Zinav Gölü Gezisi 09.09.07

Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
161
zinav gölü geizimize guzel ilçemiz niksardan başladık ilk hedefimiz reşadiye idi . zinav gölü reşadiyeye 15 km uzaklıkda olup doğal bii göl ben ve arkadaşımda ilk kez gidiyorduk.. işte br kaç foto şimdiden iyi seyirler ..


























DSC-S40 at 2007-09-12





























 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Manzaralar çok güzel.Elinize sağlık dostlar.
Ayrıca sizin siyah Ybr leri görünce acaba bende siyaha boyatsammı diye düşünmüyor değilim hani?:bounce:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
paylaşım için teşekkurler birde ne yenir ne içilir hakkında kuçuk bir yazıda iyi olurdu aslında
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst