ZONTES T310 ADV TOP SPEED (Motosiklet.TV)

Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
hiç 170 le gidiyor gibi durmuyor nedense büyük ihtimal yine gösterge işkembeden sallıyor gibi
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Sağ şeritteki tırlar 150'yle gidiyorsa inanırım.
 
Katılım
2 May 2018
Mesajlar
682
Az çok motor kullanan herkes şeritlere bakarak hızın 135-140'tan fazla olmadığını anlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------

Oktay Motor'un Dominar top speed videosu da aynıydı. Maksimum hız (şeritler ve tabelalara bakarak) 155-160, kadran 180.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Bence çok farklı bir aldatmaca yok. 180 gösteriyor gösterge. Ama Bu motorun stok haliyle bunu yapacağını düşünmüyorum. Dişli filan değiştirilmiş sanırım.
 
Katılım
4 Nis 2010
Mesajlar
343
Bir el ile kamerayı tutarken bir elle de motosikleti sürmek. Çokça ders çıkarılacak bir video olmuş, eğitici. Motosiklete ilgi duyan, yeni başlayacak olan ya da içindeki hızlı kanı yavaşlatmaya çalışanlara oldukça güzel bir örnek teşkil ediyor. Yanı sıra debriyaj manetinin ne kadar lüzumsuz bir aksesuar olduğuna da dikkat çekiyor. Motosiklet iyidir, güzel bir modeldir; ancak sunum ile ulaştığınız kişilerde bırakılacak intibayı da hesaba katmak gerek.

"Beni kör kuyularda eldivensiz bıraktın"
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Hız konusunda sorun yok, internette 165 yaptığı başka bir video daha var. Motor yaklaşık 35 BG ve forum ahalisinin taptığı R25'ten sadece 1 BG eksiği var. Dolayısıyla dişli değişikliği ile bu hızlara çıkabilir. O yüzden bana göre sırf reklam olsun diye, bizim millet beygir gücüne ve son hıza tav olur diye, Adventure bir motorun standart durumundan daha hızlı gidebildiğini göstermek için dişlisi ile oynamak ne kadar anlamsızsa, videodaki hızın yanlış olduğunu söylemek de o kadar anlamsızdır. Eskiden forumda "Çin motorunun 10 beygiri ile Japon motorunun 10 beygiri aynı değil" diyen arkadaşlar geldi aklıma... Oktay Motorun yaptığı şey bana göre saçmalıktır. Ayrıca tork diye de bir şey var, 300 cc motoru iki kişi yüklüyken yokuş yukarı da bir görmek gerekir.

Normalde bu tip reklam amaçlı videoları izlemem. Videonun sonunda 42 bin TL'ye Çin motoru alınır mı konusuna değinmişler. Asıl soru şu olmalı: 42 bin TL'ye 310 cc motor alınır mı ? Alınırsa neden Kawasaki veya BMW alınmaz da bu alınır ? Benim motorun kalitesinden en ufak bir şüphem yok. Zontes böyle motorlar çıkarmakla çok iyi bir iş yapmıştır ancak çok da aptalca bir iş yapmıştır. Araştırın bakalım Versys 300 kaç tane satabilmiş ? İkinci elde 1700 km'de 37 bin TL'ye Versys 300 var. Neden satamıyor peki ? Çünkü millet enayi değil ki 300 cc motora 45 bin TL versin. Üstelik o Kawasaki olmasına rağmen satamıyor. Böyle bir ortamda bu motorun ne kadar şansı olabilir ? Rakibi Benelli TRK502 39 bin TL. CFMoto 650'ler 41 bin TL. Bu arkadaş 310 cc'ye sırf daha kaliteli ve güzel olduğu için 42 bin TL diyor. İyi de Çin motorsikleti alacak olan adamın Benenlli veya CFMoto'nun sunduğundan daha fazla kaliteye ihtiyacı yok ki. Ne yapayım elektrikli camı, pırı pırıl parlayan boyayı, süper tasarımı. Yola çıkınca bunlar karın doyurmuyor. Sürekli 170 ile gitmiyorsun ama sürekli yokuş çıkıp sollama yapabiliyorsun.

Özetle, bu motorların reklamını yapmak için daha fazla kasmayın çünkü satılmayacaklar. Ha, satılmıyor diye birçok firmanın geçmişte yaptığı gibi, iki sene sonra fiyatı 10 bin TL aşağı çekecekseniz de o işi şimdiden yapın. Zararın neresinden dönerseniz kârdır. Diğer yandan elinizde ZT250S gibi bir model varken ve ABS'li olarak 14990 TL gibi muhteşem bir fiyat verilmişken, hayalleri bırakıp biraz gerçeğe dönün ve bu motorun reklamını yapın. Test sürüşü organizasyonları yapın. Normalde peynir ekmek gibi satması gereken motor hiç satmıyor bari buna yazık olmasın.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Hız konusunda sorun yok, internette 165 yaptığı başka bir video daha var. Motor yaklaşık 35 BG ve forum ahalisinin taptığı R25'ten sadece 1 BG eksiği var. Dolayısıyla dişli değişikliği ile bu hızlara çıkabilir. O yüzden bana göre sırf reklam olsun diye, bizim millet beygir gücüne ve son hıza tav olur diye, Adventure bir motorun standart durumundan daha hızlı gidebildiğini göstermek için dişlisi ile oynamak ne kadar anlamsızsa, videodaki hızın yanlış olduğunu söylemek de o kadar anlamsızdır. Eskiden forumda "Çin motorunun 10 beygiri ile Japon motorunun 10 beygiri aynı değil" diyen arkadaşlar geldi aklıma... Oktay Motorun yaptığı şey bana göre saçmalıktır. Ayrıca tork diye de bir şey var, 300 cc motoru iki kişi yüklüyken yokuş yukarı da bir görmek gerekir.

Normalde bu tip reklam amaçlı videoları izlemem. Videonun sonunda 42 bin TL'ye Çin motoru alınır mı konusuna değinmişler. Asıl soru şu olmalı: 42 bin TL'ye 310 cc motor alınır mı ? Alınırsa neden Kawasaki veya BMW alınmaz da bu alınır ? Benim motorun kalitesinden en ufak bir şüphem yok. Zontes böyle motorlar çıkarmakla çok iyi bir iş yapmıştır ancak çok da aptalca bir iş yapmıştır. Araştırın bakalım Versys 300 kaç tane satabilmiş ? İkinci elde 1700 km'de 37 bin TL'ye Versys 300 var. Neden satamıyor peki ? Çünkü millet enayi değil ki 300 cc motora 45 bin TL versin. Üstelik o Kawasaki olmasına rağmen satamıyor. Böyle bir ortamda bu motorun ne kadar şansı olabilir ? Rakibi Benelli TRK502 39 bin TL. CFMoto 650'ler 41 bin TL. Bu arkadaş 310 cc'ye sırf daha kaliteli ve güzel olduğu için 42 bin TL diyor. İyi de Çin motorsikleti alacak olan adamın Benenlli veya CFMoto'nun sunduğundan daha fazla kaliteye ihtiyacı yok ki. Ne yapayım elektrikli camı, pırı pırıl parlayan boyayı, süper tasarımı. Yola çıkınca bunlar karın doyurmuyor. Sürekli 170 ile gitmiyorsun ama sürekli yokuş çıkıp sollama yapabiliyorsun.

Özetle, bu motorların reklamını yapmak için daha fazla kasmayın çünkü satılmayacaklar. Ha, satılmıyor diye birçok firmanın geçmişte yaptığı gibi, iki sene sonra fiyatı 10 bin TL aşağı çekecekseniz de o işi şimdiden yapın. Zararın neresinden dönerseniz kârdır. Diğer yandan elinizde ZT250S gibi bir model varken ve ABS'li olarak 14990 TL gibi muhteşem bir fiyat verilmişken, hayalleri bırakıp biraz gerçeğe dönün ve bu motorun reklamını yapın. Test sürüşü organizasyonları yapın. Normalde peynir ekmek gibi satması gereken motor hiç satmıyor bari buna yazık olmasın.

Bence fiyat konusunda çok net bir tespit söylediğiniz. Zaten Leoncino ve TRK502 ni fiyatının 39 olması biraz masturbasyon bir rakam. Bayiye gidince 37 ye alınıyor ikiside :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:26 ----------

Sezon sonuna kadar daha düşecektir zaten
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Diğer markalar bu motordaki özellikleri muadili motorlarına ekleyip, anahtarsız çalıştırmaya 3 bin, otomatik rüzgalığa 5 bin ıvıra 2 bin zıvıra 3 bin fiyat biçip anahtar teslim fiyatını 55-60 bin yaparlarsa evet belki satılabilir.
Ama şu haliyle içinde ne kadar teknoloji barındırsa da, fiyatı biz son kullanıcıların gönlünden geçen rakamların çok üzerinde.
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
1,057
Hız konusunda sorun yok, internette 165 yaptığı başka bir video daha var. Motor yaklaşık 35 BG ve forum ahalisinin taptığı R25'ten sadece 1 BG eksiği var. Dolayısıyla dişli değişikliği ile bu hızlara çıkabilir. O yüzden bana göre sırf reklam olsun diye, bizim millet beygir gücüne ve son hıza tav olur diye, Adventure bir motorun standart durumundan daha hızlı gidebildiğini göstermek için dişlisi ile oynamak ne kadar anlamsızsa, videodaki hızın yanlış olduğunu söylemek de o kadar anlamsızdır. Eskiden forumda "Çin motorunun 10 beygiri ile Japon motorunun 10 beygiri aynı değil" diyen arkadaşlar geldi aklıma... Oktay Motorun yaptığı şey bana göre saçmalıktır. Ayrıca tork diye de bir şey var, 300 cc motoru iki kişi yüklüyken yokuş yukarı da bir görmek gerekir.

Normalde bu tip reklam amaçlı videoları izlemem. Videonun sonunda 42 bin TL'ye Çin motoru alınır mı konusuna değinmişler. Asıl soru şu olmalı: 42 bin TL'ye 310 cc motor alınır mı ? Alınırsa neden Kawasaki veya BMW alınmaz da bu alınır ? Benim motorun kalitesinden en ufak bir şüphem yok. Zontes böyle motorlar çıkarmakla çok iyi bir iş yapmıştır ancak çok da aptalca bir iş yapmıştır. Araştırın bakalım Versys 300 kaç tane satabilmiş ? İkinci elde 1700 km'de 37 bin TL'ye Versys 300 var. Neden satamıyor peki ? Çünkü millet enayi değil ki 300 cc motora 45 bin TL versin. Üstelik o Kawasaki olmasına rağmen satamıyor. Böyle bir ortamda bu motorun ne kadar şansı olabilir ? Rakibi Benelli TRK502 39 bin TL. CFMoto 650'ler 41 bin TL. Bu arkadaş 310 cc'ye sırf daha kaliteli ve güzel olduğu için 42 bin TL diyor. İyi de Çin motorsikleti alacak olan adamın Benenlli veya CFMoto'nun sunduğundan daha fazla kaliteye ihtiyacı yok ki. Ne yapayım elektrikli camı, pırı pırıl parlayan boyayı, süper tasarımı. Yola çıkınca bunlar karın doyurmuyor. Sürekli 170 ile gitmiyorsun ama sürekli yokuş çıkıp sollama yapabiliyorsun.

Özetle, bu motorların reklamını yapmak için daha fazla kasmayın çünkü satılmayacaklar. Ha, satılmıyor diye birçok firmanın geçmişte yaptığı gibi, iki sene sonra fiyatı 10 bin TL aşağı çekecekseniz de o işi şimdiden yapın. Zararın neresinden dönerseniz kârdır. Diğer yandan elinizde ZT250S gibi bir model varken ve ABS'li olarak 14990 TL gibi muhteşem bir fiyat verilmişken, hayalleri bırakıp biraz gerçeğe dönün ve bu motorun reklamını yapın. Test sürüşü organizasyonları yapın. Normalde peynir ekmek gibi satması gereken motor hiç satmıyor bari buna yazık olmasın.

Ağzına sağlık tam olarak anlatmak istediğim bu idi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne yapayım elektrikli cami, pırı pırıl parlayan boyayı, süper tasarımı. Yola çıkınca bunlar karın doyurmuyor. Sürekli 170 ile gitmiyorsun ama sürekli yokuş çıkıp sollama yapabiliyorsun.
Olmadı ama şimdi. "Ama elektrikli cam?" yazmam gerekiyordu benim. Artık yazamayacağım. N'olacak şimdi?

Madem bu motosiklet çok satmayacak ülkemizde, bari "Zontes" markası boşa gitmesin. Kötü niyet olmaksızın, birinin söyleyeceği lafı daha söylemeden ağzında kakmaya "zontes çekmek" diyelim, kelime işe yarasın, dilimiz zenginleşsin. Hemen cümle içinde kullanayım:

"Tam da Haşmet yine aynı gereksiz yorumu yapacaktı ki Seko tak diye zontes çekti Haşmet'e."

Nasıl? Olmuş mu? Satar mı bu kelime?
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Olmadı ama şimdi. "Ama elektrikli cam?" yazmam gerekiyordu benim. Artık yazamayacağım. N'olacak şimdi?

Madem bu motosiklet çok satmayacak ülkemizde, bari "Zontes" markası boşa gitmesin. Kötü niyet olmaksızın, birinin söyleyeceği lafı daha söylemeden ağzında kakmaya "zontes çekmek" diyelim, kelime işe yarasın, dilimiz zenginleşsin. Hemen cümle içinde kullanayım:

"Tam da Haşmet yine aynı gereksiz yorumu yapacaktı ki Seko tak diye zontes çekti Haşmet'e."

Nasıl? Olmuş mu? Satar mı bu kelime?

https://youtu.be/iyAxOHLGA_w

Muadili var. Tutmaz o laf.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yapmayın yahu? Beleşe kelimesi bile satmaz diyosunuz... Tüh. Sanki zontes çekilmiş gibi hevesim kursağımda kaldı. :)
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Gösterge 180 ama gerçek hız harbiden 150 civarı. Bu motor satmayacak oktay hoca zorlamayın
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
1,046
Bu motor son hızı için mi satışta rekabet edecekti? Zontes zaten Türkiye pazarı için premature doğmuş bir markadır.. Bajaj 2017 model satmaya çalışıyorken Zontesin bu fiyatlara motosiklet satmayı beklemesi abes ile iştigaldir..
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,020
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Aynı fiyata CFMoto 650MT vardı yahu, belki halen var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst