arkadaşlar aylık giderleriniz ne kadar?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bugün kafama takıldı aylık ne kadar yiyorum hesaplayayım dedim.

evli değilim ( yani hiç bir sorumluluğum yok )
babamın işyerinde çalıştığım için 600tl maaş alıyorum. (aylık elime geçen para)

aşağıda harcamalarım dışında hiç bir masrafım yok ( sizce çokmu para harcıyorum)

aylık benzin harcamam. 210tl
aylık sigara harcamam. 165tl
aylık yemek harcamam. 140tl
aylık alkol harcamam . 235tl
diğer ıvır zıvır. 50tl
Toplam aylık 800tl

yılda 800 x 12= 9600tl yapıyor, hiç bu kadar para harcayacağımı ummazdım:cyclopsan
masraflarımı kısmak için her türlü yolu denedim, sigarayı bırakmak istiyorum ama kaç kez bıraktım yine başladım, benzinin önüne geçemiyoruz, mecburen dışarda yemek yemem lazım. gerçekten şu sigaraya ve içkiye verdiğim paraya üzülüyorum.
sizlerde belirtirmisiniz, büyükşehirde olan arkadaşların masrafları tabii daha çoktur, onların allah yardımcısı olsun.
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
607
arkadaşlar bugün kafama takıldı aylık ne kadar yiyorum hesaplayayım dedim.

evli değilim ( yani hiç bir sorumluluğum yok )
babamın işyerinde çalıştığım için 600tl maaş alıyorum. (aylık elime geçen para)

aşağıda harcamalarım dışında hiç bir masrafım yok ( sizce çokmu para harcıyorum)

aylık benzin harcamam. 210tl
aylık sigara harcamam. 165tl
aylık yemek harcamam. 140tl
aylık alkol harcamam . 235tl
diğer ıvır zıvır. 50tl
Toplam aylık 800tl

yılda 800 x 12= 9600tl yapıyor, hiç bu kadar para harcayacağımı ummazdım:cyclopsan
masraflarımı kısmak için her türlü yolu denedim, sigarayı bırakmak istiyorum ama kaç kez bıraktım yine başladım, benzinin önüne geçemiyoruz, mecburen dışarda yemek yemem lazım. gerçekten şu sigaraya ve içkiye verdiğim paraya üzülüyorum.
sizlerde belirtirmisiniz, büyükşehirde olan arkadaşların masrafları tabii daha çoktur, onların allah yardımcısı olsun.

hocam kusura bakma ama sen harcama değil resmen emiyosun... benzin felan neysede, sigara ve içkiye gerçekten çok harcıyosun:cyclopsan ben şahsen sigara kullanmıyorum, benzin harcamamda 40-50tl yi geçmiyo, yemem içmemde en fazla 100tl. bu kadar, aldığım para 820tl, bana yetiyo artıyo bile :mrgreen:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
880
arkadaşlar bugün kafama takıldı aylık ne kadar yiyorum hesaplayayım dedim.

evli değilim ( yani hiç bir sorumluluğum yok )
babamın işyerinde çalıştığım için 600tl maaş alıyorum. (aylık elime geçen para)

aşağıda harcamalarım dışında hiç bir masrafım yok ( sizce çokmu para harcıyorum)

aylık benzin harcamam. 210tl
aylık sigara harcamam. 165tl
aylık yemek harcamam. 140tl
aylık alkol harcamam . 235tl
diğer ıvır zıvır. 50tl
Toplam aylık 800tl

yılda 800 x 12= 9600tl yapıyor, hiç bu kadar para harcayacağımı ummazdım:cyclopsan
masraflarımı kısmak için her türlü yolu denedim, sigarayı bırakmak istiyorum ama kaç kez bıraktım yine başladım, benzinin önüne geçemiyoruz, mecburen dışarda yemek yemem lazım. gerçekten şu sigaraya ve içkiye verdiğim paraya üzülüyorum.
sizlerde belirtirmisiniz, büyükşehirde olan arkadaşların masrafları tabii daha çoktur, onların allah yardımcısı olsun.

bence normal. rakamlarla alkol ve sigaraya cok para harcıyomus gibi geliyo ama bu seferde baska yerlerden kısmıs oluyosun. Örnegin hafta sonu cıkmaları veya lüx harcamalar gibi.. Ama sorarsan bencede yazık o parayı daha iyi değerlendirebilrsin..
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
159
Aylık Kazancım 1000 - 1500 TL arası Değişiyor

Öğlen Yemeğimi Hep Dışarıda Yiyiyorum Alkole Ara Sıra Para Veriyorum Sigaram Yok

Aldiğim Maaşın 800 Lirası Evdekiler Veriyorum

Ortalama 80 - 110 Arası Benzine Gidiyor ( Arabamı Satmadan Önce Bu 500 600 TL yi buluyordu)

Yemek Masrafım 250 - 270 Arası

Ekstra Harcamalar 100 u bulsa

Toplamda 1250 liraya Yakın Para Gidiyor
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
arkadaşlar bugün kafama takıldı aylık ne kadar yiyorum hesaplayayım dedim.

evli değilim ( yani hiç bir sorumluluğum yok )
babamın işyerinde çalıştığım için 600tl maaş alıyorum. (aylık elime geçen para)

aşağıda harcamalarım dışında hiç bir masrafım yok ( sizce çokmu para harcıyorum)

aylık benzin harcamam. 210tl
aylık sigara harcamam. 165tl
aylık yemek harcamam. 140tl
aylık alkol harcamam . 235tl
diğer ıvır zıvır. 50tl
Toplam aylık 800tl

yılda 800 x 12= 9600tl yapıyor, hiç bu kadar para harcayacağımı ummazdım:cyclopsan
masraflarımı kısmak için her türlü yolu denedim, sigarayı bırakmak istiyorum ama kaç kez bıraktım yine başladım, benzinin önüne geçemiyoruz, mecburen dışarda yemek yemem lazım. gerçekten şu sigaraya ve içkiye verdiğim paraya üzülüyorum.
sizlerde belirtirmisiniz, büyükşehirde olan arkadaşların masrafları tabii daha çoktur, onların allah yardımcısı olsun.


Ben kaybettiklerini yazayım :)
Sigara ve alkol kullanmadığım için 5 yıllık 24000 TL Kazancım olurdu.(neler alabileceğini bir düşün..!!!)

Senin aylık 210 TL benzin parasıyla ben 1485 km otomobille yol gidiyorum..!!!(yılda 17820 km yol yapıyor)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Ben kaybettiklerini yazayım :)
Sigara ve alkol kullanmadığım için 5 yıllık 24000 TL Kazancım olurdu.(neler alabileceğini bir düşün..!!!)

Senin aylık 210 TL benzin parasıyla ben 1485 km otomobille yol gidiyorum..!!!(yılda 17820 km yol yapıyor)

alem adamsın:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aylık bi gelirim olsa yazardım ama şuan işsizim..:salut:

parasızlıktan geçenlerde motorun egzosunu söküp sattım öncesindede farını satmıştım.. ::eek:uups::

sevgili'mi, motorum'mu, arada kaldım ikisindende ayrılmak istemiyorum..

çok para harcamam yazayım
sadece hafta sonları harcarım onuda sevgilimle.. sevgiliyle aylık 400 tl giderim var..
yazın motorada binersem tabi ikiye katlanır.

depresyondayım::baaas::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst