- Katılım
- 18 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,341
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar ablamın eşi koreli ingilterede araba ehliyeti ile motosiklet sürülebildiği için ayrıca a2 diye bir ehliyet olmadığı için araba ehliyeti ile kullanıyordu. türkiyeye yerleştiler fakat türkiyede a2 şartı var nasıl olacak kendisi yabancı sınvlarada giremez zira türkçe bilmiyor bu adam nasıl motor kullanacak 