- Katılım
- 23 Tem 2011
- Mesajlar
- 492
- Konu Yazar
- #1
bugün zincirin çukurlardan geçerken kapağa çarparak ses yaptığını gördüm.ayrıca gaza yüklenince motorda tereddüt ediyodu yani sanki gaza yarım saniye sonra cevap veriyodu.eh yeni motorcuyuz herhalde zincirdeki boşluktandır dedim ve zinciri gerdirmeye karar verdim.fakat arka tekeri boşta çevirdiğimde boşluğun her yerde aynı olmadığını fark ettim.bu bilgiler eşliğinde ustalara bikaç sorum olacak.1-gaz verirken olan gecikme(titreme de oluyo sandığım gibi zincirdeki fazla boşluktan mıdır?2-zincirdeki boşluğun tekeri çevirdikçe farklı bölgelerde farklı olması normal mi yoksa neden çin malı motor aldık diye kafayı duvarlara vurmaya başlayalım mı?
r:3-eğer normalse zinciri mantık olarak en sert kısma göre mi ayarlamak gerekir?4-son olarak bisiklette her iki taraftaki somunu gevşetip yapardım sanırım motorlarda iki taraf birbirine bağlı gibi gözüküyo yani iki tarafı da mı gevşetecez ve tabii ki can alıcı soru o ufak somunlu olan çengelli olan aparat ki muhtemelen ayarın önemli bi kısmı onu nasıl yapacaz .uzun olarak yazdım ama sanırım cevap kısa ve özlüdür.herkese sorunsuz sürüşler ,şimdiden teşekkürler.
