arkadaşlar bugün canım sıkıldı, dağ evimize gideyim dedim, havalı tüfeğimi yanıma aldım, balkona çıkıp kuş avladım 4 tane vurdum, ikisini vurdum ama düştüğü yerde bulamadım:silent:sizinde varmıdır kuş avlama hobiniz:silent:
bide benim tüfek ayarsız galiba onun yüzünden vuramıyorum heralde:silent: