zx-10 yeni çizim

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bu yeni nesil egzozlar hakatten beni benden alıyor...:mrgreen:
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
egzozu değiştirdim bakalım beğenecekmisiniz. 45 dakikamı aldı


 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Emeğe saygı:cat:, muhteşem olmuş mühendisler buna bakıp feyz almalı.:p
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
402
Emegine Saglık Cok Guzel Olmus.. Onde Tek Silindir Olması Durus Emiyetii Acısından Yeni Dizayn Sanırım.. :)
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
Daha motoru siteye koymadan bir gazlamaya çıkmışsın anladığım kadarıyla hatta tekerde de kafaya geçmiş gibi kuyruk biraz yan duruyor... :p

Süper olmuş ... Z750'de çizebilir misin? :)
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar.cansıkıntısı işte
oyalanmak için boş vakitte bişeler karalıyoz.
yanlız fotoshopu öğrenmem lazım paintte çok uğraşıyom.

(z750 yi denicem)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
347
senle bi hayal ürünü motosiklet leri gerçege döken özel üretim motosiklet atölyesi açmak isterim harikasın... :)
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Tek kelime ile mükemmel.Emin ol photoshop çok zor değil.Ben hiç birşey bilmiyordum.Şu anda ufak tefek düzeltmeler yapıp,ufak tefek ayrıntılar yaratabiliyorum.Nette birsürü ders var.;) Başarılar.Bana da crypton çizermisin.:) 2011 model hehe.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst