Bizim memlekette motosiklet distributoru olmak demek dolar 12 TL olacak nasılsa alıp köşeye koyayım demek gibi birşey... Bu yıllardır böyle.. Yahu bu ülkede Aprilia satmadı..Nedeni distributorun yanlış fiyatlaması.. Kawasaki içinde artık bu geçerlidir.. Önceden Er6 lar versys ler satılıyordu şimdi Kawasaki ninde satılma ihtimali yok.. Zontese şans tanımamakla birlikte önümüzdeki günlerde Honda ,Yamaha, BMW haricindeki tüm markalar için ciddi satış problemleri oluşacak gibi görünüyor..