Mavzeri kızak yağı bulamazsan ben sana tedarik ederim 1 litre.Bizim enjeksiyon makinelerin otomatik yağlama sistemlerine koyuyorlar her gün.Çıkan yağdan ayarlarız sana.
bende de ATP var, 220 numara kızak yağı veya 220 numara asansör makina yağı kullanın. sivasta normal akışkanlıkta ama antalyaya gittiğimde 100 km demeden yağ akıp gidiyor.
bende de ATP var, 220 numara kızak yağı veya 220 numara asansör makina yağı kullanın. sivasta normal akışkanlıkta ama antalyaya gittiğimde 100 km demeden yağ akıp gidiyor.
Evet 90 numara yağ yaz sıcağında çok akıcı oluyor. Ben de etrafta 140 numara yağ aradım ama henüz bulamadım.