zzr 600 egzoz revizyonu,tamiratı yada imalatı...

Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
sitemizden bir arkadaşımızın isteği üzerine dağılmış paramparça olmuş egzozunu elden geçireyim dedim.
ama bu kadar kötü durumda olduğunu tahmin edemiyordum..
işe başladık..


Uploaded with ImageShack.us

dağılmışlığın fotoğrafları...içeriyi görmeye çalışın...


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

allen anahtarla söküme başlıyoruz..10 tane civata koymuşlar..nedenini birazdan göreceksiniz..:pr:


Uploaded with ImageShack.us
vakitsiz öten horozun başını,çıkmayan civatanın kafasını keserler...:cherry:


Uploaded with ImageShack.us
civatayı düşürüyoruz..


Uploaded with ImageShack.us
arka tarafı çıkarıyoruz veeee........


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
içler acısı durum...


Uploaded with ImageShack.us

işte 10 adet civatanın sırrı..tutturulacak yer kalmamış habire delip civata atmışlar..


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
içerden çıkanlar bu kadarcık....


Uploaded with ImageShack.us
1700 dereceye dayanıklı elyaf battaniyemiz..


Uploaded with ImageShack.us
susturucumuzu yapıyoruz...


Uploaded with ImageShack.us
yerine yerleştiriyoruz..


Uploaded with ImageShack.us
ufukta ışık var..sorun yok yani..:cherry:


Uploaded with ImageShack.us
işte perçin aletimiz ve perçinler..


Uploaded with ImageShack.us
perçinliyoruz..orjinalinden ayırmak imkansız artık...


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

fotoğraflar bu kadar..her aşamasını çekemedim çünkü meslek sırrı var işin içinde...:pl:
şaka yahu..her pozisyonda fotoğraf çeksem yeni telefona ihtiyacım olurdu...:salut:

bu kadar fotoğraf yeter..sesi mükemmel oldu..ben fotoğrafları yükledim,mal sahibi arkadaşımız da sesinin videosunu eklerse seviniriz....

şimdi misafirliğe gideceğim..burası birazdan binlerce mesajla dolar taşar..:pr:

kavga etmeden yazın aman ha.... :cat:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
378
...Allpower video bekliyoruz...
sesi duymadan kimse yazmayacak baksana...:joker:
Samet abi yarın kayıt yapıp yüklerim inşallah. bugün biraz dolaştım. zaman zaman kafamı şişirse de, kulağım aşina olduğu o eski sesi aradı. vites küçültürken verdiğim ara gazlarda alıştığım o yüksek sesi duyamadım. acaba gazı az mı veriyorum diye düşündüm kendi kendime debriyajı bırakmaya çekindim. motorla aramda bağlantı koptu sanki. :) eline emeğine sağlık abi, olması gerektiği gibi olmuş. ne kadar teşekkür etsem azdır, bu iyiliğini borç bilirim unutma.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
artık eskisi gibi ısınmayacak egzozun...

seside ,uzadıkça uzamasını isteyecek seviyede olacak..rahatsız etmeyen ama gaza getiren bir ses olacak...

ama yinede kimse beğenmemiş işçiliğimizi...153 kişiden 2 yorum...idare edicez artık...:pale:
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
789
Motosiklet nette bi eksoz tamiri yoktu oda oldu artık.Elinize sağlık.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Motosiklet nette bi eksoz tamiri yoktu oda oldu artık.Elinize sağlık.

olmaz mı hiç??
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/99949-viragoya-komple-yeni-egzoz-yaptim.html
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/101011-virago-535-egzoz-polisaj-yapimi.html
ikisinide inceleyebilirsiniz..birbirinin devamıdır..

Yenisi gibi olmuş gerçekten elinize sağlık. :cat:
teşekkür ederim..isteyince oluyor...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:25 ----------

Samet abi yarın kayıt yapıp yüklerim inşallah. bugün biraz dolaştım. zaman zaman kafamı şişirse de, kulağım aşina olduğu o eski sesi aradı. vites küçültürken verdiğim ara gazlarda alıştığım o yüksek sesi duyamadım. acaba gazı az mı veriyorum diye düşündüm kendi kendime debriyajı bırakmaya çekindim. motorla aramda bağlantı koptu sanki. :) eline emeğine sağlık abi, olması gerektiği gibi olmuş. ne kadar teşekkür etsem azdır, bu iyiliğini borç bilirim unutma.

derken sanki yeni egzoz kafanı şişiriyormuş gibi algılanabilir aman haa.....:joker:

ayrıca borç harç unut bunları...motorculuk kardeşlik olmalıdır....bence.......
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Sağolasın Eren..yapıyoruz bişeyler işte...
forum ahalisine beğendirebilirsek ne ala....
sahibi zaten beğendi....

hünkar da...:pl:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Güzel paylaşım.. elinize saglık..ZZR600 ilgimi çeken bir makina lakin sesini duymak isterim..
 
Katılım
17 Ocak 2012
Mesajlar
205
Elinize sağlık Samet abi temiz ve güzel işçilik.. allpower abimde güzel günlerde kullanır inşallah . . .

Video sabırsızlıkla bekleniyor.. Kazasız belasız sürüşler .
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
378
Sürüş kaydı yok arkadaşlar, elimdeki kamera aşırı rüzgar sesi alıyor profesyonel bi kayıt cihazı değil yani. sadece park halinde kayıt yaptım. umarım beğenirsiniz.

[yt]JrfHmOo7T4M[/yt]

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------

derken sanki yeni egzoz kafanı şişiriyormuş gibi algılanabilir aman haa.....:joker:

ayrıca borç harç unut bunları...motorculuk kardeşlik olmalıdır....bence.......


Abi egzozu terbiye ettin, olması gerektiği gibi daha seviyeli bi ses tonuyla iletişim kuruyor benimle. :)
önceki haliyle uzun sürüşlerde gerçekten kafamı ağrıtıyordu. herşeyin bi oluru var. umarım arkadaşlar cümleyi doğru okurlar.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Güzel paylaşım.. elinize saglık..ZZR600 ilgimi çeken bir makina lakin sesini duymak isterim..

video gelmiş...beğenirseniz 1 e beğenmezseniz 2 ye basmayınız....:pl::joker:
Elinize sağlık Samet abi temiz ve güzel işçilik.. allpower abimde güzel günlerde kullanır inşallah . . .
teşekkür ederim..

Video sabırsızlıkla bekleniyor.. Kazasız belasız sürüşler .

Sürüş kaydı yok arkadaşlar, elimdeki kamera aşırı rüzgar sesi alıyor profesyonel bi kayıt cihazı değil yani. sadece park halinde kayıt yaptım. umarım beğenirsiniz.

[yt]JrfHmOo7T4M[/yt]

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------




Abi egzozu terbiye ettin, olması gerektiği gibi daha seviyeli bi ses tonuyla iletişim kuruyor benimle. :)
önceki haliyle uzun sürüşlerde gerçekten kafamı ağrıtıyordu. herşeyin bi oluru var. umarım arkadaşlar cümleyi doğru okurlar.
evet doğru okurlarsa güzel olur..
yoksa ülem hem adama egzoz yapmış hemde kafasını ütülüyormuş,hemde buraya koymuş demesinler sonra...:joker:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
keşke videoda biraz gaz verseydin..değişik devirlerde duysaydık sesini..bahçede deneyemedik fazla..:joker:
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
samet abi ellerine sağlık =)

abi bi daha böyle bi çalışman olursa vakitimiz uyarsa zaten 2 alt caddede sin bende bi işin ucundan tutup ustamdan birşeyler kapmak isterim =)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
teşekkürler Hüseyin..

gelirsin tabi..ama getir götür işlerine..meslek sırları paylaşılmaz...:pl:::evil::

şaka tabi..eğer işin olursa gel bişeyler yaparız..
ama ben yapmadan önce yapıcam diye konu açamam ki..

baksana yaptığımız hazır iş ortada,yorumların sayısı da....

goy goy yapmadığımızdan sanırım...:pr:
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
eskiden bozulan eskiyen mal tekrar yapılırdı zanatkarlar sanatkarlar kadar önemliydi
günümüzde herkes tüketici çılgın bir tüketim var buda kapitalist güçlerin,gücünü kuvvetlendiriyor
eski bişeyi tekrar düzeltmeye ona hayat vermeye çalışmanıza sevindim
tekrar böyle çalışmalarla görmek isteriz sizi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst