- Katılım
- 30 Eyl 2007
- Mesajlar
- 378
haklısın abi.keşke videoda biraz gaz verseydin..değişik devirlerde duysaydık sesini..bahçede deneyemedik fazla..:joker:
Aslında bu video yapmış olduğum 4-5 kayıttan bir tanesi. Makinanın bataryasını şarja koymuştum bu sırada ayarları resetlenmiş. ilk yaptığım bir kaç kayıtta görüntü var ses yok. normal kayıt modunu bulana kadar beni biraz uğraştırdı. lanet makina bende kafama bırakmadı.