zzr 600 egzoz revizyonu,tamiratı yada imalatı...

Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
378
keşke videoda biraz gaz verseydin..değişik devirlerde duysaydık sesini..bahçede deneyemedik fazla..:joker:
haklısın abi.
Aslında bu video yapmış olduğum 4-5 kayıttan bir tanesi. Makinanın bataryasını şarja koymuştum bu sırada ayarları resetlenmiş. ilk yaptığım bir kaç kayıtta görüntü var ses yok. normal kayıt modunu bulana kadar beni biraz uğraştırdı. lanet makina bende kafama bırakmadı.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
olsun..sıkıntı yok...biraraya gelir uzun soluklu duyarız nasılsa..
duyamayanlar düşünsün..bize ne??:pl:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
eskiden bozulan eskiyen mal tekrar yapılırdı zanatkarlar sanatkarlar kadar önemliydi
günümüzde herkes tüketici çılgın bir tüketim var buda kapitalist güçlerin,gücünü kuvvetlendiriyor
eski bişeyi tekrar düzeltmeye ona hayat vermeye çalışmanıza sevindim
tekrar böyle çalışmalarla görmek isteriz sizi

Biliyormusun Kadir..ben o tüketim toplumuna dahil olmadım hiç...
tamir etmek çocukluğumdan beri kanıma işlemiş...

yeğenlerim bana hâlâ MC GAYWER derler...:joker: (doğru yazılışı bumudur bilmiyorum ama )
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
Emeğinize sağlık.Zamanında aynısından 93 model vardı babamda,sattığına bin pişman.
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
teşekkürler Hüseyin..

gelirsin tabi..ama getir götür işlerine..meslek sırları paylaşılmaz...:pl:::evil::

şaka tabi..eğer işin olursa gel bişeyler yaparız..
ama ben yapmadan önce yapıcam diye konu açamam ki..

baksana yaptığımız hazır iş ortada,yorumların sayısı da....

goy goy yapmadığımızdan sanırım...:pr:

abi emeğe saygı denen şey kalmadı ne yapacaksın

eline emeğine sağlık tekrar abi
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Eline sağlık Samet,:cat:
Manifold tarafındaki haşat flanşı ne yaptın bir on delikte sen açmadın herhalde?:queen:
Yeni nesile sadece rider deniyor, motorcu dediğimiz ise alıştırma macununu gördüğünde durex play zannetmeyen adam oluyor.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Eline sağlık Samet,:cat:
Manifold tarafındaki haşat flanşı ne yaptın bir on delikte sen açmadın herhalde?:queen:
Yeni nesile sadece rider deniyor, motorcu dediğimiz ise alıştırma macununu gördüğünde durex play zannetmeyen adam oluyor.

Teşekkür ederim Orhan abi...
hayır delik açmadım..mecburen civataları biraz dada uzunlarıyla değiştirip içerdeki delikli saç ile birlikte bağladım..

alıştırma macunu yeni motorda rodajda motoruda alıştırırmı abi???:joker::pl::pl::queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
elcağızlarından öperim kankam , eline ayağına sağlık :) pek bi iyi olmuş ya laaa :cherry: yalnız halı bahçeye serdiğim dışarıda kullanılan halı de bana :cherry: :p
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
sağolasın kardeşim..




yok be kanka...evde salonda yaptım işi...:pl:

egzoz iyide halıyımı beğenmedin yoksa...:silent::joker::queen:




evde kulandığın halı değildir büyük ihtimal :cherry: ben değilde yenge hanımın beğenmeyeceğine dair garanti veririm ulem hemende bozma kalbini , hani kurum filan dökülürde halıyı berbat edersen diye şeyettimdi :cherry: tikat et levye ile dalmasın yingem :cherry: :queen: o açıdan :cherry:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
evde kulandığın halı değildir büyük ihtimal :cherry: ben değilde yenge hanımın beğenmeyeceğine dair garanti veririm ulem hemende bozma kalbini , hani kurum filan dökülürde halıyı berbat edersen diye şeyettimdi :cherry: tikat et levye ile dalmasın yingem :cherry: :queen: o açıdan :cherry:

bilmiyorsun sen galiba..

ben kazak erkeğim..hemde boğazlı kazak...:pl:

salonun ortasında otorur her tarafı is kurum yaparım da..................

dayak yerim diye korkuyorum işte..üstelik bırak halıyı evin yenisini aldırır bana...:pl::queen:

bahçede hurdaya ayrılmış,su saatlerinin betonarme kutusunun üzerindeki halı o..hem bir çeşit masa görevi görüyoe,iyi oluyor yani...:cat:

yoksa balkona bile kabul edilmiyorum o şekilde...:pr::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst