Zinav Gölü Gezisi 09.09.07

Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
161
zinav gölü geizimize guzel ilçemiz niksardan başladık ilk hedefimiz reşadiye idi . zinav gölü reşadiyeye 15 km uzaklıkda olup doğal bii göl ben ve arkadaşımda ilk kez gidiyorduk.. işte br kaç foto şimdiden iyi seyirler ..


























DSC-S40 at 2007-09-12





























 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Manzaralar çok güzel.Elinize sağlık dostlar.
Ayrıca sizin siyah Ybr leri görünce acaba bende siyaha boyatsammı diye düşünmüyor değilim hani?:bounce:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
paylaşım için teşekkurler birde ne yenir ne içilir hakkında kuçuk bir yazıda iyi olurdu aslında
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst