Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar.cansıkıntısı işte
oyalanmak için boş vakitte bişeler karalıyoz.
yanlız fotoshopu öğrenmem lazım paintte çok uğraşıyom.
Tek kelime ile mükemmel.Emin ol photoshop çok zor değil.Ben hiç birşey bilmiyordum.Şu anda ufak tefek düzeltmeler yapıp,ufak tefek ayrıntılar yaratabiliyorum.Nette birsürü ders var. Başarılar.Bana da crypton çizermisin. 2011 model hehe.