağdan gidiyorum genelde.
Kartal-Ataşehir arasını ölçtüm. Araba ile motor arasında en az 20dk farkediyor akşam iş çıkışı trafiğinde.
Köprüde ise Kartal-Taksim 30-40dk sürüyor yine iş çıkışı trafiğinde.
Bir scooter kadar rahat değiliz şehir trafiğinde elbet ama ben yine de motorumdan çok keyif alıyorum :)

Sen gaz acsan motoru yanında gormek icin yol verirler zaten :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst